I Bóg stworzył...

101. Data: 2011-09-02 19:29:06

Temat: Re: I Bóg stworzył...
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-02 18:53, Iwon(K)a pisze:
> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

plec-w-podreczniku.html

> jaki swiatopoglad??

"U licha! już przeszło 40 lat mówię prozą, nic o tym nie wiedząc" ??

/lata można sobie zmienić/
Ewa

102. Data: 2011-09-02 20:20:58

Temat: Re: I Bóg stworzył... - o ślubowaniach na całe życie.
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-02 17:00, Hanka pisze:

> W skrócie, bo muszę zniknąć na dłuższą chwilę:
> Gotowość do samorozwoju = niespoczywanie na laurach,
> nie zamienianie się w konserwę, która "już wszystko wie",
> bo to oczywista nieprawda. Może też - nieustanne uczenie
> się, świata, siebie, innych. Choćby odrobinę, choćby małymi
> kroczkami.

To znaczy miałaś na myśli gotowość do rozwoju. Przestraszyłem się tego
przedrostka "samo". :)

michał

103. Data: 2011-09-02 20:22:48

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-02 17:19, Ghost pisze:

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

> Problem w tym by tez nie za bardzo pojsc w strone przeciwna, ciagla
> swiadomosc niewiedzy jest cokolwiek frustrujaca.

Nie pociesza Cię fakt, że masz do niej zawsze dostęp?

michał

104. Data: 2011-09-02 20:27:27

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-02 18:16, Ghost pisze:

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
d25g2000yqh.googlegroups.com...

> To jest pryszcz, teraz mamy: wiem, ze nic nie wiem i nigdy nie bede nic
> wiedziec.

To jest asumpt do rozkoszowania się pokorą wobec ogromu wszechrzeczy.

michał

105. Data: 2011-09-02 21:55:50

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message news:j3rapv$qcc$1@news.onet.pl...

plec-w-podreczniku.html

> "U licha! już przeszło 40 lat mówię prozą, nic o tym nie wiedząc" ??
>
> /lata można sobie zmienić/
> Ewa

Dawniej brody wyrażały światopogląd, dziś brak żyletek
i.

106. Data: 2011-09-02 22:00:22

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:j3oso3$7qd$2@node2.news.atman.pl...

> Pojecia wzgledne.

Nie zgadzasz sie z tym ?

'Knotz o ile wiem zajmuje się tym aby traktować pożycie małżeńskie jako
dające poczucie bliskości i radość i nie tylko w celach płodzenia dzieci.'

--

Paulinka

107. Data: 2011-09-02 22:02:37

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:j3os6e$7qd$1@node2.news.atman.pl...

> Dziwnie pojmujesz seksuologie.

Wyzłośliwiłam się dość głupio zdumionemu, za podanie przykładu Iwonce
jak powyżej w wątku o kobietach zwolnionych za kradzież.

--

Paulinka

108. Data: 2011-09-03 06:37:59

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:j3rjq1$qop$3@node2.news.atman.pl...

> Wyzłośliwiłam się dość głupio zdumionemu, za podanie przykładu Iwonce jak
> powyżej w wątku o kobietach zwolnionych za kradzież.

Aaa, to ja nie sledze.

109. Data: 2011-09-03 06:38:46

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:j3rjlp$qop$2@node2.news.atman.pl...

> Nie zgadzasz sie z tym ?
>
> 'Knotz o ile wiem zajmuje się tym aby traktować pożycie małżeńskie jako
> dające poczucie bliskości i radość i nie tylko w celach płodzenia dzieci.'

Ja tylko twierdze, ze "jasne i proste" jest bardzo wzgledne i zalezne od
tego kto to mowi.

110. Data: 2011-09-04 10:33:03

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony"