Montignac- dieta dla ciebie

1. Data: 2004-09-28 19:46:38

Temat: Montignac- dieta dla ciebie
Od: "GOGO" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie .
Nie jest to spam więc nie krzyczcie :)
Zmienił się adres stronki diety Montignaca
www.montignac.miniportal.pl - było

jest
www.dietaMM.com

Pozdrawiam i zapraszam
GOGO

2. Data: 2004-09-28 19:53:43

Temat: Re: Montignac- dieta dla ciebie
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GOGO" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie .
> Nie jest to spam więc nie krzyczcie :)
> Zmienił się adres stronki diety Montignaca
> [...]

mam pomysł na MMarkadie

3. Data: 2004-09-28 20:44:51

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de > >
jest

> mam pomysł na MMarkadie

ciekawe ze na ww stronie znalazlem chaslo "jak zwalczac wszelkie choroby i
dolegliwosci", teraz rozumiem ze ta twoja zacieklosc anty DO wynika z
prymitywnej niecheci do konkurencji ;)

Jurek

4. Data: 2004-09-29 07:47:44

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >

> ciekawe ze na ww stronie znalazlem chaslo "jak zwalczac wszelkie choroby i
> dolegliwosci", teraz rozumiem ze ta twoja zacieklosc anty DO wynika z

Nie znalazłeś tam takiego hasła. Spróbuj jeszcze raz przeczytać. Spróbuj tam
zajrzeć. I po przemyśleniu napisz jeszcze raz.
Pozdrawiam, Agata

5. Data: 2004-09-29 07:56:29

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie znalazłeś tam takiego hasła. Spróbuj jeszcze raz przeczytać. Spróbuj
tam
> zajrzeć. I po przemyśleniu napisz jeszcze raz.

nie wymagaj od jurka przemyśleń .bo nie wiadomo co może z tego wyjść ;)))

a do Jurka :
jeśli za chorobe uznamy nadwage i np cukrzyce II stopnia to zdrowa dieta
jest najlepszym lekarstwem
jeśli za dolegliwosci uznamy np dolegliwosci układu gastrycznego to nie ma
lepszego sposobu wyzbycia się tych dolegliwosci jak zdrowa dieta

6. Data: 2004-09-29 08:13:03

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeśli za dolegliwosci uznamy np dolegliwosci układu gastrycznego to nie ma
> lepszego sposobu wyzbycia się tych dolegliwosci jak zdrowa dieta

A ja się z tym oczywiście zgadzam w 100%, ale żeby było weselej, w wątku o
chorobach na forum MM chodziło o zwykłe domowe sposoby walki z różnymi
choróbskami ;)
Pozdrawiam, Agata

7. Data: 2004-09-29 10:59:09

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja się z tym oczywiście zgadzam w 100%, ale żeby było weselej, w wątku o
> chorobach na forum MM chodziło o zwykłe domowe sposoby walki z różnymi
> choróbskami ;)
> Pozdrawiam, Agata

domowe? czyzby MM tez byli "kesiem kesiem" z medycyna akademicka? przeciez
lekarz zawsze(!!!!) da cos na chorobsko :/

Jurek

8. Data: 2004-09-29 11:03:58

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de > >

> nie wymagaj od jurka przemyśleń .bo nie wiadomo co może z tego wyjść ;)))

bo zacznie " z bliska" przygladac sie MM i moze bedzie mial ubaw jak na psw
:))) , tylko moze zrobic sie klops z czasem :(

> a do Jurka :
> jeśli za chorobe uznamy nadwage i np cukrzyce II stopnia to zdrowa dieta
> jest najlepszym lekarstwem

a wiesz Czarny ze bluznisz ?! przecie to tylko skalpel i pigulki moga cos
niecos pomoc!

> jeśli za dolegliwosci uznamy np dolegliwosci układu gastrycznego to nie ma
> lepszego sposobu wyzbycia się tych dolegliwosci jak zdrowa dieta

Czarny konsultuj!!!! i koniecznie ogranicz do zera ilosc zjadanego tluszczu!
;)

Jurek

9. Data: 2004-09-29 11:45:41

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> domowe? czyzby MM tez byli "kesiem kesiem" z medycyna akademicka?

No niestety Ci nie odpowiem, bo nie wiem, co znaczą te dziwne powtórzone
słowa...
Poza tym, dajże spokój, tamten wątek nie ma nic wspólnego z MM, czytaj
uważniej, powtarzam.
Pozdrawiam, Agata

10. Data: 2004-09-29 17:00:05

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

wskaz mi choc jednego lekarza, ktory wrzuca pacjenta od razu na stol i pod
noz,
wskaz mi choc jednego lekarza, ktory choc slowem nie napomknal o diecie i
zdrowym odzywianiu,
wskaz mi choc jednego lekarza, ktory nigdy ci nie polecil domowych sposobow
leczenia roznych chorobsk zanim przepisal antybiotyk,
wskaz mi choc jednego lekarza, ktory zalecalby calkowite wyeliminowanie
tluszczy

jesli takich potrafisz wskazac to wizytowales konowalow:-)))

ps. a od kiedy Jank pisze o calkowitym wyeliminowaniu tluszczu???

eulalka

jesienna depresja
Schudnij!!
ile weglowodanow