Homofobia w Polsce kolejną przyczyną emigracji młodych Polaków do UK

11. Data: 2014-05-18 20:09:52

Temat: Re: Homofobia w Polsce kolejną przyczyną emigracji młodych Polaków do UK
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 May 2014 10:32:14 -0700 (PDT), l...@g...com
napisał(a):

> Twarde prawo ale prawo:
> https://www.youtube.com/watch?v=j_5D_kAgYys
>
> Wystarczy jeden telefon i zabieraja dzieciaka:)

Nie wiem, co Cię w tym tak raduje.

12. Data: 2014-05-18 20:10:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 May 2014 10:38:55 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> co kompromituje polskę w oczach zagranicy.

Niech "zagranica" pocałuje mnie w przeciwny koniec, niż oczy.

13. Data: 2014-05-18 20:30:22

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Wystawiasz sobie opinie i twojej religii czym jest, a napewno nie ma nic wspólnego z
dobrem i dobrymi ludzmi.

14. Data: 2014-05-18 20:41:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 May 2014 11:30:22 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Ikselka
> Wystawiasz sobie opinie i twojej religii czym jest, a napewno nie ma nic wspólnego
z dobrem i dobrymi ludzmi.

Że się cieszę, iż wyjeżdżają??? - no przecież popieram, popieram z całych
sił! Jadą wszak do DOBRA i DOBRYCH LUDZI!

15. Data: 2014-05-18 22:40:26

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Wyjażdza kolejna grupa młodych ludzi, mnie też to cieszy bo bez młodych nie będzie
przyszłości waszej i jak jebniesz z tej gałęzi co podcinasz o ziemie to wtenczas do
ciebie dotrze.

16. Data: 2014-05-18 23:59:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 May 2014 13:40:26 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> [...]
przyszłości waszej i jak jebniesz z tej gałęzi co podcinasz o ziemie to wtenczas do

Wyjeżdża grupa nieproduktywnych (demograficznie i społecznie) wyrzutków,
niech sobie swoje cyrki odstawiają w GB. Że im tam pozwolono się "żenić" ze
sobą, to uważają, że WSZYSTKO im tam wolno - ja już widzę, jak im dzieciaki
do adopcji dają. Niech dają, ale brytyjskie, widocznie mają ich za dużo, bo
nastolatki się puszczają i rodzą na potęgę na zasiłkach - ale od polskich
dzieci wara.

17. Data: 2014-05-19 09:55:42

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Trzeba niusy czytać a jedno zdanie, bo oprócz tego że LGBT wieje i jest to
kompromitacja polski, to masz że większość studentów wymienia efekt emigracji,
heteroseksualnych, jako brak rozwoju i szalejąca nienawiść w kraju. Również to że
polska się cofra w rozwoju postawowych praw człowieka. Oni nie wrócą. Są miejsca
gdzie już praktycznie nie ma młodych.

18. Data: 2014-05-19 21:43:47

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-18 18:41, l...@g...com pisze:
> [...]
Brytyjskie.

> Najpierw spieprzali z prowincji do miasteczek, bo na prowincji wiedza ze z dwoch
psow nie bedzie szczeniakow. Pozniej z warszawy spieprzaja do UK.

homofobii rozprasza się za granicą z prędkością światła.

> Ale z tego co wiem, pedałki w warszawie zle nie maja, dostaja kredyt na mieszkanie
czesciej niz normalne rodziny, jakich byc chcial jeszcze przywilejow dla kozojebcow?
Tolerancji? Napoleon: jedyna forma akceptacji sodomitow jest niestrzelanie im w łeb.
I tu tolerancja katoli sie konczy.

http://www.youtube.com/watch?v=KdurbwpoFBQ

:)

--
Holy Bleble

19. Data: 2014-05-20 00:43:24

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lemin
Po drugie
W polsce nie ma bezrobocia bo nie ma pracy, tylko bezrobocie wynika z ogromnych
podatków, którymi państwo obdarza ludzi i przedsiębiorstwa. Dlatego firmy
minimalizują zatrudnienie, a zatrudnieni pracują za trzech. Ten podatek byłby
mniejszy gdyby nas nie doił kler. I tu się kółeczko zamyka. Sponsoruje państwo
religie, a ktoś do budżetu musi na to sponsorowanie przekazać kasę, kler bez limuzyn
i pałaców nie przeżyje, to podatki są niebotyczne aby mieli pałace i limuzyny, jak
trzeba płacić niebotyczne podatki to przedsiębiorcy nie zatrudniają tylko
wykorzystują ponad siły tych zatrudnionych. I tak nic się nie buduje dla młodych i
ich rozwoju i nie ma dotacji i pracy, tak więc uciekli, a za nimi ogromna grupa
inności ucieka , bo to co nas doi z podatków jeszcze nas prześladuje. Ale pociesze
ciebie. Nie ma kraju w historii którego kler nie zrujnował, więc nie jesteśmy sami.

20. Data: 2014-05-20 10:26:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 May 2014 15:43:24 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> W polsce nie ma bezrobocia bo nie ma pracy

Kolejna (tym razem ekonomiczna) sensacja globcia :DDD

Tuskowe żniwa.
Rok 2030
72 dni 6h 11m 14s
Portret kobiety