Holandia - nikt nie jest zainteresowany?

1. Data: 2000-02-21 07:25:28

Temat: Holandia - nikt nie jest zainteresowany?
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyżby wszyscy tak byli zakochani w swoich ogródkach, że pola kwitnących
tulipanów w Holandii nie były warte wycieczki?
Planuję własnie ten wyjazd na długi weekend majowy.
Cała eskapada potrwa 5 dni, z tego 3 w Holandii.
Plan bogaty - Amsterdam, Aalsmeer, Keukenhof, Haga, Apeldorn... a jak
czasu starczy, to cos jeszcze.
Przewidywany koszt - 500 - 600 zł na osobę.
W samochodach mam jeszcze 2 lub 3 miejsca.
Krzysztof

1. Data: 2000-02-21 07:53:07

Temat: Re: Holandia - nikt nie jest zainteresowany?
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk wrote:
> Czyżby wszyscy tak byli zakochani w swoich ogródkach, że pola kwitnących
> tulipanów w Holandii nie były warte wycieczki?

Warte niewatpliwie sa, ale nie kazdy ma czas na takie eskapady - ktos
remontuje, inny buduje, trzeci juz cos innego zaplanowal ... Moze w
przyszlym roku?
Mam nadzieje, ze Twoje wrazenia z wyjazdu znajda sie na Twojej stronie
www i bedzie mozna w przyszlosci skorzystac z Twoich doswiadczen :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-02-22 06:56:09

Temat: Odp: Holandia - nikt nie jest zainteresowany?
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...agh.edu.pl...
> Plan bogaty - Amsterdam, Aalsmeer, Keukenhof, Haga, Apeldorn... a jak
> czasu starczy, to cos jeszcze.
Warto jeszcze do firmy Twenthe Plant w m. Hengelo przy A1 (do Amsterdamu) i
ogrodów Jana Boomkampa.
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-02-22 09:19:21

Od: Pogromca robali <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk wrote:

> (...)
> Przewidywany koszt - 500 - 600 zł na osobę.

Czy ten przewdidywany koszt, to podroz, czy jakis tzw. pobyt (dach nad glowa
na noc i zarcie) tez jest uwzglednione?

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-02-22 15:49:53

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pogromca robali napisał:

> Czy ten przewdidywany koszt, to podroz, czy jakis tzw. pobyt (dach nad glowa
> na noc i zarcie) tez jest uwzglednione?

To wstępna kalkulacja wszystkich kosztów.Ze wstępami do obiektów.
Z tego ja chcialbym tylko podział kosztów benzyny i zielonej karty,
reszte każdy płaci za siebie. Noclegi się zarezerwuje, dwa w Niemczech
juz na 90% pewne, dwa w Holandii jeszcze szukam.
Trudno rezerwować jak się nie wie ile osób.
Na razie tyle wiem.
Krzysztof

1. Data: 2000-02-23 21:39:04

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barrrrrdzo chętnie.... ale w ten pierwszy majowy weekend mam już zaplanowany
ślub i wesele u przyjaciół - Jagoda

<3...@m...agh.edu.pl>...

1. Data: 2000-02-23 21:39:34

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-23 21:43:24

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-23 21:58:19

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-23 22:00:07

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>czasu starczy, to cos jeszcze.
>Przewidywany koszt - 500 - 600 zł na osobę.
>W samochodach mam jeszcze 2 lub 3 miejsca.

jak sie bronic przed pszczolami?
Ginacy cissus
Paprocie
Cisek, witam po długim milczeniu