do Jurka :-)-kolagen i złamania ;-)

1. Data: 2004-10-09 12:14:32

Temat: do Jurka :-)-kolagen i złamania ;-)
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy usuwałeś z netu ten post??? jeśli tak to czy mozna wiedzieć dlaczego??

"ewa" <e...@o...pl> a écrit dans le message de

> W sprawie galarety posłuchajcie osoby doświadczonej czyli
mnie.
> Jestem po dwóch paskudnych złamaniach i po związanych z tym pobytach w
> szpitalu. Zgadza się, mówi się w szpitalu o potrzebie jedzenia galaret po
> złamaniach ze względu na kolagen. Znam nawet osoby chore na osteoporozę,
> które profilaktycznie od wielu miesięcy jedzą jedną galaretkę dziennie.

o tym ze lekarze (wszyscy lub prawie) zalecaja galaretki(!) to juz byla
dyskusja, ale moze to i nie zaszkodzi, ale niewiele pomoze. Kolagen w
jedzeniu jest zle przyswajalny, a wiec lepiej jesc bialko dobre i latwo
przyswajalne i do tego mineraly w postaci NATURALNEJ. A pozniej zaleznie od
stanu organizmu rekonwalenscencja potrwa dluzej lub krocej.

Jurek

Autor: "Jurek" <g...@g...pl>
Data: 9 października 2004 07:26:41

PS.zgadzam się tym razem z tobą :))) ,czego nie moze powiedzieć Krysia
:)))))

2. Data: 2004-10-09 14:14:27

Temat: Re: do Jurka :-)-kolagen i złamania ;-)
Od: "Grażyna F." <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy usuwałeś z netu ten post??? jeśli tak to czy mozna wiedzieć
dlaczego??

u mnie ten post jest jako "złamanie a dieta"
Grazyna

3. Data: 2004-10-09 17:02:36

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jurek

> PS.zgadzam się tym razem z tobą :))) ,czego nie moze powiedzieć

Mogę :) Na ten temat również dyskutowaliśmy. Za mało mnie czytasz... ;)
Stosunkowo mała przyswajalność kolagenu nie jest, i nie może być
dokładnie TAKA SAMA u wszystkich. Gdyby długoletni wegetarianin
nagle zjadł kotleta wieprzowego, to jeśli nawet by się nie porzygał,
to z pewnością doznałby objawów niestrawności.

Nasi przodkowie żywili się głównie mięsem, żyli w trudnych warunkach
i musieli być bardzo sprawni aby zdobywać pożywienie (czyli mięso
zawierające dużo kolagenu), czyli ich kondycja świadczyła o całkiem
sprawnym przyswajaniu kolagenu. Tak jak dzisiaj jest to u zwierząt
mięsożernych w naturze, też zjadają dużo kolagenu i też są sprawne.

Dzisiaj jest z tym znacznie gorzej, bo człowiek zaczął się żywić
roślinami, a mięso w diecie znacznie ogranicza (bo tak nim wszędzie
straszą) na korzyść zboża.
Zrozumiałe więc, że organizm nie produkuje tyle enzymów, jeśli one są
zbędne przy trawieniu. Po prostu zawsze stara się dostosować do tego
co jego właściciel zjada.

Dlatego zaleca się w diecie opty chociaż niewielkie ilości produktów
zawierających kolagen, aby ową przyswajalność pobudzać.

Krystyna

Dawniej wojownicy byli silni, nie to co dzisiaj, ale jedli mięso i pili
krew. Nikomu nie przyszło do głowy pić herbatę. Afrykanka z Nairobii

4. Data: 2004-10-09 17:12:08

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de

> Autor: "Jurek"

zgadza sie

<g...@g...pl>

adres do ...., czyli nie dziala, jezeli juz to gwpc4f (malpa)op.pl

Jurek

5. Data: 2004-10-09 17:13:24

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
> czy usuwałeś z netu ten post??? jeśli tak to czy mozna wiedzieć
dlaczego??

do kogo to pytanie?

Jurek

6. Data: 2004-10-09 17:15:13

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Oct 2004 19:02:36 +0200, Krystyna*Opty* napisał(a):

(...)
> Nasi przodkowie żywili się głównie mięsem,
(...)

Co za zbieg okoliczności. Nasi przodkowie również żywili się głównie
mięsem.

puchaty, który poszedł dalej

7. Data: 2004-10-09 17:56:16

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

puchaty w wiadomości news:1tjyy0yqlrdo7.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov
pisze:

> (...)
> (...)
>
> Co za zbieg okoliczności. Nasi przodkowie również żywili się głównie
> mięsem.

Dodatkowo za potrzeba chodzili do slawojki i raczej oszczedzali na
ablucjach.

--
No i jak tu nie czytać wegetarian?... Toż to ciekawsze niż obserwowanie
roślinożernych zwierząt w ZOO! - Krystyna Tomczak [KrystynaOpty]

8. Data: 2004-10-09 22:23:29

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w
> [...]
>
> (...)
> (...)
>
> Co za zbieg okoliczności. Nasi przodkowie również żywili się głównie

Zdaje się, że utożsamiasz tu określenie "przodek" z "człowiekiem".
Ważna jest kolejność wydarzeń w czasie:
NAJPIERW było jedzenie mięsa, a POTEM stał się człowiek.
Pooglądaj sobie pierwsze jaskiniowe graffiti w wykonaniu naszych
ludzkich przodków. Malowali sceny polowań, a NIE uprawy roślinek.
Na roślinkach nie nauczyliby się malować, czyli nie przejawialiby
zdolności kulturotwórczych, i tak jak małpy, pozostaliby na drzewach.

Chcesz wrócić na drzewo? Nie wolno zamykać oczu naszą historię.

Krystyna, która woli chodzić po ziemi

Z historii naszego gatunku możemy się nauczyć,
że niczego nie nauczyliśmy się z historii...

9. Data: 2004-10-10 08:38:18

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:ck9o8m$c26$1@news.onet.pl...

> Zdaje się, że utożsamiasz tu określenie "przodek" z "człowiekiem".

twoi przodkowie nie byli ludzmi???

10. Data: 2004-10-10 08:43:04

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
> dlaczego??
>
> do kogo to pytanie?

a jak mysli ?? oczywiscie ,że do ciebie??

> Autor: "Jurek"

zgadza sie

<g...@g...pl>

adres do ...., czyli nie dziala, jezeli juz to gwpc4f (malpa)op.pl

Jurek

a tutaj to nie wiem o co ci chodzi .wszystkie te posty były pisane z twojego
adresu ,więc nie rozumiem po co kombinujesz.
jesli mozesz to pisz jasniej

yeeees !!
yeeees !!
Moja dieta a wyniki badan
dolne partie brzucha - jak je znowu zobaczyc ?:)
program komputerowy - odchudzanie?