Hmoseksualne...//reakcja Amnesty International

1. Data: 2002-08-08 03:39:18

Temat: Hmoseksualne...//reakcja Amnesty International
Od: "Adela" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

http://www.amnesty.offline.pl/
to reakcja zespolu LGBT Amnesty International Polska na artykul panie Milskiej-
Wrzosinskiej w GW.
*adela*
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-08-08 08:28:43

Temat: Re: Hmoseksualne...//reakcja Amnesty International
Od: KaszaNova <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Smiesza mnie te przepychanki, tak jak by to byla sprawa zycia i smierci,
a chodzi tylko o orientacje seksualna, nic wiecej.

1. Data: 2002-08-08 08:57:18

Od: "igrazka" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "KaszaNova" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
> Smiesza mnie te przepychanki, tak jak by to byla sprawa zycia i smierci,
> a chodzi tylko o orientacje seksualna, nic wiecej.

Dla niektorych to jest sprawa zycia (godnego) i smierci (godnej - wiesz, ze
Waldorffa, pomimo jego zaslug dla kultury, nie chciano pochowac na
Powazkach, bo byl gejem?)

Pozdrawiam
igrazka

1. Data: 2002-08-08 10:23:05

Od: "tren R" <t...@2...dupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

ufolud igrazka rozstawil szeroko macki, splunal i cicho
<news:aitbl8$2n1g$1@pingwin.acn.pl> zapiszczal:

> Waldorffa, pomimo jego zaslug dla kultury, nie chciano pochowac na
> Powazkach, bo byl gejem?)

skad wiesz ze byl gejem i ze nie chciano gop pochowac na powazkach?

--
trenR
gg #1290613

1. Data: 2002-08-08 10:35:20

Od: "Tracy" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> skad wiesz ze byl gejem i ze nie chciano gop pochowac na powazkach?

Bo sie o tym trabilo. Nie ukrywal sie ze swoim homoseksualizmem, a o
Powazkach bylo bardzo glosno.

1. Data: 2002-08-08 10:59:07

Od: "igrazka" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@2...dupa.pl> napisał w wiadomości
> ufolud igrazka rozstawil szeroko macki, splunal i cicho
> <news:aitbl8$2n1g$1@pingwin.acn.pl> zapiszczal:

> skad wiesz ze byl gejem i ze nie chciano gop pochowac na powazkach?

Bo tak sie zlozylo, ze jego matka opowiadala kiedys anegdote o tym, jak
szukala mu dziewczyny, a on przyprowadzil swojego partnera i powiedzial, ze
nie chce dziewczyn, bo kocha tego pana. Matka zamiast zalamac rece,
powiedziala "Chcialam miec synowa, mam za to drugiego syna". A o pochowku i
Powazkach, to nawet Wyborcza pisala.

igrazka

1. Data: 2002-08-08 11:00:37

Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> <news:aitbl8$2n1g$1@pingwin.acn.pl> zapiszczal:

> skad wiesz ze byl gejem i ze nie chciano gop pochowac na powazkach?
Przestan. Akurat o tym trabily wszystkie media.
Wczesniej mozna bylo nie wiedziec, ale po jego smierci ...
Pozdrawiam,
MArta

1. Data: 2002-08-08 11:17:23

Od: "tren R" <t...@2...dupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

ufolud Marta Wieszczycka rozstawil szeroko macki, splunal i cicho
<news:aitj0b$ikr$1@news.tpi.pl> zapiszczal:

> Przestan. Akurat o tym trabily wszystkie media.
> Wczesniej mozna bylo nie wiedziec, ale po jego smierci ...

ok ok!
nie trzeba trabic po raz kolejny

pzdr

1. Data: 2002-08-08 11:21:35

Od: "xcc" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tracy" <t...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Bo sie o tym trabilo. Nie ukrywal sie ze swoim homoseksualizmem, a o
> Powazkach bylo bardzo glosno.

Czy powązki ,to cmentarz katolicki? Jezeli tak , to czemu siedziwisz?
Katolicyzm jasno stawia sprawę. xc

1. Data: 2002-08-08 11:36:59

Od: "igrazka" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xcc" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Czy powązki ,to cmentarz katolicki? Jezeli tak , to czemu siedziwisz?
> Katolicyzm jasno stawia sprawę. xc

Oczywiscie, tylko, ze prowadzona przez Jerzego Waldorffa od 25 lat akcja
"Ratujmy Powązki" przyniosła cmentarzowi pół miliona złotych. Wiec kim by
nie byl, dla Powazek sie wyjatkowo zasluzyl i nalezalo go z nalezytym
szacunkiem pochowac.

igrazka

Wytyczne APA sprawie psychoterapii klientow homoseksualnych i biseksualnych
Socjoterapia
Re: Wpływ pogody na piekno kobiet
zapraszam na chat-psp!!
Jak leczyć homofobów i homofobiczne kalectwo?