I Bóg stworzył...

61. Data: 2011-09-02 13:38:49

Temat: Re: I Bóg stworzył...
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-02 09:03, zażółcony pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Niby racja, tylko pytanie - jak głęboko trzeba być zaburzonym (pomijają
> czystąseksualność), że ma się tak dalece upośledzoną zdolność do
> przyjmowania
> pomocy od lekarzy i innych specjalistów, a jest się zmuszonym do szukania
> jej u osoby _koniecznie_ aseksualnej.

Może dlatego, że wcale nie czują się zaburzeni? Udają się po pomoc do
źródła swoich problemów. I to dobrze, że tę pomoc tam znajdują. Czy
seksuolog byłby w stanie ich problemy w ogóle rozwiązać?

Ewa

62. Data: 2011-09-02 13:42:36

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message news:j3qm96$5mg$1@news.onet.pl...

> Może dlatego, że wcale nie czują się zaburzeni? Udają się po pomoc do
> źródła swoich problemów.

to znaczy jesli maja problemy to nie czuja sie zaburzeni??

> I to dobrze, że tę pomoc tam znajdują. Czy seksuolog byłby w stanie ich
> problemy w ogóle rozwiązać?

jak najbardziej. W koncu by zobaczyli, ze w wielu przypadkach nie maja
zaburzenia, zadnego. To tylko
wymysl wynikajacy z patologii podejscia do czlowieka przez kk.

i.

63. Data: 2011-09-02 13:50:01

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea"

> Moim zdaniem tacy księża jak Knotz (bo mam nadzieję, że jest ich więcej),
> którzy odpowiadają na rzeczywiste potrzeby i bolączki wierzących, są
> światełkiem w tunelu.

Do nawiązania reformatorskiego dialogu w Kościele?
Problemem na który nie zwróciłaś zupełnie uwagi, to to że model tego dialogu
dość dokładnie i obrazowo opisał RIP J. Tischner. Więc proponuję rozwiać
swoje płonne oczekiwania. Trud niesienia jasności poprzez światełeka czy
nawet ich konstelacje gwiazdek jest raczej skazany na chłostę podczas
"dyskusji".

pzdr
olo

64. Data: 2011-09-02 13:52:11

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-02 15:42, Iwon(K)a pisze:
> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> to znaczy jesli maja problemy to nie czuja sie zaburzeni??

Czy problem jest równoznaczny z zaburzeniem? Hm...

> jak najbardziej. W koncu by zobaczyli, ze w wielu przypadkach nie maja
> zaburzenia, zadnego.

No i tenże właśnie efekt uzyskali u tego kleryka.

Ewa

65. Data: 2011-09-02 13:54:56

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message news:j3qn28$80a$2@news.onet.pl...

> Czy problem jest równoznaczny z zaburzeniem? Hm...

z poczuciem zaburzenia.....

> No i tenże właśnie efekt uzyskali u tego kleryka.

to jest jak oxymoron.

i.

66. Data: 2011-09-02 13:55:58

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-02 15:50, olo pisze:
> Użytkownik "medea"

> Do nawiązania reformatorskiego dialogu w Kościele?

Tak.

> [...]
> swoje płonne oczekiwania. Trud niesienia jasności poprzez światełeka czy
> nawet ich konstelacje gwiazdek jest raczej skazany na chłostę podczas

A gdzie w zamian za to proponujesz lokować nadzieje?

Ewa

67. Data: 2011-09-02 14:02:31

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message news:j3qn9a$80a$3@news.onet.pl...

> Tak.

> A gdzie w zamian za to proponujesz lokować nadzieje?

w edukacji seksulanej w szkole. Nie prowadzonej przez panie katechetki a
seksuologow.
Kaganek oswiaty.....

i.

68. Data: 2011-09-02 14:22:27

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a"

> w edukacji seksulanej w szkole. Nie prowadzonej przez panie katechetki a
> seksuologow.
> Kaganek oswiaty.....

Popieram, chociaż obecnie niesie to niektórym, dyskomfort głosowania na SLD.
Ale o wiele bardziej jest realna nadzieja że do władzy dojdzie SLD ( lub
jeszcze mniej realny Palikot) od oczekiwania na cud rewolucji w KRK.

pzdr
olo

69. Data: 2011-09-02 14:25:23

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"olo" <o...@o...pl> wrote in message news:j3qot8$5th$1@mx1.internetia.pl...
> Użytkownik "Iwon(K)a"

> Popieram, chociaż obecnie niesie to niektórym, dyskomfort głosowania na
> SLD.

w zasadzie tylko ta partia jest coraz bardziej sensowna.

> Ale o wiele bardziej jest realna nadzieja że do władzy dojdzie SLD ( lub
> jeszcze mniej realny Palikot) od oczekiwania na cud rewolucji w KRK.

mysle, ze tak sie kiedys stanie.

i.

70. Data: 2011-09-02 14:37:00

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a"

> w zasadzie tylko ta partia jest coraz bardziej sensowna.

W tym miejscu proponuję zaprzestać wątku politycznego, nie siejmy wiatru
please :)
Gdzieś przemknął mi niedawno przed oczami pomysł masowej produkcji czopków z
główkami polityków. Według mnie to świetny pomysł na biznes i szansa na
masowe rozładowania emocji i ograniczenie pyskówek ;)

> mysle, ze tak sie kiedys stanie.

Lub świadomość wyborców wzrośnie na tyle aby wymusić zmiany w programach
swoich partii. Tylko to perspektywa conajmniej jednego lub nawet kilku
pokoleń :(

pzdr
olo

Siła rażenia psp... -owania.