Hold pamieci

251. Data: 2011-08-01 07:37:25

Temat: Re: Hold pamieci
Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-31 12:55, michał pisze:

> A to zależy od źródła weryfikacji co do prawidłowości reakcji. Równie
> dobrze śmianie się z czegoś, co istnieje jedynie w wyobraźni
> rozbawionego, może być problemem.

To oczywiste. Jednak ja myślałem ogólnie o odnoszeniu się do zachowania
innych, i braniu sobie tego do serca. Takie zachowanie sprawia że
człowiek prymitywny (cham) uzyskuje przewagę nad inteligencją i kulturą.

252. Data: 2011-08-01 07:38:07

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-31 13:38, Aicha pisze:

> A czemu Ty piszesz swój identycznie?
> "Twój grupowy nick nie jest Twoja prywatną sprawą. I sadzę że jednak
> warto by się zastanowić. - Szczególnie na tej grupie."
> Jesteś w stanie odpowiedzieć?

Oczywiście że jestem.. Nawet się cieszę że o to zapytałaś. Otóż słowo,
określenie, nazwa - *jadryś* to mój jakby pseudonim którym zwracał się
do mnie mój Ojciec gdy byłem mały. A dlaczego piszę z małej litery? -
bo mi się to tak właśnie kojarzy.
A można zapytać dlaczego w Twoim wypadku Aicha? Oczywiście nie chodzi mi
o to że z dużej litery.

253. Data: 2011-08-01 07:38:51

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-31 12:58, michał pisze:

> Ale powody, dla których piszę go z małej, są moją prywatną sprawą.
> Możesz drążyć ten temat, jeśli masz taką potrzebę.

No tak.. Nie, myślę że temat (tymczasowo) możemy zamknąć. Tym bardziej
że widzę iż jest to dla Ciebie drażliwa sprawa.

254. Data: 2011-08-01 07:39:11

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-31 18:33, Iwon(K)a pisze:

> znaczy nic nie zakapowales.
>
> i.

"Zakapowałem" tylko tyle że jesteś zadufaną, nie potrafiąca się przyznać
do błędu osobą.

255. Data: 2011-08-01 07:40:43

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-31 13:28, hoja pisze:

> Wydaje mi się, że postąpiłam wobec Ciebie ładnie i kulturalnie. Czego Ty
> jeszcze chcesz...przegiąć pałę i wyprowadzić mnie z równowagi? Masz do
> mnie
> jakieś prywatne animozje(znasz mnie) pisz na priva. A jak i to Ci nie
> odpowiada, po prostu wsadź mnie do kf, jak ja większość psp i tyle. Moja
> tolerancja na szarpanie dla szarpania(z nudów)mnie tez ma swoje granice,
> wiec uważaj sobie.
> --
> hoja ~ Stare chińskie przysłowie głosi:
> "Jeśli nie wiesz co powiedzieć, powiedz stare Chińskie przysłowie"

Owszem, postąpiłaś ładnie, ale ja wcale nie czułem się przez Ciebie
obrażony. Po prostu tylko wymienialiśmy poglądy, i przyznam że
zaskoczyła mnie ta Twoja nagła zmiana tonu. Wyszedłem na jakiegoś
gbura, i tak się właśnie poczułem.
A przeprosiny, owszem - należą się, - jednak tylko Ikselce i Panslavowi.

256. Data: 2011-08-01 07:41:03

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-31 18:32, Iwon(K)a pisze:
> "jadryś" <a...@o...pl> wrote in message

> Ty jednak nie rozumiesz slowa "obiektywizm".
>
> i.

Może rozumiem je lepiej od Ciebie?

257. Data: 2011-08-01 07:41:30

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-31 13:17, michał pisze:

> Powiedziałbym, że masz niesłownikowe wyobrażenie o pojęciu
> "obiektywność". Trudno znaleźć obiektywną konkluzję bez angażowania
> się w treść sporu. Być może chciałeś nam powiedzieć, że nie angażujesz
> się emocjonalnie, co byłoby bardziej dla mnie zrozumiałe choć moim
> zdaniem wątpliwe.

Użyłem tego terminu w potocznym słowa tego znaczeniu.. I zupełnie nie
rozumiem dlaczego mi odmawiasz prawa do nazwania *obiektywnym* mojego
postępowania gdy oceniam Wasz spór z Ikselka i Panslavem? Zresztą po co
pytam, - Ty jesteś zaangażowany w ten spór, a wiec wyciągasz
kontrargumenty. - Dość mizerne, nawiasem mówiąc.

258. Data: 2011-08-01 07:52:34

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-01 09:41, jadryś pisze:

> [...]
> pytam, - Ty jesteś zaangażowany w ten spór, a wiec wyciągasz
> kontrargumenty. - Dość mizerne, nawiasem mówiąc.

Skąd miałbym wiedzieć, co chcesz zakomunikować, używając pojęcia
obiektywizm jako "potocznego znaczenia", które jest czymś innym, niż to,
jakie znaczenie ja mu przypisuję zgodnie zresztą z powszechnie przyjętą
wiedzą?
Niczego Ci nie odmawiam, tylko proponuję, co byś posługiwał się
precyzyjniej znanymi pojęciami dla łatwiejszego wzajemnego zrozumienia
przy wymianie zdań.

michał

259. Data: 2011-08-01 08:17:12

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-01 09:38, jadryś pisze:

> No tak.. Nie, myślę że temat (tymczasowo) możemy zamknąć. Tym bardziej
> że widzę iż jest to dla Ciebie drażliwa sprawa.

Przypomnę Ci w takim razie, że na pytanie, dlaczego zaimek osobowy
odnoszący się do Ikselki piszesz z dużej, odpowiedziałeś, że tak jest
poprawnie. A potem dodałeś, że poprawnie po Twojemu. I odbiłeś piłeczkę
słowami:

"Po mojemu.
Natomiast ciekawe jest to dlaczego Ty swój nick '"Michał" piszesz z
małej litery. Wygląda na to że tak brzmi Twoje imię a zagadkową sprawą
jest taka właśnie jego pisownia?? O co chodzi? - Nie lubisz tego imienia
czy może są jakieś inne tego stanu rzeczy przyczyny? "

Odpowiedziałem Ci, jak potrafiłem najlepiej, a Ty dalej widzisz mnie
rozdrażnionego na punkcie mojej litery w nicku. Nie masz dla mnie
jakiegoś ciekawszego tematu?

michał

260. Data: 2011-08-01 08:22:42

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Odpowiedziałem Ci, jak potrafiłem najlepiej, a Ty dalej widzisz mnie
> rozdrażnionego na punkcie mojej litery w nicku. Nie masz dla mnie jakiegoś

hihi, najpierw ten trzeba przerobić dokładnie ;)

kiwiko

Panslaviście na Ostatnią Drogę.
Pochwała delikatności
Silentium