Hanna Smoktunowicz na Atkinsie

1. Data: 2004-10-11 16:52:49

Temat: Hanna Smoktunowicz na Atkinsie
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://glinki.com/?l=en7dt7

I co wy na to? :)

Krystyna

2. Data: 2004-10-11 17:55:49

Temat: Re: Hanna Smoktunowicz na Atkinsie
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:ckedko$kio$1@news.onet.pl...
> http://glinki.com/?l=en7dt7
>
> I co wy na to? :)

jak britnej spirs przejdze na diete kwasniewskiego to ja tez zaczne
stosować zywienie optymalne.ona jest dla mnie autorytetem w sprawach diety
tak jak dla ciebie hanna smoktunowicz

koham britnej i kce spendzic z nioł całe rzycie

PS a na jaką diete przeszedł zdrowy bill clinton i co stało sie z jego
zdrowiem po 8 miesiącach stosowania atkinsa.
jako podpowiedz dodam ,ze niedawno przeszedł operacje

3. Data: 2004-10-11 19:42:18

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de

> koham britnej i kce spendzic z nioł całe rzycie

ciagnie swoj do swego :)

> PS a na jaką diete przeszedł zdrowy bill clinton i co stało sie z jego
> zdrowiem po 8 miesiącach stosowania atkinsa.
> jako podpowiedz dodam ,ze niedawno przeszedł operacje

i hamburgery to pomysl Atkinsa?

Jurek

4. Data: 2004-10-11 20:41:32

Od: "monia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:ckedko$kio$1@news.onet.pl...
> http://glinki.com/?l=en7dt7
>
> I co wy na to? :)

i co z tego? A kto to jest owa H.S.?

5. Data: 2004-10-12 17:08:45

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> wrote in message

> PS a na jaką diete przeszedł zdrowy bill clinton i co stało sie z jego
> zdrowiem po 8 miesiącach stosowania atkinsa.

przeszedl na diete South Beach Diet.

> jako podpowiedz dodam ,ze niedawno przeszedł operacje

a ty sie doucz w sprawie arteriosklerozy, jej etiologii
i przebiegu. i doczytaj sobie jaki tryb zycia prowadzil
Clinton.

iwon(k)a

6. Data: 2004-10-12 18:55:38

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:ckedko$kio$1@news.onet.pl...

> I co wy na to? :)

to :(

http://glinki.com/?l=2hpsyq

7. Data: 2004-10-12 18:58:17

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ty sie doucz w sprawie arteriosklerozy, jej etiologii
> i przebiegu. i doczytaj sobie jaki tryb zycia prowadzil
> Clinton.

prosze nie obrazac wszechwiedzacego, on wie wszystko i juz!!!!! z czego
wynika ze juz nic czytac nie musi :)))

> iwon(k)a

Jurek

8. Data: 2004-10-12 19:01:25

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> wrote in message

> przeszedl na diete South Beach Diet.

sa tacy ,którzy zasypali polski internet doniesieniami jakobby był na
atkinsie

http://glinki.com/?l=ccgkba

co oczywiscie nie zmienia tego, że masz racje

a co do trybu ,,zycia i choroby clintona

http://glinki.com/?l=ro5dzo

9. Data: 2004-10-13 02:52:23

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co oczywiscie nie zmienia tego, że masz racje
>
> a co do trybu ,,zycia i choroby clintona
>
> http://glinki.com/?l=ro5dzo

to sobie poczytaj, poza tym tez poczytaj o arteriosklerozie.

iwon(k)a

10. Data: 2004-10-13 06:44:28

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> wrote in message

> to sobie poczytaj, poza tym tez poczytaj o arteriosklerozie.

czytałem.
odpowiadając na post krysi musiałem sie odwołac do jej świata pojęć,mitów i
zabobonów.
a to ,że świat widziany oczami Krysi ,jest inny od swiata rzeczywistego, to
juz inna sprawa.

Analiza pierwiastkowa włosa
Klopot z odchudzaniem
dieta MM