dieta MM

1. Data: 2004-10-11 06:13:37

Temat: dieta MM
Od: "monia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napiszcie dla przykładu, co poza owsianką i innymi płatkami jecie na
śniadanie. Zupełnie nie mam poysłów.m.

2. Data: 2004-10-11 07:08:03

Temat: Re: dieta MM
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Napiszcie dla przykładu, co poza owsianką i innymi płatkami jecie na
> śniadanie. Zupełnie nie mam poysłów.m.

-twarożek z jogurtem + sałatka warzywna
-chleb benus z surowymi warzywami(marchew mniam!!!:))
-musli
a na słono np. jajecznica ( zbiałek i zółtek;) żeby wszystko było jasne) z
żóltym serem

3. Data: 2004-10-11 07:31:27

Od: "monia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> -musli
> a na słono np. jajecznica ( zbiałek i zółtek;) żeby wszystko było jasne) z

Dzięki. A mógłbyś powiedzieć, jaki to jest chleb "benus"? Powiedziano
mi, że jajecznicy i sera żółtego nie mogę jeść, bo mam okropny cholesterol.
Co jeszcze pozostaje?

4. Data: 2004-10-11 08:13:18

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Dzięki. A mógłbyś powiedzieć, jaki to jest chleb "benus"?
to taki chleb paczkowany .chyba z poznania donabycia w marketach

Powiedziano
> mi, że jajecznicy i sera żółtego nie mogę jeść, bo mam okropny
cholesterol.

raz w tygodniu na sniadanie nic ci sie nie stanie ;)

> Co jeszcze pozostaje?

zajrzenie na strone
www.dietaMM.com
lub
www.google.pl

5. Data: 2004-10-11 14:32:02

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Napiszcie dla przykładu, co poza owsianką i innymi płatkami jecie na
> śniadanie. Zupełnie nie mam poysłów.m.

placki MM z jabłkiem albo gruszką. Z gruszką lepsze.

Ubić pianę z jednego białka, dodać trochę fruktozy, pół szklanki mleka 0,5%,
pięć łyżek (na oko) mąki pszennej razowej, małą szczyptę cukru, delikatnie
rozmieszać, dodać pokrojoną (obraną) gruszkę lub jabłko, smażyć placuszki na
teflonowej patelni przetartej oliwą. Bardzo smaczne.

chleb chrupki Wasa żytnia (nie light) z pomidorami i ogórkiem kisz.

naleśniki mm

poszperaj tu:
http://forum.montignac.com.pl/viewforum.php?f=30&sid
=44fb824e3df960333d28455
6f43139ba

Pozdrawiam, Agata

6. Data: 2004-10-13 06:59:14

Od: "MarcinRAN" <marcinran[wytnijto]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

chlep Waza nie jest taki cudowny tak jak i ryz dmuchany czy kukurydziane
krazki... jest to silnie przetworzone ziarno co wiaze sie z tym ze moze ma
i malo kalori ale w mm o to nie chodzi ale bardzo zwyza IG w krwi...

musli ; tez nie jest rozsadne ziarno przetworzone kukurydzy i zboz zobaczcie
jakie ma wysoki IG..!
Jedynie platki owsiane takie musli / oczywiscie bez rodzynek / jest zgodne z
MM

CHleb to pelnoziarnisty taki jest czarny krojoy w sklepei czarny w odmianach
: zytni, z musli / nie polecam/ ze slonecznikiem i zwykly.
Marcin

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> teflonowej patelni przetartej oliwą. Bardzo smaczne.
>
> chleb chrupki Wasa żytnia (nie light) z pomidorami i ogórkiem kisz.

zdrowe i latwe do ugotowania obiady
do Jurka :-)-kolagen i złamania ;-)
yeeees !!
yeeees !!