ile weglowodanow

81. Data: 2004-10-04 16:25:17

Temat: Re: ile weglowodanow
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Oct 2004 18:13:59 +0200, Krystyna*Opty* napisał(a):

> Rozumiem, że to wyjaśniasz Karolinie?

No jasne! Przecież to Karolina nie rozumie, że nie chodzi o wygląd tylko o
jurność, wymowność, siłę, nie wspominając (litościwie!) o inteligencji.

puchaty

--
"skoro coś piszę to znaczy ze mózg mi mowi co mam pisac, a dlatego sie
spieszę bo za szybko myślę" Roch Dz.

82. Data: 2004-10-04 17:01:32

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cjrnms$kvu$1@news.onet.pl...

> 2. Nie JA to wymyśliłam, tak TEŻ MÓWI GURU czarnegojanka
> - M. Montignac :)

małe sprostowanie kłamstw ,które tu o mnie wypisujesz:

GURU CZARNEGOJANKA JEST DR JAN KWAŚNIEWSKI.

pisałem ci juz o tym wielokrotnie,a ty dalej swoje.

krysia !!!! masz mózg??? mózg masz???

Test programu AnoMail
pieczone jabłka
Super Size Me