Jak zlikwidować ,,pandemię"?

1. Data: 2021-11-24 11:19:22

Temat: Jak zlikwidować ,,pandemię"?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyłączyć tv i tel. PROSTE.
Połowę roboty mam za sobą. Reszta w toku.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

2. Data: 2021-11-24 11:27:56

Temat: Re: Jak zlikwidować ,,pandemię"?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Wyłączyć tv i tel. PROSTE.
> Połowę roboty mam za sobą. Reszta w toku.

Wszystkie umowy telefoniczne już mam w trybie "nieokreślonym".

3. Data: 2021-11-24 11:30:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2021 o 11:19, XL pisze:
> Wyłączyć tv i tel. PROSTE.

I siedź w domu, z nikim się nie spotykaj, dzieci do szkół nie posyłaj.

Smutne to twoje życie...

--
Ewa

4. Data: 2021-11-24 12:41:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> I siedź w domu, z nikim się nie spotykaj, dzieci do szkół nie posyłaj.
>
> Smutne to twoje życie

Wychodzę, spotykam, nie posyłam.
Smutne to twoje życie - telefon i tv jego warunkiem, no i ta wódzia.

5. Data: 2021-11-24 14:14:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2021 o 12:41, XL pisze:

> Wychodzę, spotykam, nie posyłam.
> Smutne to twoje życie - telefon i tv jego warunkiem

A przepraszam, to ja założyłam ten wątek i pisałam, że wystarczy
wyłączyć telefon i TV, żeby zniknęła pandemia?

> , no i ta wódzia.

No tak, tak, widzę właśnie jej efekty...

--
Ewa

6. Data: 2021-11-24 14:24:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> A przepraszam, to ja założyłam ten wątek i pisałam, że wystarczy
> wyłączyć telefon i TV, żeby zniknęła pandemia?

I to też nie ty się tutaj do niego przywlokłaś ze swojej szaromysiej
dziury?

> No tak, tak, widzę właśnie jej efekty...

Smutne. Powinnaś chyba szukać profesjonalnej pomocy...

7. Data: 2021-11-24 14:55:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2021 o 14:24, XL pisze:

> I to też nie ty się tutaj do niego przywlokłaś ze swojej szaromysiej
> dziury?

A co to ma do rzeczy? Nie ja wyłączam telefon, TV itd, żeby się
oszukiwać i żeby życie stało się prostsze.

> Smutne. Powinnaś chyba szukać profesjonalnej pomocy...

Liczę, że sama znajdziesz. Albo bliscy pomogą.

--
Ewa

8. Data: 2021-11-24 15:01:57

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Smutne. Powinnaś chyba szukać profesjonalnej pomocy...

Ale rozumiesz, że jak zamkniesz oczy i będziesz udawać, że nie widzisz,
to covid nie zniknie?
Z tym niewidzeniem pomagasz sobie wódzią? Bo skądś musiałaś wziąć(*) to
skojarzenie z wódzią... czytałem o przypadkach, gdy ludzie tracili wzrok
po lewej wódzie. To może lepiej zostań przy tym wyłączaniu tv i tel.
To też nie spowoduje zniknięcia covid, ale będziesz miała zdrowszą wątrobę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

(*) o przepraszam, miało być po twojemu: wziąść

ps.
Jak tam ci idzie odstawianie?
Tak jak z wódzią?

9. Data: 2021-11-24 16:36:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Ale rozumiesz, że jak zamkniesz oczy i będziesz udawać, że nie widzisz,
> to covid nie zniknie?

Głupiś. To JA mam zniknąć - z zasięgu kowidoidiockiego monitoringu. Jeśli
będą chcieli mnie monitorować, to muszą mi zafundować swoje ,,urządzenia
końcowe" i jeszcze zmusić do ich używania. Przymusu posiadania własnych nie
ma. Tego nie przeskoczą.

> [...]
> po lewej wódzie. To może lepiej zostań przy tym wyłączaniu tv i tel.
> To też nie spowoduje zniknięcia covid, ale będziesz miała zdrowszą wątrobę.

Ewka, nie pij!

> (*) o przepraszam, miało być po twojemu: wziąść

???Jakiś cytat?

> ps.
> Jak tam ci idzie odstawianie?
> Tak jak z wódzią?