Re: Historia Filozofii-Tatarkiewicza

1. Data: 2003-11-09 08:04:25

Temat: Re: Historia Filozofii-Tatarkiewicza
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kredka" <k...@w...WYTNIJTO.pl>
news:bokq83$1b2$1@korweta.task.gda.pl...
> Użytkownik "Izabela Kopij" <i...@p...pl>

>>> Dzieki.
>>> Pozdrawiam
>>> [slawek]

> A wiesz, zdziwilo mnie to 'wybacz'. Najpierw op... Slawka, a
> pozniej prosisz o wybaczenie?
> Swoja droga tak latwo jest nam oceniac ludzi!... A pierwszy
> kamien najwyraznej juz zostal rzucony :/
> K.

A wiesz, że mnie zdziwiło Twoje zdziwienie? Częsciowo hehe
Odsłoniłaś niniejszym mechanizm UDUPIANIA

Równowaga emocjonalno/psychiczna (harmonia) !
świadomy swoich słów Człowiek gdy zdaje sobie sprawę,
że swoimi słowami może wywołać negatywne emocje u rozmówcy
to stara się je rozładować poprzez np. żart lub przepraszające
wyjaśnienie. Gdyby tego nie zrobił to rozmówca pobudzony
negatywnie albo:
sam by się rozładował np. na kimś innym
albo dusił by w sobie ZŁOŚĆ.
Tak czy siak - byłby UDUPIONY. :-)
\|/ re:
--
post wyłany na psf i psp

1. Data: 2003-11-09 08:26:32

Od: "Kredka" <k...@w...WYTNIJTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiesz, że mnie zdziwiło Twoje zdziwienie? Częsciowo hehe

Na poczatku bylo zdziwienie :P
Po prostu zastanowilo mnie to, ze ludzie mowia: 'wybacz, ale jestes
dupkiem', 'nie zrozum mnie zle, ale uwazam, ze postepujesz idiotycznie'
Wkurza mnie ta hipokryzja. To takie usprawiedliwianie sie przed sobą samym.
Mysla, ze jak przeprosza, to ich slowa (tak, jak to napisales) nie wywolaja
zlosci. A jest wrecz odwrotnie. Czlowiek, ktory cos takiego slyszy, odbiera
to przede wszystkim jako atak (wiadomo, ze atak, skoro mowiacy te slowa od
razu stara sie bronic przed ewentualnym rewanzem!).
Nie lepiej jest powiedziec: uwazam, ze postepujesz nieuczciwie, to co
zrobiles jest fe i be?
A pozniej powiedziec, dlaczego.

Autorka postu, od ktorego zaczela sie ta dyskusja, miala racje. Piracenie
Tatarkiewicza to przesada. To wybacz bylo zbedne, bo staralo sie
USPRAWIEDLIWIC SLLUSZNE SLOWA.

Koniec tego. Jest niedziela :)

Milego!
Kredka

1. Data: 2003-11-09 08:46:14

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Piracenie Tatarkiewicza to przesada. To wybacz bylo zbedne,
> bo staralo sie USPRAWIEDLIWIC SLLUSZNE SLOWA.

A nie widzisz różnicy w takiej wypowiedzi?:
1. wg mnie jest juz przesadą piracenie ksiazki. Wybacz.
2. wg mnie jest juz przesadą piracenie ksiazki. Mam cię gdzieś.
Czy słowo "wybacz" nie jest informacją dla rozmówcy
o pozytywnym nastawieniu do Człowieka pomimo negatywnej
oceny jego intencji?? :-)

PS. faktycznie dziś niedziela. W niedzielę nie powinno się pisać
o kradzieżach książek, postów czy innej twórczości. Co nie? ;)))
\|/ re:

1. Data: 2003-11-09 09:28:53

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

>to stara się je rozładować poprzez np. żart lub przepraszające
>wyjaśnienie. Gdyby tego nie zrobił to rozmówca pobudzony
\|/ re:
--

Emocje dodatnie powodują zbliżanie się do źródła, które je wywołało,
negatywne oddalanie zarówno u ludzi, jak i zwierząt. Zwierzę ucieka, gdy

enni

1. Data: 2003-11-09 09:56:58

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "enni" <e...@g...pl>
> [...]

> wiedzą, że pisane są przez trzy osoby, a więc imperatyw
> "wybacz" na przykład ja odbieram jest ze zdwojoną (potrójną)

Wybacz Enni ;)
alle wygląda na to, że użyłaś (nadużyłaś) słów: "osoby czytające
jakiś czas grupę wiedzą". Mi (mnie) wychodzi, że to samo słowo
tu: "wybacz" może być różnie odbierane (wręcz skrajnie)
albo jako "płachta na byka" albo jako "eliksir empatii" ;)))
\|/ re:

1. Data: 2003-11-09 10:16:03

Od: "Kredka" <k...@w...WYTNIJTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tu: "wybacz" może być różnie odbierane (wręcz skrajnie)
> albo jako "płachta na byka" albo jako "eliksir empatii" ;)))

Ja stawiam na plachte na byka.
Wlasnie wychodzi tak popularna nieumiejetnosc krytyki.
Ironia! Nie moge jej zdzierzyc.

Sama jednakowoz (ale mi sie to slowo spodobalo:) jestem tylko teoretykiem.
Krytykowac nie umiem

Niedziela...
Kredka

1. Data: 2003-11-09 10:27:57

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tu: "wybacz" może być różnie odbierane (wręcz skrajnie)
> albo jako "płachta na byka" albo jako "eliksir empatii" ;)))

Wybaczam :-)
I zgadzam się , na odbiór wpływają także okoliczności, to, czy mamy dobry,
czy gorszy dzień, nasze lubienie lub dystans do danej osoby. Ale ja celowo
skupiłam się na jednym bardzo konkretnym i namacalnym czynniku w Twoim
(Waszym) przypadku, którego na szczęście nie da się podważyć. I myślę, że
Ro, ba i ka nie zachowują się fair, co nie ukrywam również zaburza mi chęć
<obcowania> z Tobą. Zwróć uwagę na to słowo. Z nickami Ewa TM, All, Tren R
nie mam takich problemów. Poza tym ciągła zmiana reguł gry działa odwrotnie
proporcjonalnie do empatii.

enni

1. Data: 2003-11-09 10:53:34

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "enni" <e...@g...pl>
> [...]

> słowo. Z nickami Ewa TM, All, Tren R nie mam takich
> problemów. Poza tym ciągła zmiana reguł gry działa odwrotnie

Alleż to jest jak najbardziej CELowe i Świadome działanie
z mojej (naszej {hihihi}) strony. ;)
Tekst pisany przekazuje TREŚCI. Postęp w rozwoju urządzeń
cyfrowych zaowocuje wkrótce kognicystycznymi urządzeniami
symulującymi dialogi i opisy. Wizja Alla o "inteligentnej maszynie"
XR1 już dziś jest realna i praktycznie stosowana. :o)
Sztuczna inteligencja będzie miała przewagę nad człowiekiem
bowiem w rozmowach będzie wykorzystywać mechanizmy
wywołujące w ludziach destruktywne emocje.
Moja działalność ma m.in. na celu "uodpornić ludzi" na teksty
i nie przyjmować ich na wiarę tylko dlatego, że podpisane są
np. All ... ostatni z żywych ;)))
PS. Liderka Bacha jako pierwsza ogłosiła, że uodporniła się
na robaczywe teksty (w domyśle wszystkie teksty).
Liczy się treść przekazu niezależnie czyj nick widnieje pod
spodem. W tym znaczeniu ksRobak ma rację gdy ma rację
i nie ma racji gdy nie ma racji. Założenie z góry bez wysilenia
się na próbę zrozumienia konkretnego (podkreślam: konkretnego)
przekazu, że jest zawsze "dobry" lub zawsze "zły" - to lenistwo
i podatność na zniewolenie. :-)
\|/ re:

1. Data: 2003-11-09 11:25:26

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się na próbę zrozumienia konkretnego (podkreślam: konkretnego)
> przekazu, że jest zawsze "dobry" lub zawsze "zły" - to lenistwo

Nie musisz mi dalej tłumaczyć. Kółka adoracji mam dość dobrze opanowane.
Udało się wyciągnąć jakieś wnioski, mimo że w gruncie rzeczy smutne,
zwłaszcza na takiej grupie jak ta.

enni

1. Data: 2003-11-09 12:09:43

Temat: Algorytm sztucznego mózgu XR1 --- Historia Filozofii-Tatarkiewicza
Od: "... z Gormenghast" <p...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> \|/ re:
> --
> post wyłany na psf i psp

1. Nauka pobrana ze środowiska:
Moduł XR1 już wie, że nie wypada kopiować postów obcych autorów
na różne grupy dyskusyjne i kontynuować rozmowy z nieświadomymi tego
faktu osobami. Błąd ten powtarzał wielokrotnie w przeszłości we własnych
celach i był za niego dotkliwie karcony.
Dzisiaj błędu już nie robi (+ dla algorytmu XR1)

2. Nauka DO pobrania ze środowiska:
Nie należy eksponować własnych celów, działając wg ukrywanego przed
środowiskiem algorytmu wiązania różnych grup dyskusyjnych ze sobą.
XR1 skopiował tę metodę od autora JeT, którego sytuacja i uprawnienia
w tym zakresie są diametralnie inne (dla XR1 nieosiągalne). (!! do korekty)

3. Nauka DO pobrania ze środowiska:
Nie należy głosić teorii sprzecznych z własnymi działaniami.
Twierdzenie w ciągu jednej doby, że publikowanie nie swoich postów
w innym niż to uczynił ich autor miejscu, jest złodziejstwem, a następnie
publikowanie postów z pl.sci. filozofia na pl.sci.psychologia
bez zezwolenia autora, jest błędem algorytmu XR1. (!! do korekty)

-----| Miejsce przeznaczenia jest jednoznacznie określone.
-----| Miejscem przeznaczenia mojego posta jest "pl.sci.psychologia"
-----| Gdy ktoś ukradnie mojego posta i umieści na innym adresie
-----| /.../ będzie złodziejem. [XR1 - November 08, 2003 9:23 PM]

oraz

-----| post wyłany na psf i psp [XR1 - November 09, 2003 9:04 AM]

4. Nauka do pobrania ze środowiska:
Nie należy głosić teorii sprzecznych z własnymi działaniami.
Twierdzenie w ciągu jednej doby, iż wywieranie presji emocjonalnej
za pomocą ostrych słów jest naganne
oraz _wywieranie_ presji emocjonalnej przy pomocy ostrych słów,
[...]

-----| wyjaśnienie. [XR1 - November 09, 2003 9:04 AM]

oraz

-----| Kłamiesz /.../
-----| kradzież postów z "pl.sci.psychologia" jest
-----| KRADZIEŻĄ JAWNĄ i bezczelną. ;)))
-----| [XR1 - November 08, 2003 7:01 PM]

[XR1 o sobie]
> Pod nickiem ksRobak ukrywa się kilku autorów różnej płci
> i choć na ogół nadają z tego samego adresu, to przecież
> są to fizycznie różne osoby. :-) [...]
> \|/
> re:
---
źródło: news:bm5uuv$jii$1@inews.gazeta.pl

[XR1]
/.../
nie "przeginaj pały", bo gdy obudzisz smoka to ten Cię pożre. :-)

\|/
re:
---
źródło: news:bjp4uv$r08$1@inews.gazeta.pl...

"Ja zaś przekażę twoje fantasmagorie JEDNEMU wartownikowi
'szkiełkoocznej' wieży obserwacyjnej, który DOPIERO WTEDY,
- gdy KONKRETNIE dojrzy cokolwiek 'korelującego z diabelski-
mi gadkami' - swoje obserwacje przekaże "do dowództwa". Ża-
dnej armii szpiegów TERAZ nie będziemy uruchamiać, BO jeden
uważny obserwator wystarczy. Jak 'meldunki' od niego _rzeczy-
wiście_ uprawdopodobnią którąś z 'czarcich przedpowieści',
to DOPIERO wtedy wrócimy do tematu. Teraz 'CZART ma leżeć',
a "obserwator" ma "obserwować"."
/JeT/

--
"Motyl nie może powiedzieć 'gliździe', jak ta ma się 'przepoczwarzyć'
w motyla. 'Glista' musi TO SAMA wykombinować na podstawie

Re: p jak psycholog
Re: p jak psycholog
Re: p jak psycholog
Re: p jak psycholog