Hibiscus

11. Data: 2006-09-04 05:26:16

Temat: Re: Hibiscus
Od: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan
>
> Zakwitł nowy Hibiscus moscheutos, jeszcze kilka nowych
> czeka w kolejce na kwitnienie.
> Pozdrawiam.Mirzan

U mnie zakwitnie Hibiskus moscheutos za kilka dni , ale ten ,który uprawiam w
donicy i zimuję w cieplejszym pomieszczeniu. Drugi taki sam mam w ogrodzie ,jest
duzy , ale nie ma pączków kwiatowych w tym roku.

W sobotę widziałam w Ogrodzie Botanicznym /we Wrocławiu/ ,kwitna białe i
czerwone dosc obficie , ale kwiaty nie są takie duze jak co roku.

Pozdrawiam , Elzbieta

12. Data: 2006-09-04 06:30:47

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sobotę widziałam w Ogrodzie Botanicznym /we Wrocławiu/ ,kwitna białe i
> czerwone dosc obficie , ale kwiaty nie są takie duze jak co roku.
>
> Pozdrawiam , Elzbieta

Tem rok nie był dobry, dla roślin ciepłolubnych.Pomimo upałów
rok był zimny, najlepiej widać to po winogronach.Mam czysto różowy,
który kwitnie jak co rok i nic sobie nie robi z pogody.Ale jest niski,
nie ma więcej jak 1,5 m.
Pozdrawiam.Mirzan

13. Data: 2006-09-04 07:25:34

Od: w...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Tem rok nie był dobry, dla roślin ciepłolubnych.Pomimo upałów
> rok był zimny, najlepiej widać to po winogronach.

W okresie wegetacyjnym średnie miesięczne temperatury były w Warszawie (a i
pozostałych stacjach również, podejrzewam) wyższe od normy. Działo się tak aż do
sierpnia (który chyba wyszedł nieco poniżej). Lipiec był o 4 czy 5 stopni
cieplejszy niż zwykle, co jest wręcz kolosalnym odchyleniem od normy (w
pierwszym z podanych odnośników można uświadczyć, jak pięknie przebiło wykres p.
prof. Lorenc. :-)

http://www.imgw.pl/wl/internet/zz/zz_xpages/klimat/k
limat_pliki/okecie.html
http://www.imgw.pl/wl/internet/zz/zz_xpages/klimat/k
limat_pliki/termika.html
http://www.imgw.pl/wl/internet/zz/zz_xpages/klimat/k
limat_pliki/termika_stacje.html
http://www.imgw.pl/wl/internet/zz/pogoda/tempsred.ht
ml

Jeszcze nigdy nie uświadczyliśmy tu w Warszawie tylu tropikalnych (z temperaturą
powyżej 20 stopni) nocy. Odbiło się to bardzo korzystnie na moich egzotach
(paulownia wręcz oszalała). Warunki sprzyjające kwitnieniu lagerstroemii a także
owocowaniu szczęślinu (ciekawe czy komuś się uda - oby i jesień była ciepła).

14. Data: 2006-09-04 13:25:04

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3 Sep 2006 12:31:25 +0200, mirzan napisał(a):

> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan
>
> Zakwitł nowy Hibiscus moscheutos, jeszcze kilka nowych
> czeka w kolejce na kwitnienie.

Mnie z twoich nasion wylazły dwa, ale niestety żaden nie kwitnie.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

15. Data: 2006-09-04 17:25:18

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie z twoich nasion wylazły dwa, ale niestety żaden nie kwitnie.
>

> Pozdrawiam,
> Marta

Zakwitnie na przyszły rok,będzie kilka pędów.
Pozdrawiam.mirzan

16. Data: 2006-09-04 18:32:20

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4 Sep 2006 19:25:18 +0200, mirzan napisał(a):

> Zakwitnie na przyszły rok,będzie kilka pędów.

Na to liczę:)

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

17. Data: 2006-10-01 11:51:56

Temat: Hibiscus moscheutos z Kanady
Od: "lukasz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Byłem w te wakacje w Kanadzie i nie mogłem obejść się od zwiedzenia Royal
Botanical Gardens w Hamilton. Przywiozłem z tamtąd kilka łupów i w nich między
innymi gałązki H. moscheutos - kolor bordowy oraz różowy. już mi się
ukorzeniły, puściły małe korzonki i mam w związku z tym pytanie. Gdzie
przetrzymać je przez zimę? w gruncie, gdzieś w piwnicy czy garażu? Krzewy były
na prawdę piękne - kwiaty o średnicy 20 cm - jak dłoń, przepiękne...... Oprócz
tych przywiozłem także samosiejki H. syriacus których było pełno pod krzewami
macierzystymi a rosły tam ciekawe odmiany m.in. pełne.

pozdrawiam.
Łukasz

18. Data: 2006-10-01 17:46:13

Temat: Re: Hibiscus moscheutos z Kanady
Od: "Nie Zmiwszany" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lukasz <l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> tych przywiozłem także samosiejki H. syriacus których było pełno pod krzewami
> macierzystymi a rosły tam ciekawe odmiany m.in. pełne.

Wyniki 1 - 100 spośród około 213,000 dla zapytania z tamtąd. (Znaleziono w
0.43 sek.)
Wyniki 1 - 100 spośród około 1,460,000 dla zapytania stamtąd. (Znaleziono w
0.21 sek.)

19. Data: 2006-10-01 18:41:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nie Zmiwszany" <w...@g...pl> napisał w
wiadomości news:efout5$jun$1@inews.gazeta.pl...

Pytanie czysto ogrodnicze...

> [...]
> 0.43 sek.)
> Wyniki 1 - 100 spośród około 1,460,000 dla zapytania stamtąd. (Znaleziono

...a odpowiedź jak widać :[

Mógłbyś chociaż podpowiedzieć pytającemu, żeby zajrzał do archiwum grupy,
http://tinylink.com/?e6Di2ZncMp.

Pozdrawiam, Basia.

20. Data: 2006-10-01 18:59:24

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> [...]
>
> ...a odpowiedź jak widać :[
>
> Mógłbyś chociaż podpowiedzieć pytającemu, żeby zajrzał do archiwum grupy,

Jak bedzie robić takie błędy to goo... znajdzie.
:-)
pozdr. Jerzy

Nazwy potoczne
potrzebuję pomocnika w ogrodzie