WOJNA, PROSZĘ PAŃSTWA...

1. Data: 2021-11-24 10:57:53

Temat: WOJNA, PROSZĘ PAŃSTWA...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...wisi na włosku. A gdy cztery lata temu o niej tu mówiłam, to były
śmichy-chichy.
Wróżka Ikselka prawdę wam powie! - KONIEC PANDEMII. Kogo ona teraz będzie
obchodzić.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

2. Data: 2021-11-24 11:23:33

Temat: Re: WOJNA, PROSZĘ PAŃSTWA...
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2021 o 10:57, XL pisze:
> ...wisi na włosku. A gdy cztery lata temu o niej tu mówiłam, to były
> śmichy-chichy.

A gdzie tam 4 lata! Mówiłaś o tym i 10 lat temu. Wszystko jest do
sprawdzenia.

Ale ty czekasz na tę wojnę...

> Wróżka Ikselka prawdę wam powie!

Taka wróżka, jak te horoskopy - trzeba wróżyć wszystko, coś z tego się
kiedyś w końcu spełni.

--
Ewa

3. Data: 2021-11-24 11:23:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> ...wisi na włosku. A gdy cztery lata temu o niej tu mówiłam, to były
> śmichy-chichy.
> Wróżka Ikselka prawdę wam powie! - KONIEC PANDEMII. Kogo ona teraz będzie
> obchodzić.

Jedyna nadzieja kowidiotów w koncernach szczepionkowych - że zapłacą
Putinowi tyle, żeby siedział spokojnie. Wszak w razie wojny nie zarobią, bo
ZNIKNIE ,,PANDEMIA" ???

4. Data: 2021-11-24 11:29:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2021 o 11:23, XL pisze:
> Jedyna nadzieja kowidiotów w koncernach szczepionkowych - że zapłacą
> Putinowi tyle, żeby siedział spokojnie. Wszak w razie wojny nie zarobią, bo
> ZNIKNIE ,,PANDEMIA" ???

A, czyli w razie czego jest gotowe wyjaśnienie, rozumiem, rozumiem.

To może jednak już wyjdź po te tabletki...

--
Ewa

5. Data: 2021-11-24 11:30:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Ale ty czekasz na tę wojnę...

Tak. Wojna to ODRODZENIE WARTOŚCI. Wszystkie wasze lewackie absurdy łącznie
z ,,pandemicznym" absurdem pojdą do dołu, razem z wami.

6. Data: 2021-11-24 13:07:23

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2021 o 10:57, XL pisze:
> ...wisi na włosku.

Kto sieja wiatr...

Pewnie nie możesz się już doczekać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2021-11-24 13:12:46

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2021 o 11:30, XL pisze:

> Tak. Wojna to ODRODZENIE WARTOŚCI.

Nie. Wojna to śmierć i zniszczenie.

> Wszystkie wasze lewackie absurdy łącznie
> z ,,pandemicznym" absurdem pojdą do dołu, razem z wami.

A ty sikasz w majty na samą myśl, że będziesz ich spychać do tego dołu.
Jakie to chrześcijańskie...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2021-11-24 14:11:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Tak. Wojna to ODRODZENIE WARTOŚCI.

Przykro mi, że się nudzisz, ale ja nie, więc nie będę cię znowu wspierać
w tym trollowaniu.

> Wszystkie wasze lewackie absurdy łącznie
> z ,,pandemicznym" absurdem pojdą do dołu, razem z wami.

A Ty zakopiesz i przydepczesz. Widzę, że "stare dobre wartości" już się
budzą...

--
Ewa

9. Data: 2021-11-24 14:25:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Nie. Wojna to śmierć i zniszczenie.

> A ty sikasz w majty na samą myśl, że będziesz ich spychać do tego dołu.
> Jakie to chrześcijańskie...

Nie oceniaj po sobie. Sami się stoczą. Już się staczają. Ja tego g..na
nawet czubkiem buta nie dotykam.

10. Data: 2021-11-24 14:50:55

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2021 o 14:25, XL pisze:

> Nie oceniaj po sobie.

Oceniam po tobie.

> Sami się stoczą. Już się staczają.

To na cholerę ci wojna?

> Ja tego g..na
> nawet czubkiem buta nie dotykam.

Znaczy się, że cieszysz się na przyjście wojny, bo będziesz mogła sobie
popatrzeć jak inni spychają lewaków do tego dołu?
No cóż... różne są zboczenia. Sprawdzałaś, czy to się da wyleczyć?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Obowiązku szczepień nie zdążą...
Na jarmarku w dzień targowy...