Hibiscus siriacus

1. Data: 2003-06-08 13:27:18

Temat: Hibiscus siriacus
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Stwierdzam że nasiona od Michała Misiurewicza z Indianopolis przekazane we
właściwe ręce skiełkowały, świadek tego zdarzenia Eryk. S.
Ponieważ Michał przekazał nasiona dla całej grupy, zapisy na sadzonki
przyjmuje nasz KaOwiec:-)
O ile dobrze się orientuję nie został odwołany z tej zaszczytnej funkcji.:-)
Nasiona zostały podzielone na trzy części, pierwsza obejmie wszystkich
którzy mieszkają w promieniu 100 km. od parku Krajobrazowego Wzniesień
Łodzkich, druga część powędrowała do Wrocławia, pozostała trzecia część do
zagospodarowania i ja się zapytuję czy ktoś z grupy podejmie się
wychodowania małych 'hibiskusków' i nie zmarnuje nasion.:-(
Raporty winny być składane na grupę co tydzień.
Proponuję skład komisji oceniajacej postępy.

Honorowy przewodniczący- Michał Misiurewicz
1} Choroby i szkodniki zagrażajace małym 'hibiskuskom' Jarek Siedlecki -
Dirko
2) Ewentualne zasilanie nawozami naturalnymi -Tadeusz Smal hehehe
3) Przyszłościowe zasadzenie lasu 'hibiskuskami' wraz z planem nasadzeń -
1stgreen
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

2. Data: 2003-06-08 14:52:23

Temat: Re: Hibiscus siriacus
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 1stgreen
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

4) Egzekutor(gdy 1,2 i 3 nawalą) - Boletus

Pozdrawia z urzędu boletus

3. Data: 2003-06-08 18:48:31

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
1stgreen
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

Poczuwam się do obowiązku i stawiam się na wezwanie. Ponieważ mieszkam w
Wołominie mogę część maleństw przyjąć na wychowanie. Osoby zainteresowane w
przyszłości z Warszawy i okolic będą miały do mnie bliżej niż do PKWŁ.

Pozdrawiam
PP.

4. Data: 2003-06-08 19:53:55

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl> wrote in message
-botaniczny.pl...

> Stwierdzam że nasiona od Michała Misiurewicza z Indianopolis przekazane we
> właściwe ręce skiełkowały, świadek tego zdarzenia Eryk. S.

Tak na marginesie to mam ponad 30 własnych siewek. A dziś zauważyłam
kolejnych kilka pod drugim krzewem. Rozumiem, że chcemy zahibiskusować
Polskę? :-)

Z jakiego koloru krzewów są nasiona od Michała ?

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2003-06-08 19:55:11

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Stwierdzam że nasiona od Michała Misiurewicza z Indianopolis
> przekazane we właściwe ręce skiełkowały, świadek tego zdarzenia
> Eryk. S.

Eryk S. potwierdza :)

> Ponieważ Michał przekazał nasiona dla całej grupy, zapisy na
> sadzonki przyjmuje nasz KaOwiec:-) O ile dobrze się orientuję nie
> został odwołany z tej zaszczytnej funkcji.:-)

Taaaa... Nikt go nie powoływał, to i nikt odwołać nie może? :) Nie
mniej jedak lista z zapisami otwarta :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewna dama z miasteczka Uciecha
chciała się na tygrysie przejechać.

6. Data: 2003-06-08 20:03:54

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja sie zapisuje na sadzonke. Sadzilam juz hibiskusy pare razy, nigdy nie
przetrwaly pierwszej zimy, moze teraz sie uda.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

7. Data: 2003-06-08 20:16:08

Od: "Moniuś" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wołominie mogę część maleństw przyjąć na wychowanie. Osoby zainteresowane
> przyszłości z Warszawy i okolic będą miały do mnie bliżej niż do PKWŁ.

Jak jest liczony Poznan?
gdzie bliżej?
Skapnie coś?
Pleaseeee ;-)))))
--
Maria T.
"gdy człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)))"

8. Data: 2003-06-08 20:30:08

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "1stgreen" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wołominie mogę część maleństw przyjąć na wychowanie. Osoby zainteresowane
> przyszłości z Warszawy i okolic będą miały do mnie bliżej niż do PKWŁ.

Ja jestem 'z okolic' i polecam się łaskawej pamięci :-).

Z pozdrowieniami, Maria

9. Data: 2003-06-08 20:32:38

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja sie zapisuje na sadzonke. Sadzilam juz hibiskusy pare razy, nigdy
nie
> przetrwaly pierwszej zimy, moze teraz sie uda.
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Problem w tym, że hibiskusy [czy wszystkie to nie wiem] uzyskują
podwyższoną mrozoodporność dopiero po paru latach. Przemarzają głównie
korzenie [zanim roślinka wytworzy ładny "marchwiasty" korzeń mija 2-3 lata].
Pędy też, ale w dobrze zdrewniałych tylko końcówki, które i tak zaleca się
przycinać [1/3 -2/3 długości] aby roślinka lepiej się rozkrzewiała. Tak więc
zaleca się w pierwszych latach chować je na zimę do tunelu/szklarni lub
zimnej piwnicy. Wysadzać w miejsca stałe dopiero po paru latach.

Pozdrawiam
PP.

10. Data: 2003-06-08 21:01:49

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Ja jestem 'z okolic' i polecam się łaskawej pamięci :-).
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Mario masz tak blisko i polecasz się łaskawej pamięci :-)
:-) Bogusław

www.pl-rec-ogrody.prv.pl - nidziała :((
ozdoby ogrodowe
Śliwka japońska, gruszka chińska