Humor jako "egzorcyzm" ;)

1. Data: 2007-01-23 13:45:51

Temat: Humor jako "egzorcyzm" ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e...@p...onet.pl...

dyskusyjnych
THz

> I znowu błaznujesz.

A nawet gdyby? To co cię tak drażni... ;)

> Dokładnie. Zarzucałeś mi jakąś wyimaginowaną zazdrość
> podczas gdy ja tylko pytałem o konkrety z Twojej wypowiedzi.
> Po co ?

Żeby zwrócić twoją uwagę na ukryte motywacje jakie z nas czynią malkontentów
zamęczających wszystkich wokoło próbami narzucania im swojego "widzimisię"
;)

> Bezczelnie zarzucasz mi coś, co sam robisz...

Nie kłóc się z błaznem! Daj innym przykład "trzymania się tematu" a nie
wchodzenia z innymi w oboczne dywagacje ;)
Absurdem jest wymagać od innych tego czego sam nie robisz... ;)

> Pisanie na temat nie jest moim urojeniem
> tylko WYMAGANIEM na grupach dyskusyjnych.
> Tego oczywiście nie jesteś w stanie pojąć.

Marudzisz ;oP
Zawsze można zmienić "temat" ;)

> A ty jesteś jak zwykle niepoważnym i niewartym
> uwagi BŁAZNEM który dewaluuje każde swoje zdanie
> uśmieszkiem z przymrużeniem oka...

Lepiej być błaznem w oczach sztywniaków niż sztywniakiem w oczach błaznów...
;P
Pszemol -tak serdecznie pytam: umiesz się z siebie pośmiać? Chociaż czasem?
;)
Odpowiedz proszę sobie tak naprawdę -szczerze. Mnie nie musisz -bo mam na
twój temat wyrobioną opinię i nieźle się napracujesz zanim ją zmienię...
;)))

A co dewaluowania wwwłasnych wyyypowieddddzi "uśmiechem"- moooje praaaaawo
:oD

Swoją drogą: nawet trudna prawda przemycana żartem -swobodnie- częściej
dotrze do serca drugiego niż podawana na chłodno, poważnie i pompatycznie.
Nie wiesz jeszcze tego? ;) Jak więc komunikujesz żonie "że znów wydała na
siebie za dużo"? Z wyżutem? To potem się nie dziw że masz "ciche dni"... ;)

2. Data: 2007-01-23 14:28:56

Temat: Re: Humor jako "egzorcyzm" ;)
Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
> siebie za dużo"? Z wyżutem? To potem się nie dziw że masz "ciche dni"... ;)

Ale o cooo choodziiii?;))

Pzdr.
Magda

3. Data: 2007-01-23 15:00:29

Temat: Odp: Humor jako "egzorcyzm" ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@q...googlegro
ups.com...

Sky napisał(a):
> [...]
> siebie za dużo"? Z wyżutem? To potem się nie dziw że masz "ciche dni"...

Polej mała...i wskakuj... ;o)

4. Data: 2007-01-23 15:06:11

Temat: Flircik... ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sky <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ep57so$j14$...@n...onet.pl...

> Użytkownik Magdalena <j...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:1...@q...googlegro
ups.com...

> ;)
>
> Ale o cooo choodziiii?;))
>
> Pzdr.
> Magda

"O Magdaleeee-e-e-na, Magdaleeee-e-na-a...choć dla wszystkich jesteś..." ;)
Zawsze podobało mi sie to imię... ;o)
Madzia. Migdałek Maga Magdzisko... :)))

5. Data: 2007-01-23 15:17:49

Temat: Re: Flircik... ;)
Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik Sky <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:ep57so$j14$...@n...onet.pl...

> dyskusyjnych
ups.com...

> [...]
> na

> "O Magdaleeee-e-e-na, Magdaleeee-e-na-a...choć dla wszystkich jesteś..." ;)

Migdałek ... To nowe jakieś...
Żeee cooo? Fliiircik, powiadacieee? ;))
Sky, Skyik, Skyieczek, Skyiuniek, Skyiczysko :))

Madziarz. Mada. Madunia. Magdzia. Magdunia. Magdusia. Magdalenka.
Madula. :)))
Lepsza jestem, aha! Podałam 8 wersji, a Ty tylko 4 :p

No to oo coo chooodziii? ;)
Polej waść, wstydu ooooszczęęędź! ;)
Wina, wina, wina dajcie, a jak ....

Pzdr.
Madzia :)

6. Data: 2007-01-23 16:09:42

Temat: Odp: Flircik... ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@v...googleg
roups.com...

Sky napisał(a):
> Użytkownik Sky <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:ep57so$j14$...@n...onet.pl...

> dyskusyjnych
ups.com...

> [...]

Madula. :)))
Lepsza jestem, aha! Podałam 8 wersji, a Ty tylko 4 :p

-Dobre złego początki ;)

No to oo coo chooodziii? ;)
Polej waść, wstydu ooooszczęęędź! ;)
Wina, wina, wina dajcie, a jak ....

-OJ! MAGDUSISKO!?! ;o)))

niuniu-niuniu...

7. Data: 2007-01-23 20:23:19

Temat: Re: Odp: Flircik... ;)
Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik Magdalena <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:1...@v...googleg
roups.com...

ups.com...

> [...]
> Madula. :)))
> Lepsza jestem, aha! Podałam 8 wersji, a Ty tylko 4 :p

Ojojoj! :)

> niuniu-niuniu...

A to już zarezerwowane ;)

kici-kici ...

Pozdr.
Maniunia

8. Data: 2007-01-23 21:07:09

Temat: Odp: Odp: Flircik... ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@k...googlegr
oups.com...

> No to oo coo chooodziii? ;)
> Polej wa?ć, wstydu ooooszczęęędĄ! ;)
> Wina, wina, wina dajcie, a jak ....
>
> -OJ! MAGDUSISKO!?! ;o)))

Ojojoj! :)

> niuniu-niuniu...

A to już zarezerwowane ;)

-że co? ;)
Praw autorskich nikt jeszcze odemnie nie odkupił :)

kici-kici ...

-Cip cip.../ups! ;)

Pozdr.
Maniunia

-Magdusieniunieczka? ;P

9. Data: 2007-01-23 21:12:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:ep587h$k9r$1@news.onet.pl...

> "O Magdaleeee-e-e-na, Magdaleeee-e-na-a...choć dla wszystkich jesteś..." ;)
> Zawsze podobało mi sie to imię... ;o)
> Madzia. Migdałek Maga Magdzisko... :)))

Teraz powiedz wszytkim co Ty wachasz...
Ze skapej aktywnosci Twojego mozgu wnosze ze butapren.

10. Data: 2007-01-23 21:15:04

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena" <j...@i...pl> wrote in message
.com...
> Ale o cooo choodziiii?;))

Chodzi o to, ze Sky nawdychal sie butaprenu i nie jest
w stanie zdania sklecic aby bylo wiadomo o co chodzi...
I jeszcze swoje nudziarstwo publikuje na przypadkowych
grupach dyskusyjnych - jakby chcial sie swiatu chwalic
swoja zalosna beznadziejnoscia.

Sky, przeciez wszyscy widza ze nie masz nic synku do
powiedzenia - nie musisz sie glupkowatymi usmieszkami
maskowac.

utkneło w gardle
Tak apropo samobójstwa Ani.
Zapewne takie problemy ma wielu z Was...
niewidomy student kierownikiem wyprawy na szczyt Andów
Jak wyprodukować klony Matki Teresy?!