dieta - help me :)

1. Data: 2004-10-04 15:21:48

Temat: dieta - help me :)
Od: "joy" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Gdzie jak nie tu mam zasięgnąć porady ? Dlatego myśle, ze mi pomożecie. A o
to mój problem. Mam sobie 32 lata, całkiem nieźle się trzymam, jeśli chodzi
o ruch to go mam (dwa razy w tygodniu treningi, codzień ćwiczenia siłowe)
nie objadam się, nie jem na noc a JEDNAK. Jednak w pasie mam nieznaczną
wałdkę tłuszczu (to znaczy ja uważam że ona jest monstrualna ale życzliwe mi
osoby twierdzą ze nic nie widać). Krótko mówiąc nie jest to tak jak bym
chciał czyli zero tłuszczu. Walcze już z tym z 2 lata i nic. To znaczy
forma, sprawność no wszystko miodzio ale ta fałdka jest i już. Jak dotąd
walczyłem z nią ruszając się ćwicząc itp no ale skoro to nie daje efektu to
może jakaś dieta. Stąd zwracam się do Was może mi polecicie jakąś dobrą
diete. Zaznaczam, ze nie mam nadwagi jako takiej i nie musze schudnąć 10KG w
tydzień :) Generalnie chodzi mi o coś zdrowego, efektywnego i na ten
cholerny brzuszek który nie jest taki jakbym chciał :)

z góry dzięki i sorka za przydługi post :)
pozdro
joy

2. Data: 2004-10-04 17:10:40

Temat: Re: dieta - help me :)
Od: "optymalnyjanek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to może ja bede dziesiaj pierwszy z poradami.
polecam ci najlepszą sprawdzona diete .stosuje ją juz 3 mln ludzi którzy
wyzdrowieli i schudli na tej diecie

http://glinki.com/?l=4827gs

http://glinki.com/?l=k4ipxb

pozdrawiam optymalnyjanek

3. Data: 2004-10-04 17:31:46

Od: "optymalnyjanek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to może ja bede dziesiaj pierwszy z poradami.
> polecam ci najlepszą sprawdzona diete .stosuje ją juz 3 mln ludzi którzy
> [...]

ups ;-) najmocniej przepraszam przez pomyłke podesłalem ci nie te linki co
trzeba
tutaj są dobre linki

http://www.dieta-optymalna.info
http://forum.dieta-optymalna.info/
http://mlodziez.optymalni.one.pl/
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/
http://arkadia.akcja.pl/
http://republika.pl/optymaln
http://zywienie.prv.pl/
http://www.optymalni.net/
http://www.optymalni.com /Kanada
www.members.optushome.com.au/bartim /Sydney
http://www.optymalni.pl /OSBO
http://www.arkadiazdrowia.com/
http://www.dieta-optymalna.info/dietetyk.php
http://ikoiko.republika.pl
http://www.optymalni-centrum.com/jadlospisy.htm
http://zywienie.host.sk/artykuly/
http://www.optymalni.poznan.pl/
http://www.optymalni.poznan.pl/historie/turostowski.
htm
http://www.lido.optymalni.org/pol/index.html
http://optymalni.waw.pl
http://strony.wp.pl/wp/arkadiakrotoszyn/ lek. med. K. Michalak
http://www.optymalni.pl/article.php?id=530 Aktualności
http://www.optymalni.pl/article.php?id=446 lek. med. Matyja
http://www.wgp.com.pl
http://morsy.viapc.pl/
http://www.polania.pl/dok/cukciez.doc
http://ikoiko.republika.pl/jozef/jozef.html
http://tinylink.com/?h3torpHqTF

jeszcze raz bardzo przepraszam i zycze miłej lektury

pozdrawiam

optymalnyjanek

4. Data: 2004-10-04 18:02:01

Od: "joy" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "optymalnyjanek" <o...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:4247.000002dd.41618901@newsgate.onet.pl...

> ups ;-) najmocniej przepraszam przez pomyłke podesłalem ci nie te linki co
> trzeba
> tutaj są dobre linki

Dzięki :) Postaram się w to wgryźć :) Pytanie tylko co wybrać :)

pozdrawiam
joy

5. Data: 2004-10-04 19:11:44

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "joy" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
życzliwe mi
> osoby twierdzą ze nic nie widać). Krótko mówiąc nie jest to tak jak

Zero tłuszczu... to nie jest już fizjologia, tylko patologia, to raz.
Dwa... jak chcesz pomocy - a zostawiłem to, co najważniejsze w poście
;-> - to zgłoś się w Lublinie do Szpitala Neuropsychiatrycznego. Jest
tam trzytygodniowy turnus dla znerwicowanych.... Abramowicka 2, jak byś
chciał dokładny adres ;->

Pzdr
Paweł

6. Data: 2004-10-04 22:42:36

Od: "joy" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ;-> - to zgłoś się w Lublinie do Szpitala Neuropsychiatrycznego. Jest
> tam trzytygodniowy turnus dla znerwicowanych.... Abramowicka 2, jak byś

No jeśli to miało być śmieszne, to wiedz, ze nie było. Ciekawe też skąd
czerpiesz moc, ze tak diagnozujesz :) Kariere zrobisz chłopie :)
Znerwicowany nie jestem a pisząc zero tłuszczu nie miałem oczywiśćie na
myśli zera bezwzględnego :) po prostu troche mam i to mi się nie podoba i
nie widze w tym żadnych zaburzeń psychicznych.

joy

7. Data: 2004-10-04 22:46:43

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
którzy wyzdrowieli i schudli na tej diecie

linki co trzeba tutaj są dobre linki

> Dzięki :) Postaram się w to wgryźć :) Pytanie tylko co wybrać :)

No nie wiem, czy Jaś Ci w tym pomoże... ;]
Od pewnego czasu ma rozdwojenie jaźni, bardzo chce być na MM (Metoda
Montignaca), ale od paru lat ma obsesję na punkcie znienawidzonej
diety optymalnej, więc raz jest na MM, innym razem jest optymalny, a
nawet wydaje mu się, że można Montignaca zoptymalizować dietą
Kwaśniewskiego
... :)
Wybacz mu, to jest już od niego niezależne... ;>

Krystyna

8. Data: 2004-10-05 14:00:38

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
podoba i
> nie widze w tym żadnych zaburzeń psychicznych.

To nie miało być śmieszne, to się u nas leczy... czasami nawet ze
skutkiem!

Pzdr
Paweł

PS Ale jak widzę po ripoście... moc czerpię z lat doświadczenia ;->

hiperwitaminozy
Powitanie
jesz,nie jesz,tyjesz
Montignac- dieta dla ciebie