Posmiejmy sie z siebie

1. Data: 2004-10-05 04:02:27

Temat: Posmiejmy sie z siebie
Od: " Optymalec" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pośmiejmy sie z kwasniewskiego i jego zwolenników
Autor: Gość: brumbak IP: *.crowley.pl
Data: 10.03.2004 19:38

zarchiwizowany
- nie chodzi o prezydenta
- ale o tego od tłustej diety
> ponieważ śmiech to zdrowie , wiec temat jak ulał pasuje na to forum...

-- kwaśniewski zmysla różne dziwne rzeczy . aż trudno uwierzyc że on sam te
wszystkie bzdury wymyśla

- na dziś temat: JABŁKA

kwaśniewski uważa że jabłka sa 12 razy gorsze od ziemniaków..
skąd to wywodzi
m.inn. z... Biblii
- twierdzi że już w Bblii uznano jabłko za najgorszy owoc świata

problem w tym
że w rejonie geograficznym z którego wywodzi sie Biblia
jabłonie
nie rosną

jabłka w Biblii wzieły sie tylko
i wyłacznie
wskutek działania tłumacza
który nie mógł prostemu ludowi serwowac słowa owoc granatu czy
cherymojii czy może innego który jest w oryginale
gdyż z kolei w polsce takiego owocu w owym czasie nikt nie widział ani o nim
nie słyszał"

"Jezus Chrystus z Ciechocinka,cuda,cuda,cuda :-)
Autor: Gość: ppns IP: *.zgora.dialog.net.pl
Data: 29.03.2004 09:53
+ dodaj do ulubionych wątków

+ odpowiedz na list

Kwasniewski z Ciechocinka czyni cuda swoją dietą , prawie tak doniosłe,
i przekonujące , jak pewien Galilejczyk.
Poniżej linki do stron z listami wdzięcznych pacjentów, którym
smalcojedstwo i prądy selektywne przywróciły zdrowie.
Każda odpowiedź smalcowego cudotwórcy okraszona jest
Wieloma cytatami filozofów , myślicieli i innych
wielkich umysłów , aby przydać walor epokowości
pseudobredniom tłuszczowego psychola.
Jest też wiele o bractwach optymalnych i o całej
teorii i myśli historyczno-filozoficzno-
społeczno-kulturowotwórczej sekty smalcojedów.
(np. o przyczynach wojen , przestępczości &#8211; to też wina
węglowodanów sic(!) )

Ozdrowienia dotyczą chorych na :
wrzody ,
nowotwory,
astmę,
alergię,
miażdżycę,
nadciśnienie,
grzybicę,
cukrzycę,
gościec,
reumatyzm,
krótkowzroczność,
zgaga,
nadżerki,
Stwardnienie rozsiane,
Kamicę układu moczowego,
neurastenię,
łuszczycę,
I wszystkie inne choroby , wymienione w grubaśnych leksykonach medycznych.

Prawie wszystkie listy pisane są w jeden sposób :
&#8222;Panie doktorze Kwasniewski , kupiłem/łam pańską książkę ,
Czytałem cała noc , i doznałem olśnienia. Jest Pan
Cudotwórcą , a pańska dieta wyleczyła mnie z chorób:....
( tu jest wypis kilku ciężkich chorób ).
Zalecam pańską książkę wszystkim cierpiącym "
I niemal wszystkie są anonimowe.

Kilka przykładowych listów :

Nawet nogi odrastają
republika.pl/optymaln/dz84.html
Brednie o HIVie
republika.pl/optymaln/dz87.html
O diecie Hunzów
republika.pl/optymaln/dz103.html

Całość jest pod adresami :

republika.pl/optymaln/DzZach2.html#nowe
republika.pl/optymaln/DzZach3.html#nowe
republika.pl/optymaln/DzZach4.html#nowe
republika.pl/optymaln/DzZach5.html#nowe

Niezły jest ten ruch filozoficzno-społeczno-towarzyski
sekty optymalnych. Bua , ha , haaaaaaa...."

No i czy my sie jestesmy zabawni ???

2. Data: 2004-10-05 04:11:44

Temat: Do P. K. Tomćak
Od: " Bractwo Optymalne" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Krysiu!

Pragniemy poinformowac ze Pani poslanka Renata B. zapisala sie na studia
- na politologie. Pan Jozef O. zyczyl jej - skoro jest taka aktywna -
szybkiego ukonczenia szkoly, moze nawet szybciej niz w 5 lat.

Zwracamy sie do Pani z prosba o rozwazenie mozliwosci pojscia w slady
poslanki Renaty B. Proponujemy rowniez skjorzystac z linku poleconego Pani
przez uzytkownika Arecibo1 (pozdrawiamy serdecznie i dziekujemy za
zainteresowanie Panią Krytstyna!) do drugiej rekrutacji na UJ. Moze sa jeszcze
wolne miejsca.

Pozdrawiamy serdecznie.

3. Data: 2004-10-05 07:32:51

Temat: Re: Posmiejmy sie z siebie
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Optymalec" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> jabłka w Biblii wzieły sie tylko
> i wyłacznie
> wskutek działania tłumacza
> który nie mógł prostemu ludowi serwowac słowa owoc granatu czy

Śmiech śmiechem, a bzdury bzdurami.
W Księdze Genesis nie ma słowa jabłko czy nazwy innego owocu, w żadnej
wersji językowej, bo nie o owoce ani odżywianie tam chodzi.
Proszę wziąć Biblię i sobie sprawdzić, zamiast rozsiewać te brednie.
"Jabłko" wzięło się zupełnie skąd inąd - proszę sobie poczytać o historii
sztuki sakralnej -> mała podpowiedz -płaskorzeźby określane mianem "Biblii
dla ubogich".

Sowa

4. Data: 2004-10-05 07:51:28

Temat: Re: Do P. K. Tomćak
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Bractwo Optymalne" <a...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cjt6u0$hp3$1@inews.gazeta.pl...
> Droga Krysiu!

Are, juz sam ze soba dyskutujesz o optymalnych ???;) to pewnie ta nowa
głodóka , sprowokowana glodówką Jacka ;)

Slawek

5. Data: 2004-10-05 08:49:18

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Are, juz sam ze soba dyskutujesz o optymalnych ???;) to pewnie ta
nowa
> głodóka , sprowokowana glodówką Jacka ;)

Faktycznie, dzieciak znowu ma psychiczne odloty... ;(
Chyba za bardzo wyszorował swoje podroby, a przy okazji zbyt mocno
przeczyściło mu te szare maleństwa pod kopułką i pewnie niewiele już
tam się ostało... ;)

Rzeczywiście, baaardzo ciekawe wątki:
654&a=14250654
45

Krystyna

Jednemu Allah daje pożywienie, drugiemu apetyt. Mahomet

6. Data: 2004-10-05 10:46:05

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Optymalec" <a...@g...pl> a écrit dans le message de
news:cjt6cj$h60$> Niezły jest ten ruch filozoficzno-społeczno-towarzyski
> sekty optymalnych. Bua , ha , haaaaaaa...."
>

> No i czy my sie jestesmy zabawni ???

nie wiem co jadles, ale cos wyraznie zaszkodzilo :(

Jurek

7. Data: 2004-10-05 11:22:40

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> " Optymalec" <a...@g...pl> a écrit dans le message de
> news:cjt6cj$h60$> Niezły jest ten ruch
filozoficzno-społeczno-towarzyski

> nie wiem co jadles, ale cos wyraznie zaszkodzilo :(

Niestety... naszemu malcowi wyraźnie zaszkodziła głodówka... ;(

Krystyna

8. Data: 2004-10-05 13:36:50

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cju05n$71l$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Niestety... naszemu malcowi wyraźnie zaszkodziła głodówka... ;(

czyżby ta sezonowa troska o dobro ludzkości była związana z porą roku i
tonami fruktozy dojrzewającej w sadach i ogrodach.???
nie przejmujcie się jak mawiał mesjasz z ciechocinka: "zaprawdę powiadam
wam- królestwo smalcu nadchodzi ,jest już blisko .błogosławieni ci, którzy
spożywają co rano zóltkownicę na łoju; ale bowiem oni dostąpią przetarcia
szlaków metabolicznych i pełnej przebudowy organizmu."

9. Data: 2004-10-05 13:41:34

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek w wiadomości news:cju80h$t7p$1@news.onet.pl pisze:

> [...]
> spożywają co rano zóltkownicę na łoju; ale bowiem oni dostąpią przetarcia
> szlaków metabolicznych i pełnej przebudowy organizmu."

Przeklamujesz swiete manuskrypty: zoltkownica na smalcu, loj do herbaty.

--
Jestem od dwóch lat optymalnym maturzystą. Odkąd przeszedłem na dietę znacznie lepiej
przyswajam wiedzę. - [Radzix18]

10. Data: 2004-10-05 14:03:28

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:cju8ah$4a1$1@inews.gazeta.pl...

> Przeklamujesz swiete manuskrypty: zoltkownica na smalcu, loj do herbaty.

cytowałem z pamieci po zjedzeniu weglowodanów ,więc mogłem popełnic mała
niescisłośc.
pamięć ludzka z powodu złego odżywiania mózgu jest zawodna i widać to na
moim przykładzie
ale dzięki ,ze mnie poprawiłes.

dieta - help me :)
hiperwitaminozy