I Basię spuszczono.

1. Data: 2021-11-25 00:18:56

Temat: I Basię spuszczono.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,W dniu dzisiejszym wszyscy handlowcy sieci Play otrzymali informację o
wycofaniu materiałów reklamowych i marketingowych z Panią Kurdej-Szatan.
Zmiana ta następuje od grudnia bieżącego roku" - czytamy na stronie.

Głupia cipa przesoliła. Myślała, że jest kimś uprawnionym do mówienia
ludziom, co jest czym. Zapomniała aktorzyna, że, jak powiedział Kazimierz
Dejmek, ,,aktor jest od grania, a dupa od srania".
Gęba w kubeł i klepać TYLKO TO, CO W SCENARIUSZU! I ani słowa ponad
scenariusz.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

2. Data: 2021-11-25 00:31:23

Temat: Re: I Basię spuszczono.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> ,,W dniu dzisiejszym wszyscy handlowcy sieci Play otrzymali informację o
> wycofaniu materiałów reklamowych i marketingowych z Panią Kurdej-Szatan.
> Zmiana ta następuje od grudnia bieżącego roku" - czytamy na stronie.

Zapomniałam wstawić dla Basieńki: ??????????

J.w.

3. Data: 2021-11-25 10:21:15

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.11.2021 o 00:18, XL pisze:
> ,,W dniu dzisiejszym wszyscy handlowcy sieci Play otrzymali informację o
> wycofaniu materiałów reklamowych i marketingowych z Panią Kurdej-Szatan.
> Zmiana ta następuje od grudnia bieżącego roku" - czytamy na stronie.

To z pudelka?
Ale jeśli nawet, to pewnie ucieszyłaś się, że niszczą człowieka za
powiedzenie prawdy. Jakie to typowe dla ciebie.

> Głupia cipa przesoliła.

Bardziej niż ty, gdy kłamiesz i rozpowszechniasz bzdury z szurskich portali?

> Gęba w kubeł i klepać TYLKO TO, CO W SCENARIUSZU! I ani słowa ponad
> scenariusz.

Znowu zapominasz, że takich jak ty już kiedyś przerabialiśmy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2021-11-25 10:36:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> To z pudelka?
> Ale jeśli nawet, to pewnie ucieszyłaś się, że niszczą człowieka za
> powiedzenie prawdy. Jakie to typowe dla ciebie.

To OBOWIĄZEK niszczyć każdą durną aktorzynę, która waży się mówić do narodu
ex cathedra, że powinien zrzec się suwerenności pod dyktando wroga.

> Bardziej niż ty, gdy kłamiesz i rozpowszechniasz bzdury z szurskich portali?

Twoje lewackie miazmaty zlewam.

> Znowu zapominasz, że takich jak ty już kiedyś przerabialiśmy.

TAK, próbowaliście, całe 50 lat - ale nabawiliście się niestrawności i
sraczki. I macie ją do tej pory, przeszła w stan chroniczny. Jesteś tego
dowodem.

5. Data: 2021-11-25 19:21:45

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wycofaniu materiałów reklamowych i marketingowych z Panią Kurdej-Szatan.
> Zmiana ta następuje od grudnia bieżącego roku" - czytamy na stronie.

Ojej jak mi przykro:
https://wyborcza.pl/7,75398,27843519,kontrakt-kurdej
-szatan-z-siecia-play-nie-zostal-zerwany.html

Ale tak to jest jak powielanie fejkniusów ma się we krwi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2021-11-25 20:09:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Ojej jak mi przykro:
> https://wyborcza.pl/7,75398,27843519,kontrakt-kurdej
-szatan-z-siecia-play-nie-zostal-zerwany.html

No bo się i tak zaraz kończy, to po co. Spryciule ? LOL

> Ale tak to jest jak powielanie fejkniusów ma się we krwi.

Poczekajmy na przedłużenie tego konkretnego niezerwanego kontraktu ?jak
również na zmasowane przedłużanie lub zawieranie (nowych) umów abonenckich...
Znajomy ma 400 pracowników i z połową grudnia przechodzi do innego
operatora, jego cała branża (podwykonawcy i dostawcy materiałów od lat) w
województwie takoż, po starej znajomosci jeśli zechcą dalszej współpracy z
nim. W innych województwach podobnie. Nie wydaje mi się, aby przywiazanie
do Play przeważyło nad interesami. Myślę, że to może zaboleć Play -
zwłaszcza, że kiedy jemu ubędzie, to innemu przybędzie. O, a ty ile nowych
umów skłonny jesteś zawrzeć, aby im to zrekompensować?

7. Data: 2021-11-26 10:28:48

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.11.2021 o 20:09, XL pisze:

> Poczekajmy na przedłużenie tego konkretnego niezerwanego kontraktu

Ty jakoś nie zaczekałaś z powieleniem fejkniusa...

> [...]
> do Play przeważyło nad interesami. Myślę, że to może zaboleć Play -
> zwłaszcza, że kiedy jemu ubędzie, to innemu przybędzie.

No i się pogubiłem.
Rezygnuje bo play zrywa umowę, czy dlatego, że nie zrywa?

> O, a ty ile nowych
> umów skłonny jesteś zawrzeć, aby im to zrekompensować?

Znajomy ma 400 pracowników, jego cała branża (podwykonawcy i dostawcy
materiałów od lat) w województwie takoż, po starej znajomosci jeśli
zechcą dalszej współpracy z nim. W innych województwach podobnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Warszawka do cna skowidiocona ?
Dość kowidoterroru w Austrii!
Covid - zmiana tv-narracji?
Słowo na ,,pandemię".
The Lancet: ,,Stygmatyzacja nieszczepionych nie jest uzasadniona."