Re: Humor jako "egzorcyzm" ;)

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Humor jako "egzorcyzm" ;)
Date: Tue, 23 Jan 2007 15:21:20 -0600

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:ep53gr$3gb$1@news.onet.pl...

> A nawet gdyby? To co cię tak drażni... ;)

A no to, ze to nie jest grupa alt.fan.sky.blaznowanie

> Żeby zwrócić twoją uwagę na ukryte motywacje jakie z nas czynią malkontentów
> zamęczających wszystkich wokoło próbami narzucania im swojego "widzimisię"
> ;)

I znowu ten przyglupi usmieszek...
Ukryte motywacje sa nieistotne - ja mam calkiem jawne: rzygac mi
sie chce jak czytam te Twoje nedzne i nic niewarte wypociny.
I nie mam zamiaru tych motywacji ukrywac.

> Nie kłóc się z błaznem! Daj innym przykład "trzymania się tematu" a nie
> wchodzenia z innymi w oboczne dywagacje ;)
> Absurdem jest wymagać od innych tego czego sam nie robisz... ;)

Absurdalne jest konczenie kazdej mysli glupkowatym usmieszkiem.
Jak jakis nacpany marycha hipis ktory ma wieczny grymas smiejacego
sie bezmyslnego debila na gebie i smiesza go nawet wlasne rece.

> Lepiej być błaznem w oczach sztywniaków niż sztywniakiem w oczach błaznów...
> ;P

Tak sobie to tlumacz...

> Pszemol -tak serdecznie pytam: umiesz się z siebie pośmiać? Chociaż czasem?
> ;)
> Odpowiedz proszę sobie tak naprawdę -szczerze. Mnie nie musisz -bo mam na
> twój temat wyrobioną opinię i nieźle się napracujesz zanim ją zmienię...
> ;)))

Twoja opinia na moj temat jest bezwartosciowa.
A smiac sie umiem z rzeczy smiesznej...
Dodanie przygluptawego usmieszka na koncu zdania nie przeobraza
go automatycznie w zaden dowcip...

> A co dewaluowania wwwłasnych wyyypowieddddzi "uśmiechem"- moooje praaaaawo
> :oD
>
> Swoją drogą: nawet trudna prawda przemycana żartem -swobodnie- częściej
> dotrze do serca drugiego niż podawana na chłodno, poważnie i pompatycznie.
> Nie wiesz jeszcze tego? ;) Jak więc komunikujesz żonie "że znów wydała na
> siebie za dużo"? Z wyżutem? To potem się nie dziw że masz "ciche dni"... ;)

Ciche dni to byc moze Ty masz skoro nie potrafisz z wlasna zona
szczerze porozmawiac tylko wszystko musisz jak oslizgla glizda
ubierac w jakies aluzje i usmieszki pol zartem pol serio...
Brak Ci jaj aby powiedziec cos co myslisz tylko sie wijesz jak
blazen robiac glupkowate aluzje ktore nikogo tu nie smiesza...