Hold pamieci

131. Data: 2011-07-27 14:54:39

Temat: Re: Hold pamieci
Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-26 22:23, michał pisze:

> Wiem, wiem. Tak przyłożyć, żeby sobie nie myślała i odskoczyć.
> Niech żyje nauka i dowody naukowe!

Jest to nauka z moich osobistych doświadczań życiowych. I choć trudno mi
to przechodzi przez klawiaturę muszę przyznać że Nietzsche w niektórych
sprawach dotyczących kobiet miał rację. Oczywiście tylko częściowo.

132. Data: 2011-07-27 14:55:02

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-26 20:09, kiwiko pisze:
> Użytkownik "jadryś"<a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ty też lubisz, gdy klapsem przypomina Ci się, gdzie jest Twoje miejsce?
>
> kiwiko

Nie, i pewnie mało partnerów lubi coś takiego. Ale nic tak nie przemawia
do rozsądku i przypomnienia o miejscu w szyku jak porządny klaps od czau
do czasu.

133. Data: 2011-07-27 14:55:23

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-26 22:20, michał pisze:

> Czy to jest diagnoza czy ogląd?

Ani jedno ani drugie. - Tylko luźne domniemanie na podstawie obserwacji.

134. Data: 2011-07-27 14:55:56

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-26 22:17, michał pisze:

> Jeśli jadryś to ten sam usener, co go pamiętam pod jakimś chyba innym
> nickiem,
> acz podobnym - to myśmy Ikselkę sprytnie sprowokowali do wiecznej z
> nim komitywy bez względu na różnice poglądów.
> Publicznie obiecywaliśmy jemu, że jak tylko jej podpadnie, to zmiesza
> go z błotem.
> Ikselka bardzo się pilnowała, żeby swojej delikatnej krytyki nie
> skierować w niego.

Ale jednak mnie nie zmieszała.. i tylko to się liczy.

135. Data: 2011-07-27 14:56:33

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-27 03:41, Iwon(K)a pisze:
> "jadryś" <a...@o...pl> wrote in message

> no i co w zwiazku z tym??
>
> bo sa tacy co np popieraja Kaczynskiego, i uwazaja ze jest swietny, I
> co to zmienia?
>
> i.

Nic, po prostu w duchu żałują że Ikselka odeszła i tyle.
A jeżeli chodzi o Kaczyńskiego, to myślę że tak naprawdę nikt go nie
uważa z świetnego polityka. Niektórzy tylko uważają że Kaczyński może
być jakąś alternatywą w stosunku do PO czy SLD. I nie z sympatii na
niego oddają głos tylko z oczekiwania na lepsze rządy. Z Ikselką jest
inaczej, - duzo osób uważa że jest świetna ale tego nie przyzna, i
pewnie nie oddaliby na Nią głosu, przyczyn takiego ich stanowiska jest
kilka.. nie będę ich tu wymieniał bo nie chcę nikogo obrażać.

136. Data: 2011-07-27 14:57:00

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-26 22:32, medea pisze:

> Hm, myślę, że nawet nie ma takich pozorów, ja bynajmniej ich nie widzę.
>
> Ewa

A ja zauważyłem ze nawet kuchenne trolle z APD jakby żałowali że Ikselka
postanowiła odejść.

137. Data: 2011-07-27 14:57:35

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-26 20:52, Qrczak pisze:

> To ciekawe. Sama wedle takich samych przesłanek doceniam wartość L.

Ha ha, bardzo dowcipne. Bardzo. :-P

138. Data: 2011-07-27 15:00:30

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic, po prostu w duchu żałują że Ikselka odeszła i tyle.

czytasz im w myslach?

> [...]
> osób uważa że jest świetna ale tego nie przyzna, i pewnie nie oddaliby na
> Nią głosu, przyczyn takiego ich stanowiska jest kilka.. nie będę ich tu

a ja mysle zgola inaczej.

i.

139. Data: 2011-07-27 15:14:08

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadryś pisze:

> A ja zauważyłem ze nawet kuchenne trolle z APD jakby żałowali że Ikselka
> postanowiła odejść.

Zauważyłam, że zauważasz sporo rzeczy, których inni nie zauważają.
Skoro odczuwasz aż taki brak koleżanki XL to napisz do niej maila,
zamiast wmawiać tutaj wszystkim, że odczuwają podobną do twojej
tęsknotę. Będzie prościej i nie trzeba będzie codziennie czytać twoich
męczących wynurzeń.
Myślę, że skoro grupa nie tęskniła za twoją obecnością w przeszłości, w
przyszłości nikt również tęsknił nie będzie.

--

Paulinka

140. Data: 2011-07-27 15:25:12

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, ale wiesz, tutaj jest net a nie jakaś sala wykładowa na uniwerku.
> Tak więc dla dobrego samopoczucia wszystkich użytkowników można sobie
> pozwolić na trochę luzu.- i innym także. Oczywiści nie mówię to o
> tolerowaniu chamstwa, ale trochę większy luz niż przewiduje netykieta
> można dopuścić.

po cos jest netykieta. Jesli starasz sie teraz udowodnic ze sobie mozna ja
odpuscic i calkiem jest to fajne, to
porownuj sobie do czego ci wyobraznia pozwoli. Jednak nie bedzie to prawda.

> Chciałbym Ci przyznać rację, ale nie mogę.

nie musisz. Fakty za siebie mowia.

i.

Panslaviście na Ostatnią Drogę.
Pochwała delikatności