tłumacz potrzebny - farmaceuta???

1. Data: 2005-04-22 17:08:50

Temat: tłumacz potrzebny - farmaceuta???
Od: DaNsOuNd <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc w zidentyfikowaniu następujących substancji:
Sonchi Folium
Orthosiphonis Folium
Strobilanthi Folium
Metylthionini chloridum

guglowanie nie przyniosło zadowolających rezultatów. Są to składniki
leku GINJAL. Konika morskiego i rzeńszeń rozszyfrowałem :)

--
nick......: DaNsOuNd
contact...: dansound (AT) w-s (DOT) pl

2. Data: 2005-04-22 17:25:46

Temat: Re: tłumacz potrzebny - farmaceuta???
Od: "retina" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wg farmindeksu specyfik GINJAL zawiera:
sproszkowany wyciąg z konika morskiego, wyciąg z żeń-szenia, chlorek
metylotioniny, wyciąg z liścia ortosyfonu, wyciąg z sonchii, wyciąg z liścia
strobilantu. To wiele wyjaśnia ... ;-)

Pozdrawiam,
Gośka

3. Data: 2005-04-22 17:31:27

Od: DaNsOuNd <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sproszkowany wyciąg z konika morskiego, wyciąg z żeń-szenia, chlorek
> metylotioniny, wyciąg z liścia ortosyfonu, wyciąg z sonchii, wyciąg z liścia

tak :) wiele wyjaśnia :) ortosyfon to herbata jawajska czy jakoś tak,
ale tego sonchi i strobilantu nie mogę nigdzie znaleźć co to jest :(
Może nie co to a raczej jakie ma działanie.

--
nick......: DaNsOuNd
contact...: dansound (AT) w-s (DOT) pl
uwaga.....: *korekta adresu*