Hold pamieci

141. Data: 2011-07-27 15:42:58

Temat: Re: Hold pamieci
Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-27 17:14, Paulinka pisze:

> Zauważyłam, że zauważasz sporo rzeczy, których inni nie zauważają.
> Skoro odczuwasz aż taki brak koleżanki XL to napisz do niej maila,
> zamiast wmawiać tutaj wszystkim, że odczuwają podobną do twojej
> tęsknotę. Będzie prościej i nie trzeba będzie codziennie czytać twoich
> męczących wynurzeń.
> Myślę, że skoro grupa nie tęskniła za twoją obecnością w przeszłości,
> w przyszłości nikt również tęsknił nie będzie.

Tak, zauważam i mam śmiałość o tym pisać. Jesteś pewna że innym też nie
brakuje Ikselki? Skoro są takie meczące to dlaczego sama nie napiszesz
czegoś ciekawego? Proponuję jakąś wyliczankę w stylu przedszkolaków na
sto głosów. Czyjeś wynaturzenia na psychologii to faktycznie coś
zupełnie nie na miejscu?

Naprawdę proponujesz mi opuszczenie tej grupy? - wyganiasz mnie? Czy
dobrze zrozumiałem? I inni też są za tym żebym odszedł?

142. Data: 2011-07-27 15:46:56

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-27 17:00, Iwon(K)a pisze:
> "jadryś" <a...@o...pl> wrote in message

> czytasz im w myslach?

Nie chwaląc się - mam zmysł obserwacyjny.

> a ja mysle zgola inaczej.
>
> i.
I masz takie prawo. - Nikt Ci nie zabrania uważać Kaczyńskiego za
świetnego polityka który chce Twojego dobra.

143. Data: 2011-07-27 15:49:09

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Naprawdę proponujesz mi opuszczenie tej grupy? - wyganiasz mnie? Czy
> dobrze zrozumiałem? I inni też są za tym żebym odszedł?

a może klapsa chcesz, żebyś się opamiętał?
chłopczyku, chłopczyku ;)

kiwiko

144. Data: 2011-07-27 15:55:26

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-27 17:25, Iwon(K)a pisze:
> "jadryś" <a...@o...pl> wrote in message

> po cos jest netykieta. Jesli starasz sie teraz udowodnic ze sobie
> mozna ja odpuscic i calkiem jest to fajne, to
> porownuj sobie do czego ci wyobraznia pozwoli. Jednak nie bedzie to
> prawda.

Netykieta powstała jeszcze przed samymi grupami dyskusyjnymi. Więc była
trochę "strzałem w ciemno". Użytkownicy to zweryfikowali że odstępstwa
od jej sztywnych reguł to konieczność. Pokaż mi grupę, nawet czysto
techniczną gdzie netykieta jest stosowana w 100u %tach. Założę się że
nie znajdziesz takiej.

> nie musisz. Fakty za siebie mowia.
>
> i.

Pozwolę sobie kiedyś Ci o tym przypomnieć.., o ile jeszcze będzie gdzie..

145. Data: 2011-07-27 15:58:35

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-27 17:49, kiwiko pisze:
> Użytkownik "jadryś"<a...@o...pl> napisał w wiadomości

> a może klapsa chcesz, żebyś się opamiętał?
> chłopczyku, chłopczyku ;)
>
> kiwiko

Nie odbiegaj od tematu, kiwiko .. też tak myślisz jak Paula?

146. Data: 2011-07-27 16:02:17

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chwaląc się - mam zmysł obserwacyjny.

ja tez, i na moje oko sie mylisz.

> I masz takie prawo. - Nikt Ci nie zabrania uważać Kaczyńskiego za
> świetnego polityka który chce Twojego dobra.

akurat nie tak, ale nie bede o tym dyskutowac.

i.

147. Data: 2011-07-27 16:03:46

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jej sztywnych reguł to konieczność. Pokaż mi grupę, nawet czysto
> techniczną gdzie netykieta jest stosowana w 100u %tach. Założę się że nie

w 100% nie, ale nie w 0%- dlatego tak czesto Ixi i sp Pansla byli nazywani
po prostu trollami.

> Pozwolę sobie kiedyś Ci o tym przypomnieć.., o ile jeszcze będzie gdzie..

siegnij do archiwum, Nie musisz bawic sie we wrozke.

i.

148. Data: 2011-07-27 16:06:50

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-07-27 17:46, niebożę jadryś wylazło do ludzi i marudzi:

No to się nie chwal.

Qra
--
zielona zza krzaka

149. Data: 2011-07-27 16:08:43

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-07-27 16:51, niebożę jadryś wylazło do ludzi i marudzi:

> Tak, moja ocena jest obiektywna. - Ani Ikselka ani glob nie byli moimi
> stronnikami ani tym bardziej sojusznikami.

> A o co? Bo widzę że wyraźnie sugerujesz iż tych dwoje to moi kamraci...
>
> Jasne.

To ja już wszystko wiem. Dziękuję. Miło było.

Qra
--
jestem i nie zawaham się tego użyć

150. Data: 2011-07-27 16:14:10

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-27 17:42, jadryś pisze:

> [...]
>
> Naprawdę proponujesz mi opuszczenie tej grupy? - wyganiasz mnie? Czy
> dobrze zrozumiałem? I inni też są za tym żebym odszedł?

Co to, raptem przestales dostrzegac bierne przytakiwanie tutejszych czubkow?
Takiej cioty jak ty, to jeszcze na psp nie bylo i gdybys nadal chcial
tutaj skomlec o akceptacje to ja mowie:
- plonk

Panslaviście na Ostatnią Drogę.
Pochwała delikatności