Klopot z odchudzaniem

1. Data: 2004-10-11 08:12:17

Temat: Klopot z odchudzaniem
Od: Anjulka <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Od lat probuje sie odchudzic od pasa w dol, i kazda proba konczy sie
porazka :/ Wiekszosc tluszczyku odklada mi sie w dolnych partiach ciala: na
biodrach, udach i lydkach. Wiele razy probowalam sie go pozbyc,
ograniczajac jedzenie. Efekt zawsze ten sam: owszem, "schodzilo" mi go
troszke tam gdzie chcialam, ale glownie tam, gdzie nie chcialam: mozna mi
bylo policzyc zebra, biodra na wierzchu... Oczywiscie to mnie zniechecalo
do kontynuowania kuracji :( Czy powinnam stosowac jakas specjalna diete,
czy moze przeczekac ten moment i w koncu organizm zacznie spalac tluszczyk
z interesujacych mnie partii ciala? Dodam, ze lubie sport i cwiczeniami
rowniez staralam sie odchodzic, bezskutecznie...
Pozdrawiam
Anjulka

2. Data: 2004-10-11 08:14:47

Temat: Re: Klopot z odchudzaniem
Od: "monia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anjulka" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
? Dodam, ze lubie sport i cwiczeniami
> rowniez staralam sie odchodzic, bezskutecznie...
> Pozdrawiam
Moim zdaniem musisz zapytać jakiegoś fachowca od sportu abo
rehabilitanta, jake dokładnie ćwiczenia pownnaś robić na poszczególne części
ciała i ćwiczyć dokładnie, na przykład jedno ćwiczenie wykonywać 30 razy po
dwa razy dziennie.

3. Data: 2004-10-11 09:29:14

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Anjulka napisał(a):
> Witam :)
> Od lat probuje sie odchudzic od pasa w dol, i kazda proba konczy sie
> porazka Dodam, ze lubie sport i cwiczeniami
> rowniez staralam sie odchodzic, bezskutecznie...

widocznie zle/za malo cwiczysz - dieta (wybierz sobie jakas) i bardzo
duzo cwiczen aerobowych typu skakanka, rower, biegi

pozd
WiRAHA

4. Data: 2004-10-11 10:40:31

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Anjulka" <a...@c...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> troszke tam gdzie chcialam, ale glownie tam, gdzie nie chcialam: mozna mi
> bylo policzyc zebra, biodra na wierzchu...

Nie masz szans. Zawsze bedzie tak samo. Jedyne rozwiazanie to liposukcja.
(pewnie zaraz mnie zjada ;) )

Sandra

5. Data: 2004-10-11 10:56:44

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie masz szans. Zawsze bedzie tak samo. Jedyne rozwiazanie to
liposukcja.
> (pewnie zaraz mnie zjada ;) )

Po co zaraz zjeżdżać ;) to ze tobie się nie powiodło nie oznacza ze nikomu
się nie uda ;)))))

Slawek

6. Data: 2004-10-11 11:04:14

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą slawek, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Po co zaraz zjeżdżać ;) to ze tobie się nie powiodło nie oznacza ze nikomu
> się nie uda ;)))))

Pewnie. Niech przejdzie na DO - będzie miała inne problemy.

puchaty
--
"Nie chciałam cię obrazić, skąd te głupie wnioski?" Roch Dz.

7. Data: 2004-10-11 11:50:20

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
> z Tobą slawek, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Pewnie. Niech przejdzie na DO - będzie miała inne problemy.
czytałem "badania" w których stało jak byk,że dieta kwaśniewskiego leczy 80%
chorób, a w pozostałych 20% przynosi znaczną poprawę.
jeśli jest ktoś zainteresowany to podeślę na grupę link

8. Data: 2004-10-11 12:08:03

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Pewnie. Niech przejdzie na DO - będzie miała inne problemy.

Taaak z tobą i czarnym ;))))

Slawek

9. Data: 2004-10-11 12:48:08

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anjulka napisał:

> Witam :)
> Od lat probuje sie odchudzic od pasa w dol, i kazda proba konczy sie
> porazka :/ Wiekszosc tluszczyku odklada mi sie w dolnych partiach ciala: na
> biodrach, udach i lydkach.

Polecam intensywne jazdy na rowerze - tak 50-100 km dziennie, w miarę
mozliwości codziennie, Jesli mniej, to po trudnym terenie, gdzie
bardziej się napracujesz. Na widoczny efekt trzeba czekac ok. 5000 km.
Pięknie rzeźbi pośladki, uda i nogi - sprawdzone :)
--
pa, Basia

10. Data: 2004-10-11 12:56:40

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą slawek, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Taaak z tobą i czarnym ;))))

:-)))
Oby tylko.

puchaty