dieta dzień po dniu

1. Data: 2004-10-05 19:43:36

Temat: dieta dzień po dniu
Od: "c3po" <l...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jest jakaś dieta rozpisana dzień po dniu - co jeść i w jakich ilościach?
ma ktoś taką rozpiskę? jeśli tak to niech prześle mi ją na e-mail. Mam
prawie trzydzieści lat i kilka kilosów nadwagi... i nadzieję, że taka
codzienna rozpiska mnie zmobilizuje.
pozdr.
L.

2. Data: 2004-10-05 22:17:05

Temat: Re: dieta dzień po dniu
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

c3po napisał(a):
> [...]
> ma ktoś taką rozpiskę? jeśli tak to niech prześle mi ją na e-mail. Mam
> prawie trzydzieści lat i kilka kilosów nadwagi... i nadzieję, że taka

1) rusz dupe - pocwicz, to dosc mile - cwiczenia aerobowe i silowe
2) diet jest od tzw metra - dieta optymalna, atkins, montignac (i south
beach), dieta nielaczenia, typowa niskotluszczowa, wegetarianska, zone -
wybierz ta ktora cie przekonuje i na ktorej uwazasz ze wytrzymasz
najdluzej (kwestia miesiecy nie tygodni) i sobie stosuj - rozpiski sa
dla tych co nie rozumieja
3) patrz pkt 1

pozd
WiRAHA

3. Data: 2004-10-06 06:39:16

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "c3po" <l...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ma ktoś taką rozpiskę? jeśli tak to niech prześle mi ją na e-mail. Mam
> prawie trzydzieści lat i kilka kilosów nadwagi... i nadzieję, że taka

rano zóltkownica na masle, a na obiadokolacje karkówka; i tak dzień po dniu.

4. Data: 2004-10-06 08:57:51

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości

> 2) diet jest od tzw metra - dieta optymalna, atkins, montignac (i south
> beach), dieta nielaczenia, typowa niskotluszczowa, wegetarianska,

Wegetarianizm sam w sobie nie jest dietą odchudzającą, więc nie wprowadzaj
ludzi w błąd.
Trzeba by było go połączyć z innym stylem życia, nie objadaniem się ew. z
zasadami którejś z diet odchudzających.

Wprawdzie słyszałam kiedyś, że wegetarianie zjadają średnio 300kalorii
dziennie mniej niż osoby mięsojedzące (kiedyś tu o tym pisałam), ale to
raczej nie dotyczy chyba osób mających tendencje do przejadania się i nie
wiem czy to powoduje, że można polecać wegetarianizm jako dietę
odchudzającą. Wprawdzie większość znanych mi wegusów jest szczupła, ale znam
i puszystych
Jak ktoś za dużo je i się mało rusza to potrzebuje konkretnej diety
_odchudzającej_ a nie jakiejkolwiek.
Sowa

5. Data: 2004-10-06 09:24:53

Od: "c3po" <l...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> rano zóltkownica na masle, a na obiadokolacje karkówka; i tak dzień po
> dniu.

ooo to dowcipne baaaardzo
wyostrzył ci się dowcip na tej diecie, ale rozumu nie przybyło...

6. Data: 2004-10-06 09:30:42

Od: "c3po" <l...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości

> 1) rusz dupe - pocwicz, to dosc mile - cwiczenia aerobowe i silowe

200 km tygodniowo na rowerze - głównie szutry i XC, codziennie od kilku
miesiecy ćwiczę hantlami w domku rano i przed snem, spacery i inne pierduły

> 2) diet jest od tzw metra - dieta optymalna, atkins, montignac (i south
> beach), .......

jakąś poradę w wyborze tej cholernej dietki dostanę? co powinienem wybrać?
jest mi wszystko jedno jak ona będzie się nazywała byle była skuteczna.
sądzę że z rozpiską dzien po dniu powinienem dać sobie radę

> 3) patrz pkt 1

j.w.

pozdr.

7. Data: 2004-10-06 09:31:28

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ooo to dowcipne baaaardzo
> wyostrzył ci się dowcip na tej diecie, ale rozumu nie przybyło...

to wcale nie dowcip są tu na grupie osoby ,które stosują taki monotonny
model żywienia i twierdza ,ze czują się świetnie ,ze wyleczyli się ze
wszystkich chorób i,ze są mądrzejsi od innych .
ja również podzielam twoje zdanie ,ze na takiej diecie rozumu nie
przybywa.ale są tacy którzy sadzą inaczej :)

8. Data: 2004-10-06 09:39:06

Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

hi hi hi, ale cie zrobil na szaro!
Rozum przychodzi z wiekiem, albo i nie.

> [...]
> przybywa.ale są tacy którzy sadzą inaczej :)
>
> W wolnych chwilach zajrzyj do ksiazki kucharskiej J.K
i poczytaj ta monotonie. Milej lektury.

pozdro Dana

9. Data: 2004-10-06 11:01:39

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"c3po" <l...@f...pl> a écrit dans le message de

> ooo to dowcipne baaaardzo
> wyostrzył ci się dowcip na tej diecie, ale rozumu nie przybyło...

jak moze przybyc czegos co jest w stalym i ewidentnym dewicycie u naszego
drogiego Jasia

Jurek

10. Data: 2004-10-06 11:02:33

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl>

> ja również podzielam twoje zdanie ,ze na takiej diecie rozumu nie
> przybywa.ale są tacy którzy sadzą inaczej :)

nawet wykrety kiepskiej jakosci

Jurek

Białko serwatkowe a wysiłek fizyczny (dieta)
Optymalny festiwal
Czy ktoś odpowie na moje pytanie?
Jak skutecznie schudnąć?
Posmiejmy sie z siebie