Hity dnia

1. Data: 2002-08-02 08:42:51

Temat: Hity dnia
Od: "Kis Smis" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wielką prośbę do sznownych grupowiczów. Czy moglibyście do tego wątku
kopiować najbardziej intersujące posty pojawiające się danego dnia? Nie
więcej niz 5 dziennie. Zobaczę co z tego wyjdzie po dwóch tygodniach
Z góry dziękuje.

kis

1. Data: 2002-08-02 09:00:59

Temat: Odp: Hity dnia
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kis Smis <k...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aidgmb$qse$...@n...gazeta.pl...
> [...]
> kopiować najbardziej intersujące posty pojawiające się danego dnia? Nie
> więcej niz 5 dziennie. Zobaczę co z tego wyjdzie po dwóch tygodniach

5 dziennie postów każdy grupowicz?

Smerf

Ps1. A po co?
Ps2. Ostatnio jest nędznie z bardzo z interesującymi postami, zdaje się
Mania próbowała ostatnio znaleźć powód tej nędzy.

1. Data: 2002-08-02 09:08:58

Temat: Re: Hity dnia
Od: My name <m...@e...address> szukaj wiadomości tego autora

Oto pierwszy HIT DNIA :)

1. Data: 2002-08-02 09:09:38

Od: "Kis Smis" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie każdy. Tylko jesli uznasz że jakiś post jest ciekawy.

1. Data: 2002-08-02 09:11:17

Od: "Kis Smis" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

My name <m...@e...address> napisał(a):

<ciach>
Proszę o podwyższenie standardu i nie ocenienianie dnia przed zachodem słońca.

1. Data: 2002-08-02 09:25:02

Od: "cahreg" <c...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kis Smis <k...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

> <ciach>
> Proszę o podwyższenie standardu i nie ocenienianie dnia przed zachodem
słońca.

Mysle ze pomysl jest ciekawy a co z niego wyniknie bedzie mozna zobaczyc po 2
tygodniach. Proponuje aby hity dnia o ktore prosi kis byly wysylana z jedno
dniowym opozniniem tak aby nie zasmiecac tego forum.

pozdrawiam cahreg

1. Data: 2002-08-02 11:41:48

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kis Smis w news:aidgmb$qse$1@news.gazeta.pl...
/.../

> Nie więcej niz 5 dziennie. Zobaczę co z tego wyjdzie po dwóch tygodniach
> Z góry dziękuje.

Czy Kis Smis wie o tym, że taką rolę pełni strona
http://www.psphome.htc.net.pl
w w niej konkretny plik pod nazwą wybrane posty ??
http://www.psphome.htc.net.pl/wybrane.html
Gromadzone tam sa posty uznawane za reprezentatywne, ciekawe, dowcipne,
w ilości ok. dziesięciu miesięcznie! Możnaby je nazywać hitami miesiąca.
Istnieje również archiwum tychże hitów sięgające stycznia ubiegłego roku!

Czy kolega Kis Smis wie, że interesujące posty pojawiają się nie w ilosci
5 dziennie, ale w ilości jeden na pięć dni (choć to ocena subiektywna redakcji)?

Tak czy inaczej, co Kis Smis sądzi o dziale "wybrane posty" w serwisie psphome?
A może chciałbyś Kissie redagować ten dział? Wiesz że nie ma przeszkód?
Zapraszam.
p...@p...onet.pl

> kis

W imieniu rzecznika psphome
All

1. Data: 2002-08-02 16:06:55

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Smerf"

> Ps2. Ostatnio jest nędznie z bardzo z interesującymi postami, zdaje się
> Mania próbowała ostatnio znaleźć powód tej nędzy.

Ja mam wrazenie, ze pewien udzial w zaistnialej sytuacji ma pospolite
ruszenie, jakie tu niedawno obserwowalam, przeciwko JeT'owi.

Kaska

1. Data: 2002-08-02 16:37:48

Od: "Kis Smis" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

.. z Gormenghast <p...@p...onet.pl> napisał(a):

<ciach>

Dzięki bardzo za te informacje.

> Czy kolega Kis Smis wie, że interesujące posty pojawiają się nie w ilosci
> 5 dziennie, ale w ilości jeden na pięć dni (choć to ocena subiektywna
redakcji)

Patrząc na to z dłuższej perspektywy, to jest tego, co przetrwa dłużej niz
potrzeba chwili, to zgadzam się. Problem subiektywności jest trudno
rozwiązywalny.

> Tak czy inaczej, co Kis Smis sądzi o dziale "wybrane posty" w serwisie
psphome?

Dział jest ok, co prawda są tam tylko dwa moje posty, ale może teraz postaram
się pisac bardziej "pod redakcje".

> A może chciałbyś Kissie redagować ten dział? Wiesz że nie ma przeszkód?

Jestem kis przez jedno s. Musze przyznac się że nie miałem do końca czystych
intencji. Po prostu wyjeżdzam na dwutygodnowy urlop. Potem zaś będę musiał
walczyć o przetrwanie na rynku, ale chciałbym tu zaglądać. Moje obecne
zaangażowanie w sprawy grupowe jest za małe, żebym miał zostac
funkcjonariuszem grupy, ale dziękuje za propozycje. Poza tym, to że ja się tu
dobrze czuje, nie musi znaczyć że grupa dobrze czuje się ze mną. Zobaczymy
jak będzie wyglądało moje miejsce w grupie w dłuższej perspektywie i wtedy
mozemy wrócić do sprawy.

Nie liczyłem szczególnie na przedstawioną tu inicjatywe, ale pomyslałem
sobie, że oprócz moich prywatnych celów taki wątek pod tytułem hity dnia
mógłby dostarczyć informacji co ludzie uważają za interesujące i być może
mogłoby to przydać się także szanownej redakcji.

Pozdrawiam
kis

1. Data: 2002-08-02 16:51:12

Od: "Premiere" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aie2tc.3vs711h.1@Gst.hf2382578.invalid...
: Kis Smis w news:aidgmb$qse$1@news.gazeta.pl...
: /.../
:
[...]

A czy "... z Gormenghast" wie co zlicza licznik na stronie tytułowej
http://www.psphome.htc.net.pl?
Bo na pewnie _nie_ wizyty serfowiczow na tej stronie. ;)

Podejrzane są wpisy do ksiegi gosci(wolne spostrzezenie, bynajmniej nie
węsze:)) Nie
wydaje mi sie, ze jest tak duzo ludzi, ktorzy nie napisali nic na
grupie, a wpisali sie do ksiegi.
Autorzy serwisu (byc moze jedna i ta samo osoba) budują sobie popularność,
wg. zasady dowodu społecznego, który mówi, że wielość wpisów do księgi wizyt
skutkuje chętnym wpisywaniem się do niej ludzi postronnych. To nieuczciwe,
ale _tylko_ trochę. ;-))

pzdr

Chorzy Psychicznie
Moje/Nasze sprawy