Hydrocolonterapia

11. Data: 2004-10-13 20:12:42

Temat: Re: Hydrocolonterapia
Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

> Szlaucha :)

O żesz... A u mnie w towarzystwie mówili wyraźnie przez "ef" i w błędzie
tkwiłam... Dzięki. =]

Pozdrawiam,
Karola

12. Data: 2004-10-13 20:15:26

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Karolina "duszołap" Matuszewska w wiadomości
news:ckk2e5$m4i$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> O żesz... A u mnie w towarzystwie mówili wyraźnie przez "ef" i w błędzie
> tkwiłam... Dzięki. =]

Niezamaco :) Przyznaj sie, chowasz juz jakies kurki zielononozki czy cos w
ten desen? :)

--
od lat powtarza się ten sam schemat: gdy ktoś źle się czuje - to natychmiast obwinia
DO, zamiast poszukać przyczyny najpierw POZA dietą optymalną. - Krystyna Tomczak

13. Data: 2004-10-13 20:20:07

Temat: [OT]Re: Hydrocolonterapia
Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niezamaco :) Przyznaj sie, chowasz juz jakies kurki zielononozki czy cos w
> ten desen? :)

Nie. Jestem właśnie na 147 stronie "Wyzwolenia zwierząt" Singera i póki
co dam sobie trochę czasu na przemyślenie mojego stanowiska w kwestii
trzymania jakichkolwiek zwierząt w jakimkolwiek celu. Wdepnęłabym
pogadać o tym na psw, ale obawiam się, że nie mam kasu i ochraniaczy na
kostki na stanie. :>

Pozdrawiam,
Karola

14. Data: 2004-10-13 20:30:54

Temat: Re: [OT]Re: Hydrocolonterapia
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

news:ckk2mf$ce1$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> [...]
> trzymania jakichkolwiek zwierząt w jakimkolwiek celu. Wdepnęłabym
> pogadać o tym na psw, ale obawiam się, że nie mam kasu i ochraniaczy na

No, ostatnimi czasy mozna za takie fanaberie zarobic literalnie w twarz :(

--
Jajecznica na śniadanie z 3 źółtek, jednego białka na ok 50g smalcu plus cieńka
niemalże przeźroczysta kromeczka chleba z dużą ilością masła praktycznie załatwiają

15. Data: 2004-10-14 12:23:41

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina "duszołap" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> napisał
w wiadomości news:ckjver$o4d$1@atlantis.news.tpi.pl...

>, ale
> jeśli ktoś chce płacić ciężkie pieniądze na wkładanie sobie szlaufa w
> odbytnicę...

Strasznie Was to podnieca widzę ;) I odzywaja sie osoby, które najwyraźniej
nie mają o tym zielonego pojecia.
Gdyby ktos chcial sie dowiedziec czegos konkretnego a nie czytać głupich
tekstow, to zapraszam na priv.

Sandra

16. Data: 2004-10-14 12:39:46

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Offelia wrote:

> Strasznie Was to podnieca widzę ;) I odzywaja sie osoby, które najwyraźniej
> nie mają o tym zielonego pojecia.

Jasne, bo do zrozumienia procesu płukania okrężnicy trzeba mieć doktorat
z filozofii. Co najmniej.

> Gdyby ktos chcial sie dowiedziec czegos konkretnego a nie czytać głupich
> tekstow, to zapraszam na priv.

Ale czemu na priv? Skoroś taka mądra, to podziel się z nami głupimi tą
mądrością.

Pozdrawiam,
Karola (strasznie podniecona...)

17. Data: 2004-10-14 13:05:49

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

news:ckls38$jqk$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> Karola (strasznie podniecona...)

rotflol
Uwazaj na szlauch ;)

--
To jest właśnie ten największy problem wegetarianizmu - zanik myślenia. - Leszek
Serdyński

18. Data: 2004-10-14 17:03:29

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
najwyraźniej
> nie mają o tym zielonego pojecia.
> Gdyby ktos chcial sie dowiedziec czegos konkretnego a nie czytać

Szlaucha szlaucha, i to koncentrycznego :->

Nie pamiętam, jak się de kąpiele nazywały kiedyś, ale siadało się w
basenie na takiej końcówce i tam puszczało wodę do środka i spowrotem.
Natomiast woda w basenie na przemian była coraz cieplejsza, potem coraz
zimniejsza. I tak prawie godzinę. Nie widziałem już tej maszyny na
żywo....

Pzdr
Paweł

PS Jak by nie było, lewatywa...

19. Data: 2004-10-14 19:11:38

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina "duszołap" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> napisał
w wiadomości news:ckls38$jqk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ale czemu na priv? Skoroś taka mądra, to podziel się z nami głupimi tą
> mądrością.

Nie mam ochoty na przepychanki. Jeśli kogoś to naprawdę interesuje to się
dopyta na priv.
EOT.

pozdrawiam

Sandra

20. Data: 2004-10-14 19:44:45

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Offelia wrote:

> Nie mam ochoty na przepychanki.

Pięknie. Jakie to typowe -- najpierw sugerowanie, że ktoś pisze głupoty,
a potem rejterada i "nie mam ochoty na przepychanki". Tajne komplety z
filozofii płukania jelita są lepsze, bo nikt Cię nie wyśmieje, tak?

Pozdrawiam,
Karola

Smażone potrawy
jak ciężko schudnąć...
jak utrzymac wage
miazdzyca na swiecie - potrzebuje jakies dane
Hanna Smoktunowicz na Atkinsie