Homeopatia - czy lekarz może przepisać

11. Data: 2012-03-07 08:45:34

Temat: Re: Homeopatia - czy lekarz może przepisać
Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aha - i dodatkowo - czasem nie ma wyjścia.

Takiej na przykład ciężarnej kobiecie z dokuczliwymi mdłościami i
wymiotami pierwszego trymestru zaproponowałabym właśnie najpierw
homeopaty.

Ania

12. Data: 2012-03-07 18:56:25

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-03-07 09:45, niebożę czeremcha wylazło do ludzi i marudzi:
> Aha - i dodatkowo - czasem nie ma wyjścia.
>
> Takiej na przykład ciężarnej kobiecie z dokuczliwymi mdłościami i
> wymiotami pierwszego trymestru zaproponowałabym właśnie najpierw
> homeopaty.

Albo stare sprawdzone wąchanie herbatnika.

Qra

13. Data: 2012-03-07 18:59:35

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-03-06 23:22, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> No i nie każdy pacjent - jak ja dajmy na to - ma możliwości techniczne
> tudzież wiedzę na tyle dużą, żeby sobie w necie oblukać wszystkie środki
> przed zakupem, sprawdzić, czy nie ma w domu analogicznych i dopiero
> wtedy podreptać do apteki. Nie będę przecież w aptece blokować kolejki,
> czytając ulotki.

Jak mam wątpliwości, pytam farmaceutę. Może trafiam na dziwne przypadki,
ale zawsze opowiadają (czasem z niemożebnie nudnymi szczegółami), co w
danym pudełeczku jest.

Qra

14. Data: 2012-03-07 22:00:01

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-07 19:59, Qrczak pisze:

> Jak mam wątpliwości, pytam farmaceutę. Może trafiam na dziwne przypadki,
> ale zawsze opowiadają (czasem z niemożebnie nudnymi szczegółami), co w
> danym pudełeczku jest.

I podają Ci to wszystko, co w ulotce? No cóż, ja jestem wzrokowcem,
jednej dziesiątej tego co mówią, bym nie zapamiętała.

15. Data: 2012-03-07 22:01:42

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-07 19:56, Qrczak pisze:

> Albo stare sprawdzone wąchanie herbatnika.

Mnie wystarczyło odstawić piwo, od którego raz mnie zemdliło (zaraz mnie
stado hien obskoczy :D).

16. Data: 2012-03-07 22:46:55

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-07 09:43, czeremcha pisze:

> Nie musi mieć.
>
> Skoro ktoś uczulony dajmy na to na aspirynę mówi to lekarzowi przed
> przepisaniem leku, to ktoś równie mocno "uczulony"na niekonwencjonalną
> medycynę może wydusić z siebie "tylko bez homeopatycznych leków
> proszę".

Po doświadczeniach z doktorkiem, który nie wierzy w bakterie oraz
przepisuje antybiotyk, bo jest tani, a nie bo jest dobry, wolę jednak
sobie sama korygować terapię. Na szczęście NFZ jeszcze pro familia nie
zabronił recept wydawać :>

--
Pozdrawiam -Aicha

17. Data: 2012-03-08 04:40:16

Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha" <1...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
[...]

W jakim celu?
Czy nie lepiej podać jej np szklankę wody,- też ani nie zaszkodzi, ani nie
pomoże, a zaoszczędzi (oprócz kasy) wycieczki do apteki..;-)

18. Data: 2012-03-08 06:48:34

Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p 47"
> Czy nie lepiej podać jej np szklankę wody

Ale nie będzie efektu placebo.

Robert

19. Data: 2012-03-08 07:36:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> I podają Ci to wszystko, co w ulotce? No cóż, ja jestem wzrokowcem, jednej
> dziesiątej tego co mówią, bym nie zapamiętała.

Wypełniaczy i aromatów nie. Wystarczy czynna.

Qra

20. Data: 2012-03-08 07:38:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie wystarczyło odstawić piwo, od którego raz mnie zemdliło (zaraz mnie
> stado hien obskoczy :D).

A ja też po owym się zorientowałam, że cuś na rzeczy jest. Śmierdziało aż
nie-miło.

Qra

Seks analny jako forma antykoncepcji? Seks analny jako swoista forma antykoncepcji? Seks analny jako swoista forma antykoncepcji?
Akupunktura w urazach sportowych
Grypa a chemioterapia
Co to za choroba ??
notoryczne biegunki, amylaza we krwi i moczy, zespół gilberta