Hold pamieci

31. Data: 2011-07-21 10:56:37

Temat: Re: Hold pamieci
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-21 12:42, Waldemar Krzok pisze:

> Hmm, analfabetyzm. Ty komentowałeś słowa Aichy jako czepialstwo, a ja to
> skomentowałem, że czepialstwem to nie było. Na to dodałem swoje trzy
> grosze i napisałem, że możliwe, że jest to czepialstwem.

Imo twoj brak zrozumienia, ze twoje trzy grosze byly z tej samej
kategorii co czepialstwo Aichy jest wlasnie wynikiem analfabetyzmy wtornego.

> Twój brak kultury podtrzymuję również.

Gdybys sam byl kulturalny, to na pewno nie akceptowalbys mojego braku
kultury i nie szukal dalszego dialogu.
Spierdalaj powinno oznaczac dla ciebie moj EOT z dodatkowa informacja o
jakosci twojego belkotu, jako bonus za twoje starania intelektualne ;)

32. Data: 2011-07-21 12:18:30

Od: "R" <r...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" napisała w wiadomości
f.googlegroups.com...

Nawet ja omal z krzesła nie spadłam :).

--

Renata
Ps. Ze śmiechu oczywiści - nie wierzę, że on tak poważnie skoro już jakiś

33. Data: 2011-07-21 12:28:44

Od: "R" <r...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R" napisała w wiadomości news:j09504$187$1@news.onet.pl...

(...)
> nie wierzę, że on tak poważnie skoro już jakiś słownik odszukał.

Już wierzę.

--

Renata

34. Data: 2011-07-21 12:34:02

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-21 14:18, R pisze:

> [...]
> Renata
> Ps. Ze śmiechu oczywiści - nie wierzę, że on tak poważnie skoro już jakiś słownik

:)
Mam nadzieje, ze sie nie zesralas przy tym z tego smiechu.
To niewatpliwie bardzo podniosloby tutaj twoja wartosc obyczajowa i
waszej serdecznej gromadki :)

35. Data: 2011-07-21 13:58:49

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-21 08:00, Lebowski pisze:

> PS i skoncz juz moze z tymi pseudoerotycznymi przechwalkami, bo w twoim
> wieku sa one juz troche zalosne.

Która panna Ci nie dała, że Ci się wszystko z jednym kojarzy?

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

36. Data: 2011-07-21 15:37:21

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-21 15:58, Aicha pisze:

> Która panna Ci nie dała, że Ci się wszystko z jednym kojarzy?

Da się poznać inżyniera bez erotycznych skojarzeń? No, chyba że
powierzchownie...

michał

37. Data: 2011-07-21 16:45:24

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

> Która panna Ci nie dała, że Ci się wszystko z jednym kojarzy?

Dlaczego wszystko?
Czemu zaraz takie parcie na nisko latajace kwantyfikatory?
No to skad kto jak kto, ale ty mozesz znac kilku inzynierow i na jakiej
podstawie mozesz stwierdzic, ze sa tak swietni, zebys mogla ich kiedys
cenic? :>

38. Data: 2011-07-21 17:06:30

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-21 07:44, Lebowski pisze:

> No to moje gratulacje.
> Trol pansla pomogl ci w usenecie, zapewne na kuchni albo na ogrodach,
> ogarnac material 1-szej klasy jakiegos technikum o ile nie zawodowki
> sanitarnej, gdzie omawiaja te podstawy, obecnie chyba nawet z
> kolorowymi obrazkami.
> Faktycznie jest czym sie szczycic.
> Czy jeszcze ktos ma jakies wybitne osiagniecia intelektualne po
> interakcji z pansla? To prosilbym o info.

Chyba faktycznie jesteś w kiepskiej formie ostatnio, skoro tak trudno ci
zrozumieć tekst składający się zaledwie z kilku zdań.

Ewa

39. Data: 2011-07-21 17:22:15

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-21 19:06, medea pisze:

> Chyba faktycznie jesteś w kiepskiej formie ostatnio, skoro tak trudno ci
> zrozumieć tekst składający się zaledwie z kilku zdań.
>
> Ewa

Interpretujac go tak jak ty to dopiero jest belkot luznych skojarzen,
wiec pewnie automatem sprobowalem je polaczyc w jakas w miare spojna calosc.

40. Data: 2011-07-21 18:31:11

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-21 17:37, michał pisze:

> Da się poznać inżyniera bez erotycznych skojarzeń? No, chyba że
> powierzchownie...

Nawet tak nie chciałabym ;)

--
Pozdrawiam - Aicha