Cholesterol

1. Data: 2004-10-05 20:12:58

Temat: Cholesterol
Od: "iwona" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wysoki cholesterol /298/, dużo LDL /220/ i 53 HDL. Trójglcerydy w
normie. Pradżcie, co mam jeść. Za dużo warzyw nie mogę, bo mi szkodzą,
surowej oliwy też mój organizm nie toleruje. Może mi coś poradzicie? Już
dziękuję. Iw.

2. Data: 2004-10-06 23:17:48

Temat: Re: Cholesterol
Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 5 Oct 2004 22:12:58 +0200, "iwona" <i...@w...pl> wrote:

> [...]
>normie. Pradżcie, co mam jeść. Za dużo warzyw nie mogę, bo mi szkodzą,
>surowej oliwy też mój organizm nie toleruje. Może mi coś poradzicie? Już

idz do lekarza, przy tych wartosciach dostaniesz leki na
cholesterol.
Bedziesz je przyjmowal do konca zycia.

Ile masz lat?

Ilekolwiek masz, dzieki tym lekom bedziesz dluzej zyl.
Clinton tez mial przepisane, ale nie bral!!!
Znacznie zmiejszenie ilosci zgonow obserwuje
sie przy stosowaniu tych lekow powyzej 5 lat.

3. Data: 2004-10-07 10:34:38

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram zdanie przedmówcy o lekarzu, ale dodam jeszcze od siebie, że dobrze
na obniżenie cholesterolu działają ryby morskie, zwłaszcza tłuste.
Powiniennaś je jeść codziennie. Mogą być wędzone czy nawet z puszki.
Pozdrówka - Agnieszka

4. Data: 2004-10-07 13:52:27

Od: "Alex Kay" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasek" <k...@f...onet.pl> wrote in message
> [...]
Osobiście zastanowiłbym się nad zmian diety oraz próbowałbym też znależć
przyczynę podwyższonego poziomu cholesterolu.
Pamietaj, organizm produkuje cholesterol w określonym celu a jego nadmiar ma
swoją przyczynę.
Przypadki cholesterolemii (dziedzicznej wady organizmu w gospodarce
cholesterolowej, co jest sprawą patogiczną) są dość rzadkie i mogą
kwalifikować do leczenia farmakologicznego.

> idz do lekarza, przy tych wartosciach dostaniesz leki na
> cholesterol.
> Bedziesz je przyjmowal do konca zycia.
Które może byc dodatkowo urozmaicone poprzez stosowanie tych leków.
Proponuje zagłebic się w temat wpisujac w googla słowa: statins side effects
(jesli posiadasz język angielski).

> Ile masz lat?
>

> Ilekolwiek masz, dzieki tym lekom bedziesz dluzej zyl.
> Clinton tez mial przepisane, ale nie bral!!!
Gdyby brał to oprócz bajpasów miałby jeszcze chorą wątrobę.
> Znacznie zmiejszenie ilosci zgonow obserwuje
> sie przy stosowaniu tych lekow powyzej 5 lat.

A mógłbys podac jakieś wiarygodne zródło tejże informacji?

5. Data: 2004-10-07 15:22:54

Od: "iwona" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo wszystkim dziękuję. Chyba zacznę rzeczywiscie od zmiany diety. Wiem,
że statyny niestety niszczą wątrobę, dlatego chciałabym ich uniknąć. iw.

dieta dzień po dniu
Białko serwatkowe a wysiłek fizyczny (dieta)
Optymalny festiwal
Czy ktoś odpowie na moje pytanie?
Jak skutecznie schudnąć?