Posmiejmy sie z siebie

następny post »
From: " Optymalec" <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Posmiejmy sie z siebie
Date: Tue, 5 Oct 2004 04:02:27 +0000 (UTC)

"pośmiejmy sie z kwasniewskiego i jego zwolenników
Autor: Gość: brumbak IP: *.crowley.pl
Data: 10.03.2004 19:38

zarchiwizowany
- nie chodzi o prezydenta
- ale o tego od tłustej diety
> ponieważ śmiech to zdrowie , wiec temat jak ulał pasuje na to forum...

-- kwaśniewski zmysla różne dziwne rzeczy . aż trudno uwierzyc że on sam te
wszystkie bzdury wymyśla

- na dziś temat: JABŁKA

kwaśniewski uważa że jabłka sa 12 razy gorsze od ziemniaków..
skąd to wywodzi
m.inn. z... Biblii
- twierdzi że już w Bblii uznano jabłko za najgorszy owoc świata

problem w tym
że w rejonie geograficznym z którego wywodzi sie Biblia
jabłonie
nie rosną

jabłka w Biblii wzieły sie tylko
i wyłacznie
wskutek działania tłumacza
który nie mógł prostemu ludowi serwowac słowa owoc granatu czy
cherymojii czy może innego który jest w oryginale
gdyż z kolei w polsce takiego owocu w owym czasie nikt nie widział ani o nim
nie słyszał"

"Jezus Chrystus z Ciechocinka,cuda,cuda,cuda :-)
Autor: Gość: ppns IP: *.zgora.dialog.net.pl
Data: 29.03.2004 09:53
+ dodaj do ulubionych wątków

+ odpowiedz na list

Kwasniewski z Ciechocinka czyni cuda swoją dietą , prawie tak doniosłe,
i przekonujące , jak pewien Galilejczyk.
Poniżej linki do stron z listami wdzięcznych pacjentów, którym
smalcojedstwo i prądy selektywne przywróciły zdrowie.
Każda odpowiedź smalcowego cudotwórcy okraszona jest
Wieloma cytatami filozofów , myślicieli i innych
wielkich umysłów , aby przydać walor epokowości
pseudobredniom tłuszczowego psychola.
Jest też wiele o bractwach optymalnych i o całej
teorii i myśli historyczno-filozoficzno-
społeczno-kulturowotwórczej sekty smalcojedów.
(np. o przyczynach wojen , przestępczości &#8211; to też wina
węglowodanów sic(!) )

Ozdrowienia dotyczą chorych na :
wrzody ,
nowotwory,
astmę,
alergię,
miażdżycę,
nadciśnienie,
grzybicę,
cukrzycę,
gościec,
reumatyzm,
krótkowzroczność,
zgaga,
nadżerki,
Stwardnienie rozsiane,
Kamicę układu moczowego,
neurastenię,
łuszczycę,
I wszystkie inne choroby , wymienione w grubaśnych leksykonach medycznych.

Prawie wszystkie listy pisane są w jeden sposób :
&#8222;Panie doktorze Kwasniewski , kupiłem/łam pańską książkę ,
Czytałem cała noc , i doznałem olśnienia. Jest Pan
Cudotwórcą , a pańska dieta wyleczyła mnie z chorób:....
( tu jest wypis kilku ciężkich chorób ).
Zalecam pańską książkę wszystkim cierpiącym "
I niemal wszystkie są anonimowe.

Kilka przykładowych listów :

Nawet nogi odrastają
republika.pl/optymaln/dz84.html
Brednie o HIVie
republika.pl/optymaln/dz87.html
O diecie Hunzów
republika.pl/optymaln/dz103.html

Całość jest pod adresami :

republika.pl/optymaln/DzZach2.html#nowe
republika.pl/optymaln/DzZach3.html#nowe
republika.pl/optymaln/DzZach4.html#nowe
republika.pl/optymaln/DzZach5.html#nowe

Niezły jest ten ruch filozoficzno-społeczno-towarzyski
sekty optymalnych. Bua , ha , haaaaaaa...."

No i czy my sie jestesmy zabawni ???