Re: I Basię spuszczono.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: I Basię spuszczono.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 25 Nov 2021 19:09:13 GMT

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Ojej jak mi przykro:
> https://wyborcza.pl/7,75398,27843519,kontrakt-kurdej
-szatan-z-siecia-play-nie-zostal-zerwany.html

No bo się i tak zaraz kończy, to po co. Spryciule ? LOL

> Ale tak to jest jak powielanie fejkniusów ma się we krwi.

Poczekajmy na przedłużenie tego konkretnego niezerwanego kontraktu ?jak
również na zmasowane przedłużanie lub zawieranie (nowych) umów abonenckich...
Znajomy ma 400 pracowników i z połową grudnia przechodzi do innego
operatora, jego cała branża (podwykonawcy i dostawcy materiałów od lat) w
województwie takoż, po starej znajomosci jeśli zechcą dalszej współpracy z
nim. W innych województwach podobnie. Nie wydaje mi się, aby przywiazanie
do Play przeważyło nad interesami. Myślę, że to może zaboleć Play -
zwłaszcza, że kiedy jemu ubędzie, to innemu przybędzie. O, a ty ile nowych
umów skłonny jesteś zawrzeć, aby im to zrekompensować?

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.