zdrowe i latwe do ugotowania obiady

1. Data: 2004-10-10 13:30:15

Temat: zdrowe i latwe do ugotowania obiady
Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam prosbe
zupelnie nie znam sie na gotowaniu a chcialabym malokalorycznie i zdrowo cos
przyrzadzic
czy moglibyscie poradzic co mozna latwo i zdrowo przyrzadzic z takich
skladnikow jak
ryz, marchewka, brokuly, ogolnie warzywa, moze makaron, inne tanie skladniki
chodzi mi o danie obiadowe, na cieplo
bez koniecznosci wykorzystania piekarnika i duzych garnkow
do zrobienia jak najprosciej sie da :))

z gory dziekuje

natalia

2. Data: 2004-10-11 06:06:36

Temat: Re: zdrowe i latwe do ugotowania obiady
Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Natalia pisze:

> zupelnie nie znam sie na gotowaniu a chcialabym malokalorycznie i zdrowo cos
> przyrzadzic
Jajecznica na śmietanie :-D

3. Data: 2004-10-11 15:50:54

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeglądam pl.misc.dieta

> Jajecznica na śmietanie :-D

no tak, ale ile mozna jesc jajecznice?? :))

natalia
spragniona polskiego, babcinego jedzenia....

4. Data: 2004-10-11 16:34:16

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no tak, ale ile mozna jesc jajecznice?? :))

przez cale zycie i co dziennie rano!

> natalia

Jurek

5. Data: 2004-10-11 16:38:27

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:015f.000002e7.416aabde@newsgate.onet.pl...

> no tak, ale ile mozna jesc jajecznice?? :))
>
> natalia
> spragniona polskiego, babcinego jedzenia....

CODZIENNIE ;)))) 2 razy nawet

Slawek

6. Data: 2004-10-12 06:17:25

Temat: Przepisy na jajecznicę (bylo: re: zdrowe i latwe do ugotowania obiady)
Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik slawek pisze:

> CODZIENNIE ;)))) 2 razy nawet
No to zapodaję zgodnie z tematem spróbowane przepisy na jajecznicę.
Albo... przepisów mi się nie chce pisać, rzucę tylko słowa-klucze:
- jajecznica na śmietanie;
- jajecznica z tuńczykiem;
- jajecznica z pomidorami;
- jajecznica z pomidorami i serem żółtym;
- jajecznica na bekonie;
- jajecznica z szynką i pomidorami;
- jajecznica z makaronem i oliwkami (to się jakoś inaczej nazywa);
- jajecznica z czerwoną fasolą i kukurydzą;
- jajecznica z kiełbasą;
- jajecznica ze szczypiorkiem;
- jajecznica lesniczych;
- jajecznica z cebulką i innymi składnikami;

A to znalazłem w internecie:
Jajecznica z wedzona ryba (przepis z Bialej - "na kaca")
Na 1 jajko liczy sie 1/2 wedzonej ryby (dorsz, makrela), ktora nalezy
dobrze oczyscic ze skory i osci. Rozgrzac na patelni maslo, przysmazyc
w niej rybe po obu stronach, polac rozbitymi jajami (razem zasmazyc).
Tak usmazona jajecznice posypac drobno pokrojonym szczypiorkiem lub
zielona pietruszka. Do smaku posolic. Mozna rowniez przysmazona rybe
polac ciastem omletowym i wysmazyc z obu stron. Podawac z buleczkami
kajzerkami i goraca herbata z mlekiem.

7. Data: 2004-10-12 06:25:13

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jaszczur napisał:

> [...]
> zielona pietruszka. Do smaku posolic. Mozna rowniez przysmazona rybe
> polac ciastem omletowym i wysmazyc z obu stron.

Akurat.Jak będziesz miał kaca, będzie na pewno chciało Ci sie z tym
bawić, a później jeść...;)
--
pa, Basia

8. Data: 2004-10-12 06:36:20

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik BasiaBjk pisze:

> Akurat.Jak będziesz miał kaca, będzie na pewno chciało Ci sie z tym
> bawić, a później jeść...;)

A od czego ma się lepszą połowę?

9. Data: 2004-10-12 20:09:58

Od: "gapa" <g...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - jajecznica ze szczypiorkiem;
> - jajecznica lesniczych;
> - jajecznica z cebulką i innymi składnikami;

;))))) ojjjj ortodoksi :))))

--
pozdrówka, grazyna
www.arkadia-klinika.pl

ps.
-jajecznica z ziołami
:) qrcze, chyba niewiele już wymyśle....
aha-na maśle
i na smalcu
i na łoju.

10. Data: 2004-10-12 20:10:54

Od: "gapa" <g...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A od czego ma się lepszą połowę?

od opierniczania?

--
pozdrówka, grazyna
www.arkadia-klinika.pl

do Jurka :-)-kolagen i złamania ;-)
yeeees !!
yeeees !!
Moja dieta a wyniki badan
dolne partie brzucha - jak je znowu zobaczyc ?:)