« poprzedni wątek | następny wątek » |
161. Data: 2011-07-27 19:16:35
Temat: Re: Hold pamieciW dniu 2011-07-27 18:08, Qrczak pisze:
>
>> Tak, moja ocena jest obiektywna. - Ani Ikselka ani glob nie byli moimi
>> stronnikami ani tym bardziej sojusznikami.
>>
>>> > Nie wiem czy pamiętasz, ale nie zgadzałem się z
>>>> Ikselką w wielu kwestiach, a z globem prowadziłem wręcz wojny o prawie
>>>> wszystko. A mimo to nie uważam Ich za swoich wrogów.
>>>
>>> Ale to nie o to chodzi.
>>
>> A o co? Bo widzę że wyraźnie sugerujesz iż tych dwoje to moi kamraci...
>>
>> Jasne.
>
>
> To ja już wszystko wiem. Dziękuję. Miło było.
>
>
Szkoda tylko że ja nie wiem.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
162. Data: 2011-07-27 19:16:48
Temat: Re: Hold pamieciW dniu 2011-07-27 18:52, michał pisze:
>
>>
>> Ale jednak mnie nie zmieszała.. i tylko to się liczy.
>>
>>
>
>
> Bo bardziej bolesne dla niej byłoby przyznać ludkom na grupie, że tak
> łatwo coś przewidzieli - niż znosić Twoje odmienne poglądy. Ikselka
> jest czytelna jak otwarta książka (nie ze względu na treść - żeby nie
> było) i z góry można przewidywać jej reakcje. Podobnie jak Twoje razem
> z Twoją zdolnością do obserwacji.
> W tym jednym przypadku IXI przechytrzyła pewnie parę osób na grupie. :)
Trzymajmy się lepiej faktów w tej sprawie. Trzeba je przyjąć takimi
jakie są a nie gdybać.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
163. Data: 2011-07-27 19:37:54
Temat: Re: Hold pamieciDnia 2011-07-27 21:16, niebożę jadryś wylazło do ludzi i marudzi:
> W dniu 2011-07-27 18:08, Qrczak pisze:
>>
>>> Tak, moja ocena jest obiektywna. - Ani Ikselka ani glob nie byli moimi
>>> stronnikami ani tym bardziej sojusznikami.
>>>
>>>> > Nie wiem czy pamiętasz, ale nie zgadzałem się z
>>>>> Ikselką w wielu kwestiach, a z globem prowadziłem wręcz wojny o prawie
>>>>> wszystko. A mimo to nie uważam Ich za swoich wrogów.
>>>>
>>>> Ale to nie o to chodzi.
>>>
>>> A o co? Bo widzę że wyraźnie sugerujesz iż tych dwoje to moi kamraci...
>>>
>>> Jasne.
>>
>> To ja już wszystko wiem. Dziękuję. Miło było.
>
> Szkoda tylko że ja nie wiem.
Nie musisz wiedzieć wszystkiego.
Qra
--
Pamiętajcie, Mistrz zna się na wszystkim.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
164. Data: 2011-07-27 19:47:15
Temat: Re: Hold pamieciW dniu 2011-07-27 21:37, Qrczak pisze:
>
>>> To ja już wszystko wiem. Dziękuję. Miło było.
>>
>> Szkoda tylko że ja nie wiem.
>
>
> Nie musisz wiedzieć wszystkiego.
>
>
Jasne...
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
165. Data: 2011-07-27 23:10:23
Temat: Re: Hold pamieci"jadryś" <a...@o...pl> wrote in message
news:j0po50$4h2$1@news.onet.pl...
> W dniu 2011-07-27 18:02, Iwon(K)a pisze:
>>
>>>>> Nic, po prostu w duchu żałują że Ikselka odeszła i tyle.
>>>>
>>>> czytasz im w myslach?
>>>
>>> Nie chwaląc się - mam zmysł obserwacyjny.
>>
>>
>> ja tez, i na moje oko sie mylisz.
>
>
> Sorry, ale odnoszę wrażenie że Twój zmysł obserwacyjny w tej sprawie jest
> zachwiany jakimiś animozjami do osoby bedącej przedmiotem sporu.
a ja odnosze wrazenie, ze Twoj zmysl obserwacyjny jest zachwiany jakimis
ukrytymi sympatiami.
>
>
>>
>>>
>>>>
>>>>> A jeżeli chodzi o Kaczyńskiego, to myślę że tak naprawdę nikt go nie
>>>>> uważa z świetnego polityka. Niektórzy tylko uważają że Kaczyński może
>>>>> być jakąś alternatywą w stosunku do PO czy SLD. I nie z sympatii na
>>>>> niego oddają głos tylko z oczekiwania na lepsze rządy. Z Ikselką jest
>>>>> inaczej, - duzo osób uważa że jest świetna ale tego nie przyzna, i
>>>>> pewnie nie oddaliby na Nią głosu, przyczyn takiego ich stanowiska jest
>>>>> kilka.. nie będę ich tu wymieniał bo nie chcę nikogo obrażać.
>>>>
>>>> a ja mysle zgola inaczej.
>>>>
>>>> i.
>>> I masz takie prawo. - Nikt Ci nie zabrania uważać Kaczyńskiego za
>>> świetnego polityka który chce Twojego dobra.
>>
>> akurat nie tak, ale nie bede o tym dyskutowac.
>>
>> i.
>
> I słusznie, ja zresztą tez nie mam na to ochoty.
super.
i.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
166. Data: 2011-07-27 23:50:38
Temat: Re: Hold pamieciW dniu 2011-07-27 18:52, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-07-27 18:40, niebożę michał wylazło do ludzi i marudzi:
>> W dniu 2011-07-27 16:56, jadryś pisze:
>>
>> ...- duzo osób uważa że jest świetna ale tego nie przyzna, i
>>> pewnie nie oddaliby na Nią głosu, przyczyn takiego ich stanowiska jest
>>> kilka.. nie będę ich tu wymieniał bo nie chcę nikogo obrażać.
>>
>>
>> Dlaczego zaimek osobowy odnoszący się do niej piszesz z dużej litery?
>
> To taki artystyczny standard ostatnio.
> http://www.wideoportal.pl/site/items/5191
bez Komentarza...
--
pozdrawiam
michał
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
167. Data: 2011-07-27 23:52:16
Temat: Re: Hold pamieciW dniu 2011-07-27 21:16, jadryś pisze:
> W dniu 2011-07-27 18:40, michał pisze:
>> W dniu 2011-07-27 16:56, jadryś pisze:
>>
>> ...- duzo osób uważa że jest świetna ale tego nie przyzna, i
>>> pewnie nie oddaliby na Nią głosu, przyczyn takiego ich stanowiska jest
>>> kilka.. nie będę ich tu wymieniał bo nie chcę nikogo obrażać.
>>
>>
>> Dlaczego zaimek osobowy odnoszący się do niej piszesz z dużej litery?
>>
>>
>
> Bo uznaję że tak jest poprawnie.
>
Jak poprawnie?
--
pozdrawiam
michał
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
168. Data: 2011-07-27 23:54:20
Temat: Re: Hold pamieciW dniu 2011-07-27 21:16, jadryś pisze:
> W dniu 2011-07-27 18:52, michał pisze:
>>
>>>
>>> Ale jednak mnie nie zmieszała.. i tylko to się liczy.
>>>
>>>
>>
>>
>> Bo bardziej bolesne dla niej byłoby przyznać ludkom na grupie, że tak
>> łatwo coś przewidzieli - niż znosić Twoje odmienne poglądy. Ikselka
>> jest czytelna jak otwarta książka (nie ze względu na treść - żeby nie
>> było) i z góry można przewidywać jej reakcje. Podobnie jak Twoje razem
>> z Twoją zdolnością do obserwacji.
>> W tym jednym przypadku IXI przechytrzyła pewnie parę osób na grupie. :)
>
>
> Trzymajmy się lepiej faktów w tej sprawie. Trzeba je przyjąć takimi
> jakie są a nie gdybać.
>
Trzeba być obserwatorem obserwatorów. To taka wyższa półka obserwacyjna.
--
pozdrawiam
michał
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
169. Data: 2011-07-28 05:21:36
Temat: Re: Hold pamieciDnia 2011-07-28 01:54, niebożę michał wylazło do ludzi i marudzi:
> W dniu 2011-07-27 21:16, jadryś pisze:
>> W dniu 2011-07-27 18:52, michał pisze:
>>>
>>>> Ale jednak mnie nie zmieszała.. i tylko to się liczy.
>>>
>>> Bo bardziej bolesne dla niej byłoby przyznać ludkom na grupie, że tak
>>> łatwo coś przewidzieli - niż znosić Twoje odmienne poglądy. Ikselka
>>> jest czytelna jak otwarta książka (nie ze względu na treść - żeby nie
>>> było) i z góry można przewidywać jej reakcje. Podobnie jak Twoje razem
>>> z Twoją zdolnością do obserwacji.
>>> W tym jednym przypadku IXI przechytrzyła pewnie parę osób na grupie. :)
>>
>> Trzymajmy się lepiej faktów w tej sprawie. Trzeba je przyjąć takimi
>> jakie są a nie gdybać.
>>
>
> Trzeba być obserwatorem obserwatorów. To taka wyższa półka obserwacyjna.
Lebo Grzęda.
Qra
--
o
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
170. Data: 2011-07-28 08:37:43
Temat: Re: Hold pamieciUżytkownik "jadryś" napisał:
> Tak, zauważam i mam śmiałość o tym pisać. Jesteś pewna że innym też nie
> brakuje Ikselki? Skoro są takie meczące to dlaczego sama nie napiszesz
> czegoś ciekawego? Proponuję jakąś wyliczankę w stylu przedszkolaków na
> sto głosów. Czyjeś wynaturzenia na psychologii to faktycznie coś
> zupełnie nie na miejscu?
>
> Naprawdę proponujesz mi opuszczenie tej grupy? - wyganiasz mnie? Czy
> dobrze zrozumiałem? I inni też są za tym żebym odszedł?
> _______________
> Mnie na ten przykłada jej nie brakuje, ale jeśli chodzi o Ciebie, to tak
> sobie myślę, skoro tak ją uwielbiasz i szanujesz, to czemu przez ten czas,
> który ja podczytuję grupy nie widziałam żebyś z nią zbyt wiele dyskutował.
> Czyżby dwa ideały nie miały o czym ze sobą rozprawiać? A druga sprawa.
> Jeśli ikselka ma ochotę odbębnić żałobę po Pansl....., raz w życiu
> usenetowym z zamkniętą na usenet gębą, to na Boga daj jej w spokoju tego
> dokonać. Bo jak już odżałuje swoje, to wróci tu jak ją znam, pełna nowej
> energii i nie będzie przedwcześnie napastować swoimi odczuciami tych (np
> mnie) którzy aż takiego żalu z różnych przyczyn nie czują. Czy ja się
> jasno do Ciebie wyraziłam, czy trzeba większymi literami wyartykułować? No
> i oczywiście jak chcesz sobie iść z psp, to idź nikt Cię tu nie trzyma na
> siłę, tylko nie kwękaj już jak stary mazgaj.
A można wiedzieć dlaczego Ci Jej nie brakuje?, zresztą - myślę że
wiem...
___________________________________________________
Voila. Dwie sprawy, dobra i zła. Cenie w niej, że przez te lata nie stała
się oportunistką, czasem tylko goni własny ogon, jak chce wyjść z debaty z
tarczą. Jednak generalnie, jest irytująco, żenująco wszędobylska. Wypowiada
się(musi) na każdy temat, nawet na ten, na który nie ma bladego pojęcie, lub
jedynie potwierdza banały chyba tylko, żeby cos napisać(bo musi.) Nawet
jeśli wcześniej ktoś kompetentny w sposób fachowy udzielił mi wyczerpującej
odpowiedzi ona(musi)napisać swoje "pięć groszy". To jest wręcz żenujące,
może nie dla niej(bo widać ona tego nie dostrzega, ale dla mnie owszem).
Aż nadto jasno, - widzę Cie pierwszy raz i jest to pierwszy post
twojego autorstwa który przeczytałem, a już widzę że Ikselka jest Ci
solą w oku. Pytanie - z jakiego powodu? Chyba się domyślam, ale nie
powiem tego publicznie - to twój problem a nie mój czy Ikselki.
____________________________________________________
A ja Cie znam(jako jadrys, jardyś) nie od tego niusa i myślę sobie, że
jesteś siódmym(EGO) Lebowskiego, który nie ma innego świata, poza tym
virtualnym. Kumsz? No smutne to, owszem.
Krótko i na temat - mam odejść?
____________________________________________________
Spadaj. Mnie Twoje być albo nie być nie wzrusza. Nie trafiłeś na emocjonalną
osobę.
hoja ~ Stare chińskie przysłowie głosi:
"Jeśli nie wiesz co powiedzieć, powiedz stare Chińskie przysłowie"
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |