Hortensja

1. Data: 2002-04-11 10:08:54

Temat: Hortensja
Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest coś z prawdy w tym, że hortensja rośnie dobrze tylko w niektórych
regionach naszego kraju (nad morzem np.)?

Olivia

2. Data: 2002-04-11 10:49:13

Temat: Odp: Hortensja
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olivia" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy jest coś z prawdy w tym, że hortensja rośnie dobrze tylko w niektórych
> regionach naszego kraju (nad morzem np.)?

Albo przegapiłam, albo zapomniałam (przepraszam, skleroza) - gdzie masz
ogród?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2002-04-11 11:26:39

Temat: Re: Hortensja
Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Albo przegapiłam, albo zapomniałam (przepraszam, skleroza) - gdzie masz
> ogród?
>
> Pozdrawiam, Basia.

W Olsztynie (chłodniej tu niż u Was).....

Pozdr.
Olivia

4. Data: 2002-04-11 12:31:33

Od: basia <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olivia napisał(a):

> Czy jest coś z prawdy w tym, że hortensja rośnie dobrze tylko w niektórych
> regionach naszego kraju (nad morzem np.)?
>
> Olivia

Nieprawda :)
w malopolsce rosna , kwitna i rozmnazaja sie jak szalone :)
basia

5. Data: 2002-04-11 12:37:44

Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "basia" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

> Nieprawda :)
> w malopolsce rosna , kwitna i rozmnazaja sie jak szalone :)
> basia

Ze tam rosna to nie znaczy, ze wszedzie tak im dobrze.... A co z Olsztynem?

6. Data: 2002-04-11 12:40:30

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olivia napisala:

> Czy jest coś z prawdy w tym, że hortensja rośnie dobrze tylko w niektórych
> regionach naszego kraju (nad morzem np.)?

Pod Warszawa też rośnie.

krycha&Co(ty)

7. Data: 2002-04-11 13:02:32

Od: basia <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olivia napisał(a):

> Uzytkownik "basia" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

> Ze tam rosna to nie znaczy, ze wszedzie tak im dobrze.... A co z Olsztynem?

Mysle ,ze tez beda rosnac , sa bowiem bardzo malo wymagajace, rosna na kazdekj
glebie i nie przemarzaja. Po prostu sprobuj. Po kilku latach , droga kolkowania
pedow w ziemi mozesz miec juz klilka ladnych krzakow.

basia

8. Data: 2002-04-11 13:11:59

Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kolkowania
> pedow w ziemi mozesz miec juz klilka ladnych krzakow.

Dzieki - kupie. Zalezy mi na czyms bardzo dekoracyjnym.
Po dzisiejszym dniu na grupie mam juz cala liste zakupów :))

Pozdrawiam
Olivia

9. Data: 2002-04-11 17:07:20

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rosnac rosnie ale nie kwitnie - przynajmniej u mnie.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

10. Data: 2002-04-11 19:35:01

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie (Warszawa) tez nie kwitly, wiec sie przerzucilem na uprawe doniczkowa. W
donicy na wolnym powietrzu caly sezon, pozna jesienia do wiosny - do altany,
dotychczas, (dwa sezony) nie uschly, za to kwitly. Hortensja ma zawiazki
kwiatowe na "zeszlorocznych "pedach, ktore , jesli nie sa dobrze osloniete,
przemarzaja.
Pozdrawiam
Andrzej

Wiesia Karpowicz wrote:

> Rosnac rosnie ale nie kwitnie - przynajmniej u mnie.
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

ciecie dereni?
Kłopoty z liliowcami i pierwiosnkami.
Grusza
Kora2
Gdzie kupic w okolicach Warszawie 'chwasty'?