Hemoroidy?

1. Data: 2005-04-23 08:08:28

Temat: Hemoroidy?
Od: "Stefan" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ostatnio obudzilem sie z lekkim bolem w okolicach wiadomych - nie wiem czy
to z powodu ze dzien wczesniej mialem intensywny dzien "wycierania" tego
miejsca.. moze cos sie obtarlo ale nei wiem do konca i pytam Was..
otoz to po dokladniejszej inspekcji konca przewodu pokarmowego wyczulem ze
pojawila sie tam jakas gulka - wydaje mi sie ze to najprawdopodobniej
żyla...
przy zaciskaniu miesni okolica ta nie ukrywam boli - nie jest to narazie
bol ktory paralizuje, ot takie srednie pobolewanie - tylko w momencie
zaciskania miesni.
pytanie - co sie moglo stac? mialem tak wczoraj i dzisaij rano bol wydaje
sie troche mniejszy jednak gulka ciagle jest... troche wstydze sie isc do
lekarza i nie wiem czy jest sens (a jak jest to gdzie w wawie zeby nie
czekac miesiacami?) czy poczekac jeszcze kilka dni i to zniknie... ale
czytalem ze w przypadku hemoroidow nie nalezy zwlekac (tylko ja nie wiem czy
to wlasnie one czy po prostu to mocne obtarcie
moze ktos cos doradzi?
z gory dzieki i przepraszam ze post o takiej tematyce ale troche sie
denerwuje..

2. Data: 2005-04-23 08:35:02

Temat: Re: Hemoroidy?
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan" <...@c...pl> napisał w wiadomości

> ostatnio obudzilem sie z lekkim bolem w okolicach wiadomych - nie wiem czy
> to z powodu ze dzien wczesniej mialem intensywny dzien "wycierania" tego
> miejsca.. moze cos sie obtarlo ale nei wiem do konca i pytam Was..

Pewnie mocno parles i "urodzilo" ci sie cos takiego - przypuszczam, ze guzek
krwawniczy ;)
Mozesz kupic w aptece krem/masc obkurczajacy. Popros o cos na hemoroidy.
Jest troche do wyboru, wiec w aptece ci doradza.

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

3. Data: 2005-04-23 09:00:46

Od: "Stefan" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mozesz kupic w aptece krem/masc obkurczajacy. Popros o cos na
> hemoroidy. Jest troche do wyboru, wiec w aptece ci doradza.

a ile to moze sie tam utrzymywac? samo nie zniknie za kilka dni ?:)

4. Data: 2005-04-23 09:24:55

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan" <...@c...pl> napisał w wiadomości

> a ile to moze sie tam utrzymywac? samo nie zniknie za kilka dni ?:)

Moze, ale nie musi. Lepiej sobie pomoc jakims smarowidlem, bo ten bol do
przyjemnych nie nalezy, a w tych masciach jest takze skladnik przeciwbolowy.

5. Data: 2005-04-23 09:29:50

Od: "Iga" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję zwalczyć hemoroida tzw. babcinym sposobem, otóż: kawałek
"prawdziwego masła" połóż na hemoroida na noc, a rano zniknie tak szybko jak
się pojawił, tak przynajmniej było w moim przypadku. Powodzenia. Iga.

6. Data: 2005-04-25 10:26:25

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze ktos cos doradzi?
> z gory dzieki i przepraszam ze post o takiej tematyce ale troche sie

Kup w aptece czopki AVENOC 13pln z groszami bez recepty,

Upławy
Poszukuje kogos kto pracuje w NFZ...
Skóra - nietypowy problem
tłumacz potrzebny - farmaceuta???