dieta i trening na rzeźbe

1. Data: 2004-10-06 17:13:37

Temat: dieta i trening na rzeźbe
Od: "pawel" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
czy mogli byście mi poradzić w jaki sposób można schudnąć ( w dość szybkim
tępie ) i jak uzyskać kaloryfer na brzuch (prosze o wypowiedzi tylko osobu
znające sie na tego rodzaju sprawach)

2. Data: 2004-10-07 08:00:32

Temat: Re: dieta i trening na rzeźbe
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel" <p...@v...pl> napisał w wiadomości

> czy mogli byście mi poradzić w jaki sposób można schudnąć ( w dość szybkim
> tępie ) i jak uzyskać kaloryfer na brzuch (prosze o wypowiedzi tylko osobu
> znające sie na tego rodzaju sprawach)

Podstawa to brzuszki, oraz inne ćwiczenia na mięśnie brzucha, a jeśli chodzi
o jedzenie, to nie spożywać później (tak po 15) jakichś cięższych posiłków
no i kłaść się jak najwcześniej spać. Najlepiej około dziewiątej. Wtedy
organizm łatwo pozbędzie się nadmiarów z okolicy brzucha.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2004-10-08 06:19:59

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik pawel pisze:

> czy mogli byście mi poradzić w jaki sposób można schudnąć ( w dość szybkim
> tępie ) i jak uzyskać kaloryfer na brzuch (prosze o wypowiedzi tylko osobu
> znające sie na tego rodzaju sprawach.
Próbowałeś pytać na grupie dla hydraulików?

Bo ja moge poradzić tylko tak:
np. 2 banany, karate, co w lodówce to Twoje.

1000 low carb recipes
Zlamanie a dieta
Cholesterol
dieta dzień po dniu
Białko serwatkowe a wysiłek fizyczny (dieta)