grupa dyskusyjna psychologia

1. Data: 2007-01-23 15:19:51

Temat: grupa dyskusyjna psychologia
Od: "s...@g...com" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
pisze tutaj pierwszy raz, i chyba ostatni...
ludzie... czy wy jestescie jakimis debilami czy cos??
wchodze na neta i musze poszukac czegos dotyczacego psychologii.. ok
szukam szuka, myel moze jakas grupa dyskusyjna ok moze byc.
wchodze patrze pl.sci.psychologia ale ludzie.
ta grupa dyskusyjna nie ma nic wspolnego ze swoja nazwa.
jakies kompletne debilarium. z ciekawosci wchodze na topic gdzie
dziewczyna sie wypowiada ze ma problem.
to psycholog zamiast sie zainteresowac probleme, pomoc, cos polecic to
gnoi do reszty czlowieka ktory szuka pomocy na tzw grupie dyskusyjnej
"psychologów". dupa zbija.
patrze dalej, i co widze, mnóstwo wulgaryzmow... co kompletnie niszczy
ta grupe. mlody chce sie czegos dowiedziec a tu wchodzi i widzi syf.
zlamane zasady netykiety.
ktos pisze jakis temat ale tak 3/4 innych wypowiedzi to przezwiska
padające na innych użytkowników.

na dane tematy wypowiadaja sie akurat ci co najmniej wiedza.
ale tak bylo i zawsze bedzie niestety.
aa lipa i lipa... najlepiej zalozcie sobie jakies darmowe forum albo
grupe dyskusyjna ktora ni bedzie miala w nazwie niczego zwiazanego z
psychologia.. hmm nawet trudno znalesc nazwe na to zjawisko.

frajerzy...
ps. co do frajerów- ostatnio odbył sie XVII Zjazd Frajerów,
zjechali się wszyscy frajerzy z ponad 192 krajów. Zjazd odwołano.

ps1. sorka za bledy, ale zdaje mi sie ze i tak to mało wazne na tej
grupie dyskusyjnej..

2. Data: 2007-01-23 15:40:01

Temat: Re: grupa dyskusyjna psychologia
Od: "blue taxi" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com>

> Witam!
> pisze tutaj pierwszy raz, i chyba ostatni...

i tak sie zostaje jednopostowcem.

a teraz juz mozesz wypierdalac w pizdu!

blue taxi

3. Data: 2007-01-23 15:41:23

Od: unkhas <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com napisał(a):
> [...]
> grupe dyskusyjna ktora ni bedzie miala w nazwie niczego zwiazanego z
> psychologia.. hmm nawet trudno znalesc nazwe na to zjawisko.

Racja.

4. Data: 2007-01-23 16:05:15

Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com napisał(a):
> [...]
> zjechali się wszyscy frajerzy z ponad 192 krajów. Zjazd odwołano.
>
> ps1. sorka za bledy, ale zdaje mi sie ze i tak to mało wazne na tej

Masz rację.
Ta grupa nie ma nic wspólnego z psychologią. Smutne to, ale
prawdziwe. A najsmutniejsze jest to, że tak najprawdopodobniej będzie
zawsze. Tak, albo jeszcze gorzej.
Na to zjawisko, jak napisałeś/aś rzeczywiście nie ma nazwy...
Bardzo szkoda mi tych, którzy chcieliby tu uzyskać jakąś w miarę
fachową/sensowną pomoc/radę. Nie tylko raczej jej tu nie uzyskają,
ale mogą zostać jeszcze zbluzgani i wyśmiani...

Pozdrawiam,
Magda

5. Data: 2007-01-23 16:21:35

Temat: Odp: grupa dyskusyjna psychologia
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@m...googleg
roups.com...

s...@g...com napisał(a):
> [...]

fachową/sensowną pomoc/radę. Nie tylko raczej jej tu nie uzyskają,
ale mogą zostać jeszcze zbluzgani i wyśmiani...

-...jak to w życiu bywa...wszędzie sami wariaci -im nazwa bardziej adekwatna
tym bardziej przyciąga... ;)

Ciekawe co by było na pl.sci.psychiatria!!!!
;o)

6. Data: 2007-01-23 18:00:59

Od: "Przemek" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>pisze tutaj pierwszy raz, i chyba ostatni...
>ludzie... czy wy jestescie jakimis debilami czy cos??

a co przeszkadza Ci to ?

>ps. co do frajerów- ostatnio odbył sie XVII Zjazd Frajerów,
>zjechali się wszyscy frajerzy z ponad 192 krajów. Zjazd odwołano.

a co też byłeś ?

7. Data: 2007-01-23 18:19:23

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com napisał(a):
> [...]
> zjechali się wszyscy frajerzy z ponad 192 krajów. Zjazd odwołano.
>
> ps1. sorka za bledy, ale zdaje mi sie ze i tak to mało wazne na tej

niestety, muszę przyłączyć się do chóru obrażaczy i
wulgaryzatorów, i przyznać im racje... bo na miłość boską, jak
można być naiwnym, żeby wierzyć, że ktoś tu kogoś będzie za
darmo leczył? jak masz problem, idź po skierowanie do specjalisty.

już pomijając sytuacje finansową polskich szpitali i zarobkową
emigracje lekarzy; wnoszę, że ci psychologowie na których pomoc
liczysz, po godzinach pracy wolą poswawolić sobie z żonami, lub
poukładać puzzle z dziećmi, niż dalej wysłuchiwać smentów.

więc ta grupa to bardziej plac zabaw dla studentów, czubków i
ciekawskich, niż gabinet psychiatryczny... i bardzo dobrze! dzięki
temu jest to bardzo kreatywne miejsce, choć może się wydawać
inaczej patrząc na co poniektórych psycholi...

8. Data: 2007-01-23 18:25:10

Od: "emuu..." <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Jan 2007 10:19:23 -0800, uookie napisał(a):

> [...]
> temu jest to bardzo kreatywne miejsce, choć może się wydawać
> inaczej patrząc na co poniektórych psycholi...

A o jakich konkretnie psycholi chodzi ?
I kiedy ostatni raz widziałeś, brat, jakiegos
psychola, no tak z reką na sercu, co ? :o)

... muu...

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
jazdamazda
--
" Etyka świadomości jest duchem
ożywiającym mechaniczne ciało "

9. Data: 2007-01-23 18:29:30

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik emuu... <p...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:zoni8zquunob$....@4...net..
.

> A o jakich konkretnie psycholi chodzi ?

No nie bądź brat taki przewrażliwiony na swoim punkcie... ;o)

> I kiedy ostatni raz widziałeś, brat, jakiegos
> psychola, no tak z reką na sercu, co ? :o)

Sugerujesz że jak popatrzył w lustro? ;oP

10. Data: 2007-01-23 18:30:30

Temat: Re: Odp: grupa dyskusyjna psychologia
Od: "emuu..." <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> No nie b?d? brat taki przewra?liwiony na swoim punkcie... ;o)

> Sugerujesz ?e jak popatrzy? w lustro? ;oP

A kysz !...

... muu...

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
jazdamazda
--
" Etyka świadomości jest duchem
ożywiającym mechaniczne ciało "
Juda (2007)

Humor jako "egzorcyzm" ;)
utkneło w gardle
Tak apropo samobójstwa Ani.
Zapewne takie problemy ma wielu z Was...
niewidomy student kierownikiem wyprawy na szczyt Andów