Re: Homeopatia a działanie placebo...

1. Data: 2000-01-24 22:10:30

Temat: Re: Homeopatia a działanie placebo...
Od: "Konrad" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

expert wrote in message <3...@f...onet.pl>...
>Nie zrozumiales ?
>Moje leki homeopatyczne wykonuje wedlug recept z roku 1870.
>Lek jest w postaci proszku lub w roztworze alkoholowym.
>Ma okreslony smak.
>
>Jak mam znalezc placebo o tym samym smaku jak np.
>metaliczne zelazo, czy rtec, czy miedz ?

Twoje "doswiadczenia" nie maja specjalnego znaczenia naukowego. Aby mozna
bylo uznac badanie za wiarygodne musi byc przeprowadzone zgodnie z pewnymi
zasadami. Nie wystarczy jeden zapaleniec z mikstura i cukrem puderm zamiast
placebo.
Proba podwojnie slepa polega, jak zapewne nie wiesz, na tym iz zarowno
lekarz jak i pacjent nie wie czy stosuje lek badany czy placebo. Poza tym do
wiarygodnych badan konieczna jest nieco wieksza ilosc bioracych w nich
udzial osob...

Konrad