Hold pamieci

61. Data: 2011-07-24 20:42:53

Temat: Re: Hold pamieci
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-24 22:04, Hanka pisze:
> On 24 Lip, 22:01, Hanka<c...@g...com> wrote:
>
>> Nie bez kozery powiem 60/90/60.
>
> Odwrotnie rzecz jasna :)
> 90/60/90

Udam, że przegapiłem tego posta ;-)

Stalker, żeby nadal móc wyrażać zdumienie...

62. Data: 2011-07-24 20:43:49

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-24 22:33, michał pisze:

> Nie płacz, chłopie! Oni wszyscy chyba przeszli na grupę psi.

Już lecę! W którym to więźniu?
;)

Ewa

63. Data: 2011-07-24 20:44:08

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie płacz, chłopie! Oni wszyscy chyba przeszli na grupę psi.

pl.soc.intelektualisci?

Stalker

64. Data: 2011-07-24 20:45:42

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lip, 22:20, jadryś <a...@o...pl> wrote:
> Przeglądałem trochę grupę i już widzę jakim ciosem było dla niej
> odejście "globa", Aż strach pomyśleć co będzie bez Ikselki.

Ikselka odchodzila juz - nomen omen - iks razy.
A psp, jak widzisz, ciagle zyje.

> Jak już wyżej wspomniałem - odejście jednego intelektualisty - globa
> znacznie obniżyło poziom grupy. Co będzie jak Ikselka nie wróci i
> odejdzie jeszcze parę osób?... Strach się nie bać.

Nie boj sie na zapas :)

Cały świat emocjonalny nosimy w sobie.
I tworzymy go w sobie.
Jakkolwiek i z kimkolwiek się stykamy - to _nasze_
reakcje tworzą _nasze_ emocje.
Tak, wiem, teoretycznie powinno to być oczywiste
dla wszystkich. No ale...

Dla wielu nie jest oczywistym fakt, że to od nas zależy
odbiór obecności badz nieobecnosci drugiej osoby
- bo to ja, w sobie, buduję te obrazy - z dostępnych mi
elementów tworzę model, który nigdy nie jest do końca
równoznaczny z oryginałem.

Tak samo zbudowalam sobie "model XL", i niekiedy
z tego modelu korzystam - lecz w pelni swiadoma
owej niezgodnosci z oryginalem.

Nie martw sie o psp - da sobie rade zarowno bez
Globa, jak i bez Ikselki, bez Ciebie, beze mnie...
Nie ma ludzi niezastapionych - choc wydaje mi sie,
ze wiekszosci bardzo mlodych osobnikow nie zechce
sie juz bawic w usenet w momencie, gdy maja do
wyboru dziesiatki portali spolecznosciowych.

65. Data: 2011-07-24 20:51:21

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-24 22:43, medea pisze:

> Już lecę! W którym to więźniu?
> ;)
>
> Ewa

Kraty nie stanowią tam przeszkody. Trzeba być tylko intelektualnie cool. :)

michał

66. Data: 2011-07-24 20:58:46

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lip, 22:42, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> Udam, że przegapiłem tego posta ;-)
> Stalker, żeby nadal móc wyrażać zdumienie...

Jak najbardziej intelektualne, mniemam.
Szczegolnie w tym klasycznie gitarowym ksztalcie ;)

67. Data: 2011-07-24 21:12:06

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-24 22:44, Stalker pisze:

> pl.soc.intelektualisci?
>
> Stalker

Byłeś już tam, Stalker...
Ja od razu nie trafiłem, bo myślałem, że to pl.sci.

michał

68. Data: 2011-07-24 21:14:43

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-24 22:51, michał pisze:

> Kraty nie stanowią tam przeszkody. Trzeba być tylko intelektualnie
> cool. :)

No wiem, dlatego pytam. ;)

Ewa

69. Data: 2011-07-24 21:27:50

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-24 22:28, medea pisze:

> Ajajaj! A jaką rzeczona jest poprawiaczką to już pan nie przyuważył, hę?
>
> Ewa

Obrona przez atak? Żałosne.

70. Data: 2011-07-24 21:28:30

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie płacz, chłopie! Oni wszyscy chyba przeszli na grupę psi.

To raczej Ty powinieneś zapłakać, ale tobie taki głupawy styl
prowadzenia "dyskusji" najwyraźniej nie przeszkadza.

Panslaviście na Ostatnią Drogę.
Pochwała delikatności
Silentium
ŻEGNAJ, PANSLAVISTO!