Czy ktoś odpowie na moje pytanie?

1. Data: 2004-10-05 07:30:30

Temat: Czy ktoś odpowie na moje pytanie?
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie brzmi: Jak skutecznie chudnąć?

2. Data: 2004-10-05 08:55:47

Temat: Re: Czy ktoś odpowie na moje pytanie?
Od: seniorita <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemia zadrżała, gdy Aga wyklepał(a):

> Pytanie brzmi: Jak skutecznie chudnąć?

Mniej żreć ;)

s.;)

3. Data: 2004-10-05 09:04:48

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pytanie brzmi: Jak skutecznie chudnąć?

To tak jakby spytać jak "skutecznie" wyrywać laski.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

4. Data: 2004-10-05 10:45:10

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aga" <a...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
> Pytanie brzmi: Jak skutecznie chudnąć?
>
> --

juz odpowiedzialem :)

Jurek

5. Data: 2004-10-05 14:02:46

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie brzmi: Jak skutecznie chudnąć?

potrzebne sa dwie rzeczy
chec i silna wola :) natomiast metoda moze byc dowolna
mi sie udalo hehe

--
Niedzwiedz
Motocykle,Fotografia,Tanie Wino

6. Data: 2004-10-09 09:54:19

Od: "F.M.T" <f...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie brzmi: Jak skutecznie chudnąć?

Pierwszy raz sie na tej grupie odzywam, ale jak pytasz to powiem co mi
pomoglo.

2 dni w tygodniu nie jem nic, robie tak od czerwca, a zaczalem to robic nie
dlatego zeby schudnac tylko zeby wycwiczyc silna wole.
Dla mnie to poniedzialek i wtorek. Skutek? Zaczalem przygladac sie temu co
jem, te dwa dni pomagaja mi znalezc cos pysznego i zdrowego do zjedzenia na
srode i reszte tygodnia.
Efekt wagowy - z 129 kg w czerwcu na 111 kg teraz, i ciagle spada (notuje
skrzetnie). Poprawilo mi sie samopoczucie, i mysle ze to ja przejmuje
kontrole nad swoim zoladkiem (w przeciwienstwie do tego co bylo).

FMT

7. Data: 2004-10-10 14:28:31

Od: "Marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napiszę co przeczytałem w oficjallnym podręczniku dla sportowców, choc wiem
ze niektórzy "specjaliści" mogą się z tym niezgodzić;)

najlepiej zmniejszyc mase poprzez redukcję tkanki tłuszczowej (czyli ilość
spozywanego tłuszczu), ogólne zmniejszenie ilości spożywanych posiłków oraz
sport
nie może to być jednak zmiana zbyt ostra i chwilowa bo to może wywołac
niepotrzebne komplikacje jak na przykład tzw"efekt sprężyny" czyli po
chwilowym spadku masy ciała (często głównie poprzez odwodnienie) może się
pojawić nagły przyrost duzo większy niż spadek, czyli że możesz przez to
nawet przytyć.

Poza tym powinnaś sobię uświadomić czy tego naprawdę chcesz i znaleźć jakiś
bardzo istotny powód. A ponieważ taka kuracja odchudzająca może trwać nawet
kilka latek dobre nawyki powinny ci na stałę wejść w krew.

No i oczywiście powinnaś uzupełniać płyny podczas kuracji.
Pozdrawiam i życzę sukcesów
Marek

8. Data: 2004-10-12 12:44:32

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Magda Brzezińska w wiadomości news:ckgjcb$dlf$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> Jak chcesz schudnąć to pij czerwoną hesbatę. Jest na prawdę bardzo dobr
> a i pomaga.... choć ja ni musiałam jej pić bo jestem szczupła, ale moja
> kumpela przez rok ją pije i z rozmiaru XL przeszła na M. to na prawdę
> działa. Czerwoną herbatę pije się 3 razy dziennie. nie musisz sobie
> odmawiać jedzenia i głodować. Po śniadaniu kolacji i obiedzie wypij
> kubek herbatki. rezultaty gwarantowane..

No to sie jak norka obsmialem :) Na szczury tez tak skutecznie dziala?

--
Niech sobie buduja piramidy jakie im sie podoba. Ich podstawy j tak z czsem beda
wyplukane i zastapione przez tluszcze zwierzece jak w diecie optymalnej, ktora jest

9. Data: 2004-10-12 12:51:15

Od: "Magda Brzezińska" <m...@m...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Pytanie brzmi: Jak skutecznie chudnąć?
>
> --

Cze Aguś!!!
[...]
rezultaty gwarantowane.. Pozdrawiam Cię gorąco....

Jak skutecznie schudnąć?
Posmiejmy sie z siebie
dieta - help me :)
hiperwitaminozy