Hibiscus

21. Data: 2006-10-01 19:07:59

Temat: Re: Hibiscus moscheutos z Kanady - zupełnie OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
news:efp3ac$s2l$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jak bedzie robić takie błędy to goo... znajdzie.
> :-)

Zacytuję Ciebie samego (8.03.2006)"
O q... pieczone chyba cimnota mnie dopadła.
Idę się pochlastać.
pozdr. [nie]omylnie Jerzy "

Idź się już pochlastać, bo nieomylny też nie jesteś, a co najmniej dwie
grupy dyskusyjne trochę dziś odpoczną od głupawych przytyków.

Pozdrawiam, Basia.

22. Data: 2006-10-02 06:46:38

Temat: Re: Hibiscus moscheutos z Kanady
Od: "mirzan" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przywiozłem z tamtąd kilka łupów i w nich między
> innymi gałązki H. moscheutos - kolor bordowy oraz różowy.

Jeśli rozmnożysz wiosną, możemy sie wymienić, mam kilka kolorów.
Dorosłe rośliny zimują w gruncie bez problemów,młode trzeba dobrze
okryć.Spróbuję jedną roślinę przezimować w mieszkaniu na parapecie,
może zakwitnie na oknie.
Pozdrawiam.Mirzan

23. Data: 2006-10-02 08:16:29

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

ok. spróbuję je też jakoś przetrzymać przez zimę i mam nadzieje że przeżyją.
jeśli tak to w następnym sezonie rozmnoże, mam 4 szt bordowych więc z tych
będe mógł się wymienić na wiosnę jeśli oczywiście przeżyją. H. syriacus mam 5
sadzonek - już je posadziłem na miejsce stałe no i będe czekał na kwiatki
jakiego koloru będą(i czy pełne będą?). jeśli kiedyś zakwitną i będą miały
jakieś ciekawe kwiaty to będę rozmnażać przez sadzonki i się wymienimy.

pozdrowienia

Łukasz

24. Data: 2006-10-02 10:48:18

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Przywiozłem z tamtąd kilka łupów i w nich między
>
> Jeśli rozmnożysz wiosną, możemy sie wymienić, mam kilka kolorów.
> Dorosłe rośliny zimują w gruncie bez problemów,młode trzeba dobrze
> okryć.

W całej Polsce zimują bez problemów? np. w Suwałkach też?

Pozdrawiam, Basia.

25. Data: 2006-10-02 11:36:54

Od: "miroslaw zaniewski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W całej Polsce zimują bez problemów? np. w Suwałkach też?

Podobno w Suwałkach zimą pada śnieg.U nas mrozi zawsze bez sniegu,
nawet w ostatnią zimę, zaspy były po 20 cm.Moje hibiskusy przezimowały
bez okrycia.Kilka wrażliwych wypadło i dobrze im tak.
Pozdrawiam.Mirzan

26. Data: 2006-10-02 17:57:21

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Oct 2006 12:48:18 +0200, Basia Kulesz napisał(a):

> W całej Polsce zimują bez problemów? np. w Suwałkach też?

Ja będę testować w Beskidach bo nie bardzo mam pomysł co z nim zrobić.
Z lutowego siewu (ukłony dla Mirka) hibiskusik ma coś ok 1 m.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

27. Data: 2006-10-03 21:11:34

Temat: Re: Hibiscus
Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan"

> A są żółte hibiskusy ... ?
> Lub wpadające w żywy pomarańcz ... ?
>
> Przydałby mi się taki, tzn. mojemu Lubemu który o tym jeszcze nie wie
> ;-)
>
> Serdecznie Miłka
Czy taki może być?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b732aba2f87f1a47
.html
ten jest zwykły - domowy- ale wysadzam go do gruntu na lato - w ten sposób tylko
pozbywam się z niego mszyc!
Pozdrawiam!

28. Data: 2006-10-04 03:25:26

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora