Re: Hurtem do "remo"

From: "remo" <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Hurtem do "remo"
Date: Sat, 18 May 2002 18:25:36 +0200

No były inne epistoły, niż te z przeprosinami, rzeczywiście ! ! !
ZAPOMNIAŁEM
Nie utożsamiałem Tych listów z Tobą, tylko z wielonickowym potworem.

4 list ->
Faktycznie, był ten, w kórym proponowałaś przesłanie aktu (po raz pierwszy).
Odpowiedziałem, że chętnie się wymienię. Napisałem też, że leżącego się nie kopie.
Nie przysłałaś ... :). To jak będzie ?

5 list ->
Kolejna odpowiedź na Twoją kolejną propozycję przesłania aktu.
Tym razem bardzo wyraźna odmowna -> ten Cię tak zapienił ? ;-).
To mój ulubiony.

6 list ->
W jednym zdaniu napisałem, że Twoje metody
są prawidłowe. Kłamałem. Podobnie jak ty, moja "nauczycielko".

Dlaczego pamięć jest wybiórcza ? jak bonie dydy o nich zapomniałem.
Wyparcie jakieś ?

rw