Cvietia, to ty tak smrodzisz?

1. Data: 2021-11-24 18:32:42

Temat: Cvietia, to ty tak smrodzisz?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozmowa na Twitterze - Niejaki Kramer pierdnął smrodliwie:

,,W sumie, jeśli segregacja sanitarna jest złem, to dlaczego izolujemy
chorych na gruźlicę?
To jest odbieranie im wolności."

Odpowiedzi (jest duch w narodzie ?????):

1.
Izolujemy chorych gruźlików, pajacu. I to nie wbrew ich woli. A nie
zdrowych ludzi tylko dlatego, że jakieś kutasy chcą trochę wbrew ich woli
na nich poeksperymentować. Paniał?

2.
Dodam jeszcze, że izoluje się tych gruźlików, kiedy prątkują, a nie
dlatego, że są niezaszczepieni bądź nie posiadają Kennkarte.

3.
Po pierwsze. Mój ojciec w latach 80 miał gruźlicę. Nikt mu nie zakazał
chodzić do sklepu czy fryzjera. Po drugie pan chce izolować osoby zdrowe.
Tak, to jest segregacja. I to jest zle.

4.
Szatanie, izolujemy na czas choroby! Chcesz izolować prewencyjnie, ludzi
zdrowych, bo uważasz ich za nosicieli zarazy. Chorzy, nosiciele innych
chorób dróg oddech. chodzą i mogą zarazić i nikt nie zabrania im kupić
chleba w sklepie. Zaszprycowani na cov też zarażają tak samo!

5.
Zakażonych i lekko chorych izolujemy kwarantanną.
Pan chce segregować i ograniczać prawa obywatelskie osobom zdrowym
niezaszczepionym,bo potencjalnie mogą się zarazić i zachorować,podobnie jak
osoby zaszczepione. Co widać doskonale w przypadk. nakładanej kwarantanny w
szkołach.

6.
Źle postawione pytanie: skoro segregacja jest ok, to czemu nie żądamy
certyfikatów gruźlicowych? To byłoby trafniejsze.

I NAJLEPSZA, ZA 10 PUNKTÓW - BRAWO!

7.
Wyobraź sobie, że mamy dużo utonięć. I rząd nakazuje wszystkim popierdalać
w kapoku. Nawet po lądzie. I wtedy wchodzisz ty, cały na biało i
stwierdzasz, że jak ktoś nie chce, to mu ograniczyć prawa obywatelskie, bo
jego fanaberie naruszają twoje dobre samopoczucie.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

2. Data: 2021-11-25 11:47:22

Temat: Re: Cvietia, to ty tak smrodzisz?
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2021 o 18:32, XL pisze:
> [...]
> Izolujemy chorych gruźlików, pajacu. I to nie wbrew ich woli. A nie
> zdrowych ludzi tylko dlatego, że jakieś kutasy chcą trochę wbrew ich woli

[ciach reszta głupot]

Ale rozumiesz, że ilość chorych na gruźlicę jest na tyle mała, że się
mieszczą w szpitalach? (pytanie retoryczne, bo wiadomo, że nie rozumiesz)

A przy covidzie chodzi o to, że nauczeni doświadczeniem próbujemy
zapobiec sytuacji umierania ludzi przed szpitalami.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2021-11-25 12:19:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [ciach reszta głupot]
>
> Ale rozumiesz, że ilość chorych na gruźlicę jest na tyle mała, że się
> mieszczą w szpitalach?

Ale rozumiesz, że za chwilę przestaną się mieścić - z powodu inwazji
WIELOLEKOOPORNYCH szczepów?
(pytanie retoryczne, bo wiadomo, że nie rozumiesz).
Parę ,,szurskich" stron:

https://www.medonet.pl/zdrowie,gruzlica-grozniejsza-
niz-kiedykolwiek-,artykul,1723067.html

https://kosmos.ptpk.org/index.php/Kosmos/article/vie
w/1661

https://www.termedia.pl/pulmonologia/Krzysztof-Grzes
ik-Gruzlica-moze-byc-grozniejsza-niz-Ebola,27950.htm

> A przy covidzie chodzi o to, że nauczeni doświadczeniem próbujemy

WY?
?

> zapobiec sytuacji umierania ludzi przed szpitalami.

NICZEMU nie probujecie ,,zapobiec". Przysparza"cie" chorych, bo ich nie
leczycie i iniektujecie nieskutecznym gównem.
Parę ,,szurskich" stron - zaprzecz:

Eudra Vigilance to baza danych Unii Europejskiej, zawierająca raporty o
podejrzewanych reakcjach na lekarstwa, z którą można zapoznać się na
stronie internetowej pod linkiem:
http://www.adrreports.eu/en/index.html
Obecnie zgłasza ona 27 247 ofiar śmiertelnych i 2 563 768 ciężkich
niepożądanych odczynów poszczepiennych po szczepionkach na covid-19./dane
na dzień 9.09.21r/.
Ciężkie odczyny poszczepienne to: paraliż, zaburzenia orientacji i pamięci,
drgawki, zespół Guliama- Barego, porażenie nerwu twarzowego, porażenie
kończyn, przewlekłe bóle mięśni i stawów, reakcje anafilaktyczne,
powikłania zakrzepowo-zatorowe, które mogą powstać w każdym organie
ciała-łącznie z nową jednostką chorobową: poszczepienną zakrzepicą
małopłytkową, zapalenie mięśnia sercowego i osierdzia, zawały serca,
poronienia, przewlekłe zmiany skórne, przewlekłe zmęczenie.

Brytyjski urząd MHRA /Medical Health Regulatory Agency/ ujawnił, że w ciągu
zaledwie ośmiu miesięcy od 9 grudnia 2020r. do 1 września 2021r. było
cztery razy więcej zgonów z powodu szczepień na Covid-19 (było to 1632
zgony), niż po wszystkich szczepionkach w ciągu ostatnich 20 lat (zgonów
tych było 404).
https://theexpose.uk/2021/09/14/13-reasons-why-you-s
hould-not-allow-your-child-to-get-the-
covid-19-vaccine/

Powrotu.

4. Data: 2021-11-25 15:19:58

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.11.2021 o 12:19, XL pisze:

> Ale rozumiesz, że za chwilę przestaną się mieścić - z powodu inwazji
> WIELOLEKOOPORNYCH szczepów?

Ale rozumiesz, że gdyby udało się zaszczepić więcej ludzi (na całym
świecie), to problem z gruźlicą byłby mniejszy?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2021-11-25 20:46:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Ale rozumiesz, że gdyby

GDYBY!

> udało się zaszczepić więcej ludzi (na całym
> świecie), to problem z gruźlicą byłby mniejszy?

GDYBY! - kluczowe słówko.
Takiś tęgi w uszach, a nie zastanawia cię, DLACZEGO SIĘ TEGO NIE ROBI,
skoro równocześnie z zapałem godnym poważniejszej sprawy gania się ludzi ze
strzykawkami pod groźbą uwięzienia i zamyka ZDROWYCH w domach?

,,(...)według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) w 2019 roku z powodu
gruźlicy zmarło 1,4 mln osób. To sprawia, że gruźlica jest najczęściej
występującą chorobą zakaźną na świecie, wyprzedzając tym samym HIV i
malarię.(...) Szacuje się, że w 2020 roku 1,4 mln mniej osób było leczonych
na gruźlicę niż w 2019 r., podała WHO, powołując się na wstępne dane z
ponad 80 krajów.(...)

Dyrektor generalny WHO Tedros Adhanom Ghebreyesus podkreślił, że wpływ
COVID-19 daleko wykracza poza zgony i choroby spowodowane przez samego
wirusa.
- Przerwanie podstawowych usług dla osób chorych na gruźlicę jest tylko
jednym z tragicznych przykładów tego, jak nieproporcjonalnie pandemia
wpływa na najbiedniejszych ludzi na świecie, którzy i tak już wcześniej
byli bardziej narażeni na gruźlicę - powiedział Ghebreyesus.
Na początku marca grupa organizacji ,,Stop TB Partnership", zajmująca się
wyeliminowaniem gruźlicy, opublikowała opracowanie, w którym stwierdziła,
że 12 miesięcy z COVID-em zniweczyło około 12 lat postępu w walce z
gruźlicą.
W dziewięciu krajach, w których występuje 60 proc. wszystkich zakażeń
gruźlicą, liczba osób, u których zdiagnozowano gruźlicę, a następnie
poddano leczeniu, spadła do poziomu z 2008 roku, podaje ,,Stop TB
Partnership"."

https://www.dw.com/pl/walka-z-gru%C5%BAlic%C4%85-kor
onawirus-niweczy-lata-post%C4%99p%C3%B3w/a-57020884

I TAK SAMO JEST Z INNYMI CHOROBAMI prócz gruźlicy i malarii, szczegolnie z
POLIO, które znowu atakuje:

https://www.medonet.pl/choroby-od-a-do-z/choroby-zak
azne,wraca-zapomniana-choroba--polio-moze-znow-siac-
spustoszenie,artykul,71264781.html

Wiesz co? Ty jesteś cienki w uszach. Za cienki. Sorry za żarcik wyżej. Dla
mnie ROZMIAR ma znaczenie. Spadasz z listy.

6. Data: 2021-11-26 10:42:53

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.11.2021 o 20:46, XL pisze:

> GDYBY!

> GDYBY! - kluczowe słówko.

Hmmm... czyli jednak rozumiesz potrzebę i skuteczność szczepień.
Ciekawe.

> Takiś tęgi w uszach, a nie zastanawia cię, DLACZEGO SIĘ TEGO NIE ROBI,

Na pewno nie z tego powodu, że szczepionki zawierają chipy.

> skoro równocześnie z zapałem godnym poważniejszej sprawy gania się ludzi ze
> strzykawkami pod groźbą uwięzienia i zamyka ZDROWYCH w domach?

Nie zastanawia mnie, ponieważ to nie jest wiedza tajemna. To oczywiste
dlaczego się tego nie robi. Bogate państwa spięły poślady, bo covid w
dużej skali uderzył bezpośrednio w ich gospodarki, w ich służbę zdrowia
i w ich obywateli. A gruźlica itp. nie.
I oczywiście to skandal, że w przypadku gruźlicy nie potrafią wysupłać
kasy na szczepienia w biedniejszych rejonach zanim dojdzie do eskalacji
problemu. Jak bogatym państwom gruźlica się pod dupami zapali, to i w
przypadku gruźlicy też zepną poślady.
W takiej np.Polsce większy priorytet mają dotacje dla nazioli.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2021-11-26 11:13:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.11.2021 o 10:42, Kviat pisze:
>  Jak bogatym państwom gruźlica się pod dupami zapali, to i w przypadku
> gruźlicy też zepną poślady.

Ale przecież szczepienia przeciwko gruźlicy są w kalendarzu szczepień
_obowiązkowych_, nic się w tej kwestii nie zmieniło. I jakoś nikt się
nie buntuje, oczywiście oprócz antyszczepionkowców.

--
Ewa

8. Data: 2021-11-26 11:47:42

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.11.2021 o 11:13, FEniks pisze:

> Ale przecież szczepienia przeciwko gruźlicy są w kalendarzu szczepień
> _obowiązkowych_, nic się w tej kwestii nie zmieniło. I jakoś nikt się
> nie buntuje, oczywiście oprócz antyszczepionkowców.

W tym przypadku jej chodziło o groźniejsze odmiany gruźlicy, które do
nas przychodzą z zewnątrz. A przychodzą, bo nie wszędzie się robi
szczepienia.

I właśnie w tym tkwi paradoks jej stanu umysłowego, jest przeciwniczką
szczepień i równocześnie ma pretensję, że w biedniejszych rejonach nie
szczepi się ludzi, którzy przywożą do nas gruźlicę... bo gdyby
szczepili, to by nie przywozili.
Jak ona to godzi w swojej głowie? Nie mam pojęcia.

Pozdrawiam
Piotr

9. Data: 2021-11-26 21:45:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.11.2021 o 11:47, Kviat pisze:

> [...]

> szczepili, to by nie przywozili.
> Jak ona to godzi w swojej głowie? Nie mam pojęcia.

No i nie tylko gruźlica, także np. odra się zaczyna pojawiać. A jeszcze
niedawno tutaj były dyskusje o tym, że szczepienia obowiązkowe to niemal
zabójstwo na dzieciach. Tak więc wiele rzeczy da się pogodzić, jak
widać. Byleby tylko trochę pohałasować.

--
Ewa

Recepta na... ?