ile weglowodanow

1. Data: 2004-09-28 11:20:04

Temat: ile weglowodanow
Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile weglowodanow ma 200g makaronu sojowego ?
to raczej z ciekawosci bo sie jakos dogoglic nie moge ?

Niedzwiedz
Motocykle,Fotografia,Tanie Wino
sprzedam Yamaha XJR1300SP-, Canon Digital Rebel+dodatki
Galeria Fotografii http://onephoto.net/portfolio.php3?id_autora=7739
Zapraszam na www.motocykle.domeczek.pl

2. Data: 2004-09-28 11:55:26

Temat: Re: ile weglowodanow
Od: seniorita <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemia zadrżała, gdy Niedzwiedz wyklepał(a):

> Ile weglowodanow ma 200g makaronu sojowego ?
> to raczej z ciekawosci bo sie jakos dogoglic nie moge ?
>
> --

http://www.merre.pl/html/makarony_sojowe_1.html

seniorita;)

3. Data: 2004-09-29 06:33:39

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ile weglowodanow ma 200g makaronu sojowego ?
> to raczej z ciekawosci bo sie jakos dogoglic nie moge ?

Lepiej wygogluj ile soja ma fitoestrogenów (działają jak żeńskie hormony
płciowe), ile ma inhibitora trypsyny (unieczynnia trypsynę, enzym
trawienny), ile ma hemaglutamin (czynników zwiększających krzepliwość krwi -
zatory), ile ma kwasu fitynowego (wiąże mikroelementy i uniemożliwia ich
wchłanianie).
Powodzenia w poszukiwaniach.

Pozdrawiam
Leszek

4. Data: 2004-09-29 06:56:44

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
krwi -
> zatory), ile ma kwasu fitynowego (wiąże mikroelementy i uniemożliwia ich

Rany!!!!!!!! w zyciu nie rusze juz makaronu sojowego ! przeciez to gorsze
niz chleb :)
ale ciekawy bylem jak smakuje wiec chyba 200g na 26 lat zycia mnie nie
zabije :)

dzieki i pozdrawiam :)
P.S. Leszku jestes lekarzem ?

5. Data: 2004-09-29 07:05:37

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Leszku jestes lekarzem ?

Gdyby był lekarzem, nie napisałby ci o tym ;) ba przedstawiłby zapewne
wzorem Coolera profil aminokwasowy soi z którego jasno by wychodziło ze
soja to wzór ;) tuz po jajku.

Slawek

6. Data: 2004-09-29 07:59:36

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> dzieki i pozdrawiam :)
> P.S. Leszku jestes lekarzem ?

kimś więcej
Leszek jest dyplomowanym doradcą zywienia optymalnego

7. Data: 2004-09-29 11:17:03

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Gdyby był lekarzem, nie napisałby ci o tym ;) ba przedstawiłby zapewne
> wzorem Coolera profil aminokwasowy soi z którego jasno by wychodziło ze
> soja to wzór ;) tuz po jajku.

Jakby był lekarzem, to by wiedział, że w tak zalecanych przez niego
ziarnach słonecznika też jest tych strasznych fitoestrogenów od metra (co
dyskretnie przemilczywa, żeby opty kolegów nie straszyć).
A w jajach, i wyrobach mlecznych, zwłaszcza tych swojskich, jest
_estrogenów_ nie mniej.

Ale Leszek i jego świta wolą patrzeć przez palce i kłamać sobie i innym po
równo.
Sowa

8. Data: 2004-09-29 11:24:53

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakby był lekarzem, to by wiedział, że w tak zalecanych przez niego
> ziarnach słonecznika też jest tych strasznych fitoestrogenów od metra (co
> dyskretnie przemilczywa, żeby opty kolegów nie straszyć).

gdzie w DO jest zalecane spozywanie ziarn slonecznika?

> A w jajach, i wyrobach mlecznych, zwłaszcza tych swojskich, jest
> _estrogenów_ nie mniej.

masz linka?

> Ale Leszek i jego świta wolą patrzeć przez palce i kłamać sobie i innym po
> równo.

widze ze Sowa zaczyna sie denerwowowac, za duzo wypowiedzi o szkodliwosci
wegetarianizmu?

> Sowa

Jurek

9. Data: 2004-09-29 11:35:50

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> gdzie w DO jest zalecane spozywanie ziarn slonecznika?

Tam gdzie Leszek się chwalił, ze cały moralitet na ten temat wystosował.
Niestety nie licz na mnie, że to znajdę - nie bywam na waszych grupach i po
waszym archiwum tez nie zamierzam grzebać.
Polecam metodę Adama Słodowego w tym wypadku.

> masz linka?

Adam Słodowy ma.
To żadna wiedza tajemna, że w pokarmach pochodzących z układu rozrodczego,
czy sutków samic zwierząt, obecne są między innymi estrogeny.
To naprawdę coś takiego dziwnego? Nigdy żaden z tatusiów, nie widział jaki
mają wpływ na niemowlęta hormony zawarte w kobiecym mleku?
Myślisz że u zwierząt jest inaczej?

> widze ze Sowa zaczyna sie denerwowowac, za duzo wypowiedzi o szkodliwosci
> wegetarianizmu?

A gdzie w tym wątku jest o szkodliwości wegetarianizmu?
Chętnie przeczytam.
Sowa

10. Data: 2004-09-29 14:40:27

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Leszek jest dyplomowanym doradcą zywienia optymalnego

Janku tobie to chyba nie poszla ta dieta DO bo ciagle dokladsza na jej temat
hmmm..... wiem! Nie dali tobie wystarczajacej dawki pradow selektywnych i
tak Ci zostalo co ? :o> i teraz nie spisz juz przy zgaszonym swiatle bo jak
zgasisz swiatlo to sni ci sie Dr.Tłuszcz ! ;)
w sumie to ja nie lubie zadnej diety!wegetarianie oj !do piachu a MM
tragedia :( .DO to sekta :) Atkins to taka zagraniczna DO tez sekta !!! nie
lubie was za to co spozywacie !!! kur#a ja nawet nie lubie siebie ;) wytluc
podludzi !!!!!! (zaraz zaraz ktos juz tak mowil)

P.S zeby oceniac innych trzeba na poczatek umiec ocenic siebie :o)

--

Test programu AnoMail
pieczone jabłka
Super Size Me