Montignac- dieta dla ciebie

11. Data: 2004-09-29 18:31:54

Temat: Re: Montignac- dieta dla ciebie
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No niestety Ci nie odpowiem, bo nie wiem, co znaczą te dziwne powtórzone
> słowa...

nie istotne ;)

> Poza tym, dajże spokój, tamten wątek nie ma nic wspólnego z MM,

o ktorym mowisz?

>czytaj
> uważniej, powtarzam.

zapewniam Cie ze czytam uwaznie, gdybym ja otworzyl nowy watek pt "Do-dieta
dla Ciebie", to by sie zaczelo. A ja po prostu skorzystalem z podanego linku
i poczytalem co nieco. I moj post jest "owocem" tego czytania. Propagatorzy
MM czesto stosuja slownictwo zblizone do opty, i jedyne co mnie ciekawi to
dlaczego, jezeli opty napisza +- to samo co MM, to MM jest cacy i OK, a opty
to sekta? Dlaczego to co wymyslil biznesman jest OK (bez zadnej znajomosci
biochemii), a to co wymyslil lekarz (praktykujacy) jest znachorstwem godnym
wylacznie potepienia itd itp

> Pozdrawiam, Agata

Jurek

12. Data: 2004-09-29 18:46:12

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> a écrit dans le message de
> wskaz mi choc jednego lekarza, ktory wrzuca pacjenta od razu na stol i pod
> noz,

mam podac nazwiska!?

> wskaz mi choc jednego lekarza, ktory choc slowem nie napomknal o diecie i
> zdrowym odzywianiu,

na wszelki wypadek powtorze, moje "cwiczenia" ze sluzba zdrowia trwaly 40
lat, ilu lekarzy mnie "leczylo" nigdy nie liczylem, ale uzbiera sie tego
kilka dziesiatek. Co poniektorzy cos wspominali o niejedzeniu pewnych
pokarmow lub zwiekszeniu spozycie innych. ALE TO NIE JEST dieta!!!! Chyba ze
uwazasz ze stwierdzenie : "nie jesc bialego sera" jest dla Ciebie dieta, ale
to juz nie mopj problem.

> wskaz mi choc jednego lekarza, ktory nigdy ci nie polecil domowych
sposobow
> leczenia roznych chorobsk zanim przepisal antybiotyk,

:))))))))))) z tych kilku dziesiatek moze znalazlo by sie kilku, ale szkoda
ze nie mialem magnetofonu jak jeden lekarz wyglaszal swoje opinie o bankach
(tych do stawiania) mocne bylo!!

> wskaz mi choc jednego lekarza, ktory zalecalby calkowite wyeliminowanie
> tluszczy

mnie osobiscie zaden otwarcie tego nie powiedzial, ale przemowe o jedynie
slusznym tluszczu roslinnym mialem

> jesli takich potrafisz wskazac to wizytowales konowalow:-)))

zlote slowa mosci dobrodziejko!!! ale nie w 100%, na moje szczescie
spotkalem w zyciu kilku (tylko!!!!)
prawdziwych lekarzy, ludzie ktorym bede wdzieczny do grobowej dechy
(absolutnie na serio!)

> ps. a od kiedy Jank pisze o calkowitym wyeliminowaniu tluszczu???

:)))))) to ja jemu radze, bo biedak zaczyna pisac rzeczy ktore sa w
sprzecznosci z jego swieta "linia poltyczna" czyli wszystko co opty to
szarlataneria. Po prostu probuje go chronic przed szokiem jak przeczyta co
napisal ;)

> eulalka

Jurek

13. Data: 2004-09-29 21:14:24

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> bo zacznie " z bliska" przygladac sie MM i moze bedzie mial ubaw jak na
psw
> :))) , tylko moze zrobic sie klops z czasem :(

czekam na tą chwile z niecierpliwością kiedy znany francuski dietetyk
,polskiego pochodzenia zaprezentuje swoja krytyczną prace naukową na temat
MM.
pewnie bedzie klops i ubaw
aż dziw bierze ,że tak długo pisujesz na pmd a jeszcze "z bliska" nie
przyjrzałeś sie diecie którą krytykujesz.

> Czarny konsultuj!!!! i koniecznie ogranicz do zera ilosc zjadanego
tluszczu!
> ;)

a to pewnie jakis tylko tobie zrozumiały skrót myślowy

14. Data: 2004-09-29 22:47:51

Od: seniorita <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemia zadrżała, gdy Jurek wyklepał(a):

> ciekawe ze na ww stronie znalazlem chaslo

8-O Co znalazłeś ??

s.

15. Data: 2004-09-30 06:20:50

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> aż dziw bierze ,że tak długo pisujesz na pmd a jeszcze "z bliska" nie
> przyjrzałeś sie diecie którą krytykujesz.

Czarny masz problem, bo jakos nie pamietam zebym krytykowal MM, byl jeden
post (dosc dawno) w ktorym pisalem o metodzie MM we Francji, na stronie
oficjalnej zaproponowano mi "osobista" diete MM dla mnie (tylko i wylacznie)
za ciezkie pieniadze :))))

> a to pewnie jakis tylko tobie zrozumiały skrót myślowy

no widzisdz , nasze mozgo pracuja na roznych "czestotliwosciach" ;)))

Jurek

16. Data: 2004-09-30 06:22:04

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ziemia zadrżała, gdy Jurek wyklepał(a):

naprwade czujesz stale drzenie ziemi!?

> 8-O Co znalazłeś ??

1:0 dla Ciebie :)

> s.

Jurek

17. Data: 2004-09-30 08:35:05

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlaczego, jezeli opty napisza +- to samo co MM, to MM jest cacy i OK, a

Nie mam pojęcia, jakie słownictwo stosują opty. Nigdy nie czytałam nic na
ich forum, ani nie rozmawiałam z żadnym na żywo. Nie zauważyłam też, żeby
ludzie stosujący MM używali jakiegoś specyficznego słownictwa!
Zaznaczam jednak dobitnie, że w wątku o domowych sposobach walki z chorobami
nie ma ani słowa o zwalczaniu ich za pomocą lub dzięki stosowaniu MM.
Zauważyłeś chyba, że na tamtym forum powstają często wątki zupełnie nie
związane z MM, tak po prostu, żeby sobie pogadać. I to był jeden z takich
wątków. Myślę, że dobrze o tym wiesz ;)

> Dlaczego to co wymyslil biznesman jest OK (bez zadnej znajomosci
> biochemii), a to co wymyslil lekarz (praktykujacy) jest znachorstwem
godnym
> wylacznie potepienia itd itp

Nie wiem, czy rzeczywiście Montignac jest biznesmenem, więc nie polemizuję.
Wiem tylko, że jego dieta mi odpowiada, jest skuteczna, sprawia, że dobrze
się czuję i nie mam z jej powodu kłopotów ze zdrowiem, jak to się często na
innych dietach zdarza... Dlatego jest OK :)
A na temat praktykuącego lekarza okrzykniętego znachorem godnym potępienia
się nie wypowiadam, bo sie na tym nie znam. Zresztą chyba nie do mnie było
to pytanie... :)
Pozdrawiam, Agata

18. Data: 2004-09-30 10:22:10

Od: seniorita <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemia zadrżała, gdy Jurek wyklepał(a):

> naprwade czujesz stale drzenie ziemi!?

Nie pochlebiaj sobie to ogólna wrotka ;)

> 1:0 dla Ciebie :)

;)

s.

19. Data: 2004-09-30 11:44:09

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zauważyłeś chyba, że na tamtym forum powstają często wątki zupełnie nie
> związane z MM, tak po prostu, żeby sobie pogadać. I to był jeden z takich

zeby bylo jasne, ja nie oceniam (nic mi do tego!) ja stwierdzam na podstawie
tego co przeczytalem. Zeby Cie uspokoic nie mam zamiaru udzielac sie grupach
MM. A poza tym grupy dyskusyjne maja swoje specyficzne prawa i zwyczaje, tak
jest i juz. A tak na marginesie , grupa z linku nie jest moderowana?

> Nie wiem, czy rzeczywiście Montignac jest biznesmenem, więc nie
polemizuję.

wpisz do googli montignac, a zobaczysz. Na marginesie byl/jest? spoecem od
marketingu, chyba wiesz co to znaczy?

> [...]
na
> innych dietach zdarza... Dlatego jest OK :)

i bardzo dobrze!!! o to chyba chodzi zeby byc szczesliwym i ZDROWYM (zreszta
jedno idzie z drugim w parze). A mowiac o innych dietach, to jakie
konkretnie masz na mysli?

> A na temat praktykuącego lekarza okrzykniętego znachorem godnym potępienia
> się nie wypowiadam, bo sie na tym nie znam. Zresztą chyba nie do mnie było
> to pytanie... :)

pytania stawiane na grupie sa do wszystkich ktorych to interesuje, a wiec do
Ciebie ew. tez. Ty masz chociaz odwage powiedziec ze nie wiem, wiec nie
komentuje - duza rzadkosc gratuluje !!! :))))

> Pozdrawiam, Agata

Jurek

20. Data: 2004-09-30 11:45:16

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"seniorita" <a...@B...pl> a écrit dans le message de

> Nie pochlebiaj sobie to ogólna wrotka ;)

a co bede sobie zalowal !!! ;)

> s.

Jurek

jesienna depresja