program komputerowy - odchudzanie?

1. Data: 2004-10-07 17:31:25

Temat: program komputerowy - odchudzanie?
Od: "c3po" <l...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
wczoraj widziałem w sklepie program komputerowy który wspomaga dietę. liczy
kalorie, podaje jakieś wykresy szmery bajery.... wiem, że łączy się on z
jakimś treningiem /gimnastyką czy czymś takim.../, program podaje ile
kalorii powinieneś spalić/bezpiecznie dla zdrowia możesz zrzucić... itd.
niestety nie pamiętam nazwy tego programu.
czy ktoś go zna, używa może, jakieś opinie?
Pozdr.
L.