Covid - zmiana tv-narracji?

1. Data: 2021-11-24 22:26:28

Temat: Covid - zmiana tv-narracji?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj w TVP powiedzieli WYRAŹNIE, że hospitalizowane są zarowno osoby
niezaszczepione, jak i zaszczepione, a przypadki ciężkie też dotyczą obu
tych grup - przy czym w wiekszosci wynikają ,,ze zbyt poznego zgloszenia sie
do szpitala".

Czyli co? - BRAK LECZENIA NA POCZATKOWYM ETAPIE INFEKCJI, stwierdzony
zostaje w zakamuflowany sposob.
A dlaczego brak? Bo nie ma leku, ktory lekarz może zapisać do leczenia W
DOMU! Lekarze zapisują leki typu paracetamol. Infekcja się rozwija, osoby
nieszczepione boją sie isc do szpitala z wiadomych powodów, a szczepione po
prostu nie wierzą, że zachorowaly na Covid - ,,NO JAK TO?! PRZECIEŻ SIĘ
ZASZCZEPIŁEM!!!!"
A potem nagle jest za późno.
?
Ciekawe, kiedy wreszcie jawnie zostanie powiedziane, że tyle samo
szczepionych, co nieszczepionych , UMIERA na Covid, bo jak na razie ukrywa
się dane na ten temat, podając do statystyk tylko zgony nieszczepionych i
tym szantażując społeczeństwo.?

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

2. Data: 2021-11-24 22:32:03

Temat: Re: Covid - zmiana tv-narracji?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2021 o 22:26, XL pisze:
> [...]
> się dane na ten temat, podając do statystyk tylko zgony nieszczepionych i

Tak to może, ale tylko w TVPiS.

W normalnych mediach podają, ile zaszczepionych choruje, ile z nich umiera.

--
Ewa

3. Data: 2021-11-24 22:37:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Tak to może, ale tylko w TVPiS.
>
> W normalnych mediach podają, ile zaszczepionych choruje, ile z nich umiera.

Niom, te twoje ,,normalne media" to wam podają, owszem - jako ZERO ?

4. Data: 2021-11-24 22:43:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2021 o 22:37, XL pisze:

> Niom, te twoje ,,normalne media" to wam podają, owszem - jako ZERO ?

Nie czytasz, nie oglądasz, nie słuchasz, nie wiesz.

--
Ewa

5. Data: 2021-11-24 23:32:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie czytasz, nie oglądasz, nie słuchasz, nie wiesz.

Czytam, oglądam, słucham, wiem.
Tv JESZCZE u mnie działa do końca bież. okresu rozliczeniowego - więc
JESZCZE wiem, co trąbią tefałeny. A jak tv mi już odłączą, to wtedy
wystarczy mi tylko popatrzeć na zachowanie moich lewackich skowidiociałych
znajomych - oni są ŻYWYM LUSTREM tefałenowskiego przekazu: jeśli nagle
przestaną przy kazdej okazji bez związku wykrzykiwać ,,NIGDY NIE WRÓCIMY DO
NORMALNOŚCI PRZEZ TYCH NIESZCZEPIONYCH!!!", to będę wiedzieć, że ich
wreszcie otrzeźwiło. Jednak nie wierzę, aby to mogło nastąpić w najbliższej
dekadzie. Oni sobie kupili poczucie bezpieczeństwa i je pokochali miłością
wielką, lecz nieodwzajemnioną, co usilnie wypierają ???

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.
Franklin

Słowo na ,,pandemię".
The Lancet: ,,Stygmatyzacja nieszczepionych nie jest uzasadniona."
Trzy łyki kowidomatematyki.
Cvietia, to ty tak smrodzisz?
Recepta na... ?