Homoseksualizm choroba psychiczna czy blad biologiczny ?

21. Data: 2006-08-17 21:10:20

Temat: Re: Homoseksualizm choroba psychiczna czy blad biologiczny ?
Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix napisał(a):

> Nie wiem w jaki sposob to mozna ujac ale chcialbym znac przyczyne.

Nie wiesz, bo jednak *nie chcesz* sie dowiedziec, bo gdybys chcial, to
juz dawno bys sie dowiedzial - z zapodanych Ci linkow. Widac, odpowieada
Ci taki stan niepewnosci, bo mozesz sie ludzic, ze scenariusz
odpowiadajacy Ci ze wzgledow ideologicznych nie jest wykluczony...

> Ktos mi
> zaraz da linki gdzie jest wiele podobnych tematow ktore juz byly na tym
> forum ale nawet jak tam wyczytam odpowiedz, to skad mam wiedziec ze to
> prawda przeciez zdania na ten temat sa podzielone.

Bo w linkach, ktore Ci podalem masz przeglad calej literatury naukowej,
ktora sie dotychczas na ten temat ukazala.

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

22. Data: 2006-08-17 21:53:12

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Librix" napisał w wiadomości

> [...]
> forum ale nawet jak tam wyczytam odpowiedz, to skad mam wiedziec ze to
> prawda przeciez zdania na ten temat sa podzielone.

Rzuć monetą! Tylko proszę Cię, nie pytaj jaką! ;)

pozdrawiam
michał

23. Data: 2006-08-18 02:12:46

Od: Neas <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Quasi pisze:

> Homoseksualizm *nie jest* choroba, nie figuruje na liscie chorob WHO
> (ICD-10) i jej amerykanskim odpowiedniku DSM-IV, czy to sie kato-prawicy
> podoba, czy nie. I nie ma tu nad czym dyskutowac.

Ale figurował. Czy to oznacza, że był i przestał?

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

24. Data: 2006-08-18 08:00:55

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Neas napisał(a):

> Ale figurował. Czy to oznacza, że był i przestał?

Przeciez to samooczywiste. Podobnie jak masturbacja przestala byc [choc
jeszcze - o ile sie orientuje - ok. 60lat temu byla i stosowano
przeciwko niej czasem bardzo wyrafinowane metody "profilaktyczne" i
"terapeutyczne": chlopcow "leczono" "psychoterapeutycznie" a dziewczynki
- na coz - czasem nawet chirurgicznie, usuwajac lechtaczke...] a
"opentania przez szatana" i "boskie objawienia" zaczely...

pozdrawiam
Quasi

25. Data: 2006-08-19 12:13:39

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Neas wrote:

> Ale figurował. Czy to oznacza, że był i przestał?

Kiedyś palono na stosie czarownice, teraz się nie pali. Czy to oznacza,
że jak ktoś ma rude włosy, zrośnięte brwi i czarnego kota, ponad to nie
przechodzi 'próby wody' to nie jest czarownicą i nie należy go spalić?

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

26. Data: 2006-08-19 12:59:29

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Aug 2006 14:13:39 +0200, es_ napisał(a):

> Kiedyś palono na stosie czarownice, teraz się nie pali. Czy to oznacza,
> że jak ktoś ma rude włosy, zrośnięte brwi i czarnego kota, ponad to nie
> przechodzi 'próby wody' to nie jest czarownicą i nie należy go spalić?

A od czego są szampony koloryzujące, maszynki do golenia, szare koty itp.?
;)

--
Immon

27. Data: 2006-08-19 13:09:42

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Immon wrote:

> A od czego są szampony koloryzujące, maszynki do golenia, szare koty itp.?
> ;)

Ale wiesz, nie trzeba spełniać tych warunków, żeby ktoś ci postawił
diagnozę czarownicy, wystarczy, że krowa sąsiada zdechnie w twoje
urodziny czy coś ; ) Ale spoko próba wody rozwiązuje problem zawsze ; ]
--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

Maryja a celibat -aspekt psychologiczny?
biografia 2
5. Nie zabijaj.
Kiedy koniec małżeństwa???
Janek: kim jestem